سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

ایده هایی برای تزئین حمام (2)


حمام از اتاق هایی است که از نظر طراحی و تزئین، کمتر مورد توجه اهالی خانه قرار می گیرد. اما این اتاق نیز به توجه نیاز دارد و می توان به زیبایی هر چه تمام تر آن را دکور کرد.





صبح بخیر: حمام از اتاق هایی است که از نظر طراحی و تزئین، کمتر مورد توجه اهالی خانه قرار می گیرد. اما این اتاق نیز به توجه نیاز دارد و می توان به زیبایی هر چه تمام تر آن را دکور کرد.
12. نصب پرده در مقابل وان

وقتی می توان یک پرده پارچه ای یا پرده حریر واقعی داشت چرا از انواع پلاستیکی استفاده می کنید؟ پرده ای که دوست دارید را به سلیقه شخصی خود خریداری و نصب کنید و به آن یک لایه ضدآب بدوزید تا مشکلی نداشته باشد.




13. استفاده از کابینت های شیشه ای

برای زیبایی بیشتر حمام می توانید از یک یا دو عدد کابینت شیشه ای استفاده کنید و وسایل شیک حمام یا دارو و .. را در آنها جای دهید.




14. از طرح سیاه و سفید استفاده کنید

برای زیباسازی حمام می توانید از کاشی های سفید بزرگ و چهارچوب های سیاه تا زغالی برای تاکید بیشتر استفاده کنید. برای این طراحی بهتر است کاشی های کف را به رنگ توسی انتخاب کنید.




15. کاشی های چهل تکه

اگر به دنبال طرح متفاوت و کاملا خاص می گردید، این ایده بدی نیست. انواع کاشی ها با طرح های مشابه و رنگ های متنوع را با هوشمندی در کنار یکدیگر بچینید.




16. اشاره ای به کاشی های متفاوت 

به جای اینکه از بالا تا پایین فضای حمام را با یک نوع و یک رنگ واحد کاشی کنید کمی ایده پردازی کنید. بخشی از فضا را انتخاب و کاشی های متفاوت و کاملا متضاد در آن کار کنید. به طور مثال، در میان کاشی های مشکی، می توانید کاشی های سفید و گلدار به کار ببرید تا زیباتر دیده شوند.  




17. بهره بردن از چوب و فلز

فلز، نوعی نیرو و شادابی و چوب - مخصوصا اگر از نوع بافته شده باشد – حس گرما به محیط می بخشند. این دو در ترکیب با یکدیگر بسیار جذاب و زیبا دیده می شوند. برای ایجاد جایی برای قرار دادن صابون از تاقچه های چوبی استفاده کنید و سبد فلزی نیز گزینه مناسبی برای قرار دادن حوله و لباس های تمیز است.




18. قاب عکس و گلدان

گلدان های سبز و واقعی، مجسمه های کوچک و تابلوهای عکس همه می توانند باعث زیبایی بیشتر فضا بشوند و به حمام یک شخصیت منحصر به فرد می بخشند.




19. قفسه های چوبی به عنوان جاصابونی

از قفسه های چوبی زیبا به عنوان جای صابون و دیگر وسایل حمام استفاده کنید. این قفسه ها باعث زیباتر دیده شدن سینک روشویی می شوند.




20. نصف قفسه زیر سینک

در زیر سینک دستشویی می توانید یک طبقه برای قرار دادن وسایل نصب کنید. داخل آن نیز می توانید انواع حوله و دیگر وسایل حمام را قرار داد.




21. دیوار چوبی

یکی از ایده های جالب برای زیباسازی حمام الهام گرفتن از طرح های روستایی است.  به طور مثال، می توانید یکی از دیوارهای حمام را با الوار چوبی کنید و روی آن پوشش ضدآب بزنید تا سریع پوسیده نشود و از بین نرود.


ویدیو مرتبط :
تزئین غذا - ایده های بسیار جالب تزئین غذا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایده هایی برای تزئین حمام (1)


حمام از اتاق هایی است که از نظر طراحی و تزئین، کمتر مورد توجه اهالی خانه قرار می گیرد. اما این اتاق نیز به توجه نیاز دارد و می توان به زیبایی هر چه تمام تر آن را دکور کرد.





صبح بخیر: حمام از اتاق هایی است که از نظر طراحی و تزئین، کمتر مورد توجه اهالی خانه قرار می گیرد. اما این اتاق نیز به توجه نیاز دارد و می توان به زیبایی هر چه تمام تر آن را دکور کرد.

1. آینه بزرگ

همچون آینه ای که در عکس مشاهده می کنید بهتر است از آینه بزرگ با قاب بزرگ و قابل توجه در دستشویی نصب کنید تا به محض ورود نگاه بیننده را به خود جلب کند.


 
2. رنگ کردن بخش پایینی دیوارها

رنگ نیز از دیگر موارد قابل اجرا در دستشویی است. برای زیباتر دیده شدن این اتاق می توانید برای قسمت پایین دیوار از رنگی متفاوت از قسمت بالا استفاده کنید.

3. از سبدهای زیبا استفاده کنید

سبدهای یک شکل و زیبای همرنگ دیوارها خریداری کنید و آنها را در زیر سینک دستشویی قرار دهید.



4. تغییر بزرگ

یکی از ایده های دکور حمام این است که وان را حذف کنید و به جای آن فضای بزرگی برای دوش حمام به وجود بیاورید.

5. استفاده از سینک مدرن

سینک هایی جدیدی که طراحی و فروخته می شوند بسیار زیبا هستند و اگر بودجه تان اجازه می دهد یکی از انواع بسیار شیک با رنگ ساده انتخاب و در سرویس بهداشتی نصب کنید.



6. نصب وان شناور


آیا از آب تنی و غرق شدن در آب لذت می برید؟ می توانید در گوشه ای از حمام خود وان شناوری قرار دهید که علاوه بر زیبایی، کاربرد راحتی نیز دارد.

7. استفاده از قالیچه به جای پادری های پلاستیکی

برای اینکه حمام شکل و شمایل زیباتری به خود بگیرد، بهتر است از قالیچه های واقعی استفاده کنید. البته باید نوع و اندازه ای را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را داخل ماشین لباسشویی بشویید.

8. چهار پایه از جنس چوب

برای القای حس گرمای طبیعت خوب است از وسایل چوبی داخل حمام بهره بگیرید. برای این منظور، می توانید یک کنده درخت را به عنوان پایه یا جای صابون و شامپو در کنار وان استفاده کنید.

9. نوشتن پیغام روی کاشی ها

می توانید هنگام کاشی کاری دیوارهای حمام جمله الهام بخش یا مورد علاقه خود را با کاشی های رنگی روی دیوار بنویسید.



10. از لوستر منحصربه فرد استفاده کنید

نصب لوستر یا آویز مخصوص حمام یکی از تغییرات کوچک اما تاثیر گذار در فضای سرویس است. لوستری که در این تصویر می بینید دست ساز و برای کشور مصر است.



11. نصف چوب‌رختی دیواری

گاهی کوچک ترین جزئیات نیز می تواند در دکوراسیون یک فضا نقش بسزایی داشته باشد. می توانید برای جلب توجه، چوب‌رختی  بزرگ روی دیوار نصب و حوله و وسایل حمام را از آن آویزان کنید.