سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ماسكی برای ‌زیبایی چشم



زیبایی چشم, اطراف چشم ,حلقه‌های سیاه اطراف چشم

 

ماسكی برای ‌زیبایی چشم

حلقه‌های سیاهی كه گاهی اطراف چشم مشاهده می‌‌كنیم، در واقع مویرگ‌های خونی هستند كه هاله‌ای سیاه به وجود می‌‌آورند. علل زیادی از جمله آلرژی، ناراحتی‌های كلیوی، استعمال دخانیات، كم‌خونی و... در بروز سیاهی دور چشم موثر هستند.

 

برای رها شدن از این سیاهی لازم است؛ یك قاشق غذاخوری روغن زیتون را به همراه 2 گرم نمك، مخلوط كنید سپس با دقت كامل به زیر چشم خود بمالید و مواظب باشید كه این محلول داخل چشم‌تان وارد نشود.

 

بعد از حدود 45 دقیقه، آن را با آب ولرم و صابون به آرامی بشویید. از این محلول به مدت یك هفته و به فاصله یك ماه، یك روز در میان استفاده كنید و نتیجه آن را ببینید.

منبع: مجله زیبایی


ویدیو مرتبط :
آرایش زیبایی چشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیبایی چشم‌نواز فوران شبانه آتشفشان



آتشفشان کارانگتانگ اندونزی یک هفته می‌شود که در حال فوران است. گدازه‌های آتشفشانی که از این کوه به سمت پایین جاری هستند، باعث روشنایی آسمان در نزدیکی روستای ببالی اندونزی شده‌اند. کارانگتانگ که در جزیره سیائو قرار دارد، یکی از فعال‌ترین آتشفشان‌های اندونزی است که از سال 1675 / 1954 تا کنون بیش از 40 بار فوران کرده است؛ آخرین آن از روز 4 آوریل / 15 فروردین آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد.
به گزارش نشنال جئوگرافیک، اندونزی در مجموع میزبان 129 آتشفشان فعال است، و یکی از نقاط تماشایی حلقه آتش (Ring of Fire) را در اقیانوس آرام تشکیل می‌دهد؛ سیستمی جهانی از گسل‌های تکتونیکی که باعث بروز زمین‌لرزه‌ها و فعالیت‌های آتشفشانی فراوان در این منطقه می‌شود. فوران حاضر اگرچه بدون شک نفس‌گیر است، اما باعث نشده است تا مقامات به مردم محلی توصیه کنند تا منطقه را تخیله نمایند.

فوران شبانه آتشفشان,فعالیت‌های آتشفشانی

مردمان این منطقه مدت‌ها است که به زندگی در جوار آتشفشان خو گرفته‌اند. برای مثال جزیره همسایه، جاوه، در 500 سال اخیر شاهد مرگ بیش از 140 هزار نفر در اثر فعالیت‌های آتشفشانی بوده است. فرهنگ و مذهب اندونزی پیرامون این تهدید دائمی شکل گرفته است، و حتی در حال حاضر بومیان منطقه نصایح روحانیان «نگهبانان دروازه» را در کنار هشدارهای علمی آتشفشان‌شناسان مد نظر قرار می‌دهند.

منبع:khabaronline.ir