سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

تبلیغات برندها در فرش قرمز اسكار


در اسكار امسال برندهایی مانند شورلت، Coldwell، Banker، لیپتون، مارس، JCPenney، پپسی و یونیلوور حضور فعالی داشته و همچنان بر حضور برندها در رسانه‌های اجتماعی نیز افزوده می‌شود.

ام بی ای نیوز: با اندكی وقفه پس از المپیك سوچی، برندهای بزرگ خود را برای بازاریابی در فرش قرمز اسكار آماده كردند. مراسم اسكار كه از آن به عنوان Super Bowl برای زنان (مخاطب اصلی Super Bowl، مردان هستند) نیز نام برده می‌شود، فرصتی بزرگی برای سرمایه‌گذاری‌های برندها است.

در اسكار امسال برندهایی مانند شورلت، Coldwell، Banker، لیپتون، مارس، JCPenney، پپسی و یونیلوور حضور فعالی داشته و همچنان بر حضور برندها در رسانه‌های اجتماعی نیز افزوده می‌شود.

به هر حال، حداقل دو برند معروف با سابقه كوكاكولا و هیوندای امسال تصمیم به عدم حضور در اسكار گرفتند. دیگر برندها اما از مخطبان این مراسم بهره بردند.

در زیر نگاهی به برندهای موفق حاضر در فرش قرمز هشتاد و ششمین مراسم اسكار می‌اندازیم:

شورلت

پس از پخش دو آگهی تبلیغاتی در Super Bowl و حضوری بسیار درخشان‌ در المپیك سوچی، در اسكار به تبلیغاتی ساده‌تر روی آورد. این برند با انتخاب یك مینی فیلم به نام "شاهكار" در طول مراسم اسكار خود را مطرح كرد. این فیلم به نمایش شورلت كروز 2014 می پرداخت.






موسسه املاك و مستغلات Coldwell Banker

با راه‌اندازی یك كمپین جدید موسوم به "خانه شما" به كمك صدای تام شلك، اهمیت خانه را برای همه افراد توضیح می‌داد.




شركت خودرو سازی Lincoln

با استفاده از اینستاگرام، سری فیلمسازهای خود را برای ساخت ماهرانه خودروهای Lincoln معرفی كرد.



لیپتون

اولین كمپین جهانی خود را با ساخت یك آگهی تبلیغاتی 60 ثانیه‌ای با كاراكترهایی به نام ماپت و یك شعار جدید راه‌اندازی كرد. شعار جدید برند این است: "Be More Tea."




پپسی

با ساخت یك آگهی تبلیغاتی به تبلیغ قوطی‌های كوچك خود در طول مراسم "Mini Hollywood" پرداخت كه بر روی نقل قول‌های كوتاه از فیلم‌های منحصر به فردی شامل "جادوگر شهر از" و "تایتانیك" تاكید می‌كرد.





ویدیو مرتبط :
فرش قرمز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرش قرمز" هفت دقیقه تا پاییز"



 

فرش قرمز

 

فرش قرمز" هفت دقیقه تا پاییز" جمعه پهن می‌شود -مراسم فرش قرمز فیلم "هفت دقیقه تا پاییز" ساخته علیرضا امینی روز جمعه ۲۸ خرداد در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.


مراسم فرش قرمز برای افتتاحیه اکران این فیلم با بازی هدیه تهرانی، محسن تنابنده، حامد بهداد و خاطره اسدی، با حضور عوامل برگزار می شود.



این برنامه به همت سایت سینمای ما و همکاری موسسه بشرا فیلم روز جمعه ۲۸ خرداد سات ۱۸:۳۰ در تالار ایوان شمس برپا می‌شود. در این برنامه علاوه بر مراسم فرش قرمز که در محوطه بیرونی سالن اجرا می شود، برنامه های ویژه ای از جمله تجلیل از هنرمندان فیلم، موسیقی زنده و... نیزخواهد بود. نمایش فیلم و ضیافت شام نیز بخش پایانی مراسم است.



تالار ایوان شمس (حرکت سابق) در قاطع بزرگراه جلال آل احمد و کردستان قرار دارد..../ خبرگزارى مهر