سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

كیف‌هایی که حرف می زنند


دنیای كیف‌ها پر از تنوع است؛ برای هر سلیقه نه یك مدل بلكه صدها مدل وجود دارد. كیف‌های بزرگ، كیف‌های كوچك، كیف‌هایی با دسته‌های كوتاه یا بلند.

دنیای كیف‌ها پر از تنوع است؛ برای هر سلیقه نه یك مدل بلكه صدها مدل وجود دارد. كیف‌های بزرگ، كیف‌های كوچك، كیف‌هایی با دسته‌های كوتاه یا بلند. تركیب همه این موارد در كنار هم به خانم‌ها كمك می‌كند، انتخاب‌های خوبی داشته باشند. بعضی از این مدل‌ها را در این صفحات می‌بینید.





 طوسی یك رنگ خنثی است. خنثی به این معنا كه در كنار بسیاری از رنگ‌ها تركیب زیبایی ایجاد می‌كند. درست مثل راه راه‌های رنگی این كیف و تركیب زیبایش با رنگ طوسی. خانم‌هایی كه كیف‌های نه چندان بزرگ و نه خیلی كوچك را می‌پسندند احتمالا از این كیف خوشش‌شان می‌آید. اگر قد شما متوسط یا كوتاه است این كیف را انتخاب كنید. چون شما را متناسب نشان می‌دهد.
  • قیمت: 68 هزار تومان





 قرمز و سفید در كنار هم یك تركیب كاملا تابستانه را تشكیل می‌دهند. این كیف خیلی جادار است و می‌شود خیلی از خرت و پرت‌ها را در آن جا داد. جنس آن هم برای روزهای تابستانی بسیار مناسب است. بعضی از كیف‌ها در روزهای گرم حرارت را به‌خودشان می‌گیرند و درد سر ساز می‌شوند اما جنس این كیف محتویاتش را تا حد زیادی از گرما محافظت می‌كند. چون طرح روی كیف به نوعی شلوغ محسوب می‌شود و در انتخاب بقیه لباس‌های‌تان سعی كنید از مدل‌های ساده استفاده كنید تا كیف‌تان به‌خوبی خودش را نشان بدهد.
  • قیمت: 58 هزار تومان





  خانم‌هایی كه به‌دنبال آراسته بودن در كنار رنگ مشكی می‌گردند، كیف تصویر فوق گزینه مناسبی برای آن‌ها به حساب می‌آید.جنس خنك و تابستانه‌ این كیف وسایل داخلش به‌خصوص لوازم آرایش را از گرما محافظت می‌كند. در عین حال برای استفاده روزمره خیلی مناسب ، سبك و راحت است. خطوط سفید روی آن به زیبایی‌اش اضافه كرده است.
  • قیمت: 58 هزار تومان





 یك كیف خنك و دخترانه كه جان می‌دهد در روزهای تابستانی انواع و اقسام خرت‌وپرت‌ها را در آن بریزید و از رنگ زیبای آن لذت ببرید.  به خصوص اگر روحیه‌ای اجتماعی دارید حتما با رنگ قرمز این كیف می‌توانید ارتباط خوبی برقرار كنید.
  • حدود قیمت: 58 هزار تومان





  آبی یاد آور خنكای آب است، آن هم در این تابستان گرم كه قصد خنك شدن هم ندارد. این كیف برای استفاده ورزشی هم مناسب است. یعنی می‌توانید به راحتی وسایل شنای‌تان را در این كیف جای دهید. با این مدل یك لباس اسپرت را انتخاب كنید. چون خیلی رسمی نیست.
  • قیمت: 58 هزار تومان





 طراحی لباس‌ها و سایر وسایل مانگو  آن را به یكی از محبوب‌ترین برندها تبدیل كرده و این كیف هم یك استثنا نیست. این مدل در عین سادگی، بسیار مناسب طراحی شده. سوراخ‌های روی كیف طرح آن را برای روزهای تابستانی هم مناسب كرده. همچنین رنگش هم طوری است كه هم به‌صورت روزمره می‌شود از آن استفاده كرد و هم در مجالس رسمی. فقط به یك نكته توجه داشته باشید، این كیف برای خانم‌های قد بلند بسیار عالی محسوب می‌شود اما برای خانم‌های قد كوتاه خیر.
  • قیمت: 158 هزار تومان





  تركیب رنگ قرمز و سفید تركیبی تابستانه وشاد است. بزرگ بودن این كیف و بلند بودن دسته‌هایش این مدل را به گزینه‌ای  مناسب برای خانم‌های  قدبلند تبدیل می‌كند.
  • حدود قیمت: 70 هزار تومان





 همه مدل‌ها و همه جنس‌ها به كنار، حصیر هم به كنار. حصیر برای تابستان بهترین انتخاب است. مدل كیف ساده است اما رنگ‌های به كار رفته در آن، مدلش را از سادگی در آورده و به انتخاب خوبی برای خانم‌های جوان تبدیل كرده. توجه كنید، در كنار این كیف باید از لباس‌هایی با رنگ‌های روشن استفاده كنید.
  • قیمت: 48 هزار تومان





 یك عالمه گل رنگارنگ روی یك زمینه طوسی نشسته‌اند. این یعنی چه؟ یعنی این كیف برای تابستان است. به كار بردن طراحی‌های برجسته روی كیف‌ها نیاز به دقت زیادی دارد به‌خصوص روی كیفی بزرگ مثل این نمونه. اگر گل‌ها درشت بودند احتمالا باید با ظرافت این مدل خداحافظی می‌كردیم اما استفاده از گل‌هایی ریز و كوچك مدل زیبایی به این كیف بخشیده كه نمی‌شود به راحتی از آن گذشت.
  • قیمت: 75 هزار تومان





 رنگ‌های متنوع وقتی روی بالاترین رنگ، یعنی مشكی به كار می‌روند، تركیب زیبایی را ایجاد می‌كنند. درست مثل نمونه این تصویر. سایر كیف‌های معرفی شده این نمونه هم خنك و سبك هستند و هم وسایل زیادی در آن جای می‌گیرند. خانم‌هایی با قد متوسط به راحتی می‌توانند از آن استفاده كنند و از آن جایی كه در جاكفشی همه خانم‌های ایرانی كفش مشكی پیدا می‌شود، برای هماهنگ كردنش دچار مشكل نخواهید شد.
  • قیمت: 64 هزار تومان


ویدیو مرتبط :
سبزیجاتی که حرف می زنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی که سایه ها هم حرف می زنند!