سبک زندگی


2 دقیقه پیش

شناخت بهترین آتلیه کودک و بارداری

بچه ها به سرعت بزرگ می‌شوند، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنید یا انتظارش را دارید. زمانی توانایی راه رفتن یا حرف زدن ندارند ولی اندک زمانی بعد آنها را در حال دویدن و مکالمه ...
2 دقیقه پیش

فیلم: تزیین اتاق کودک با گل‌های مقوایی

همین الان یک نگاهی به اتاق کودکتان بیندازید. آیا دلتان نمی خواهد چیزی به آن اضافه کنید؟ وقتی پولش را ندارید، پس باید از خلاقیتتان کمک بگیرید. در این ویدئو گل هایی مقوایی ...

آرایشی طبیعی مخصوص دختران



 

 

 

آرایش دخترانه

 

شما دختران جوانی که دوست دارید چهره ای همیشگی و عادی اما زیباتر بدون رنگ ولعابهای کاذبی که پس از چند ساعت صورت شما را خسته وگرفته نشان می دهد ، داشته باشید....

گاهی اوقات و بخصوص در سنین نوجوانی و جوانی دوست داریم به خودمان برسیم و البته کمی هم با آرایش زیباترشویم اما دوست نداریم این آرایش دخترانه ی ما آنچنان پر آب و رنگ باشد که هم چهره ی واقعی ما را تغییر دهد و هم گاهی حتی از زیبایی آن کم کند .

در اینجا می توانید با ایده گرفتن از یک آرایش ساده که در واقع مثل یک گریم تنها به چهره نقش داده و کاستیهای آن را بر طرف می کند آرایشی زیبا و ساده هنگام میک آپ خود داشته باشید :

 

1- برای یک آرایش محو و نامرئی هیچگاه از کرم و کرم پودرهای براق و خیلی روشن استفاده نکنید.در این نوع آرایش لوازم آرایش پودری به همراه قلم موهای مخصوص آنها در سایزهای مختلف مورد نیاز است:

آرایش دخترانه

 

2-با نازکترین قلم مو و با استفاده ازپودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات خطی باریک و نازک لابه لای مژه های بالاکه گاهی عرض آن نیم سانت هم بیشتر نیست به اندازه ی خود چشم بکشید و سعی کنید این خط چشم از چشم بیرون نزند، نه در قسمت داخل و نه بیرون از آن، بسیار طبیعی به طوری که فقط حالت چشمها را کمی پر رنگ کند :



3- از ریمل بدون خورده مژه و تنها برای تیره تر کردن و جداساختن مژه ها از هم استفاده کرده ، اول از عرض مژه ها و بعد از آن هم تنها مژه های بالا را ازطول ریمل بزنید :

 

آرایش دخترانه

 

4-ابروها را به سمت بالا شانه زده و خوب با انگشتان آنها را به طرف بالا بکشید و حالت دهید، سپس با برس پهن و مخصوص پودر های پوشاننده ی صورت همه ی نقاط را خوب بپوشانید که بهتر است برای یکدست شدن و محو شدن لکه ها و نقطه ها ی قهوه ای اول روی این نقاط پودر زده وسپس دوباره همه ی صورت را کامل و یکدست بپوشانید:

 

 

آرایش دخترانه

 

آرایش دخترانه

 

5- برای اینکه جای اصلی رژگونه را پیدا کرده و خط گونه ی خود را برای رژگونه زدن در نظر بگیرید کاملا گونه ها را به داخل بکشید و سپس روی همان نقاط فرو رفته به سمت بالا با برس پهن و مخصوص رژ گونه بزنید :

 

 

آرایش دخترانه

 

6- پس از رژگونه از برس قبلی پودر صورت دوباره استفاده کرده و پس از کشیدن روی گونه ها برای محو کردن رژگونه و مخلوط شدن دو رنگ صورت و گونه آن را روی تمام نقاط صورت حتی پشت چشمها نیز بکشید و تنها با یک براق کننده ی لب گلبه ای چهره ای شیک و طبیعی اما زیبا داشته باشید

 

 

آرایش دخترانه

 

7- حال تغییر این دو چهره را با آرایشی ملایم تنها با پوشاننده ای متعادل و گاهی بسته به نوع سلیقه استفاده از همان پودر دودی رنگ برای خط چشم که می توان آن را در نیمه های چشم به عنوان سایه نیزپخش کرد ملاحظه کنید.

آرایش دخترانه

آرایش دخترانه


ویدیو مرتبط :
مخصوص دختران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکات آرایشی مخصوص دختران جوان



۱/ اگر در سنی هستید که هنوز آثار جوشهای غرور جوانی بر روی پوست شما نمایان است و دوست دارید با کرم پودر و پنکیک آنها را بپوشانید و پوست صورت خود را صاف نشان دهید بهتر است از ضد آفتاب های مخصوص پوستتان (چرب،خشک،مختلط) که دارای کرم پودر هم هستند استفاده کنید،چرا که شاید الان شما با زدن هر کرم پودر یا پنکیکی پوستی صاف برای آرایش داشته باشید اما به مرور زمان و تنها در سه ،چهار سال آینده پوست شما این زیبایی راازدست خواهد داد و برای شل شدن و پیری زود رس آماده خواهد شد و لکه ها، خیلی زود تر از وقت خود بر روی پوست شما نمایان خواهند شد،پس توصیه می شودحتی المکان از کرم پودرو پنکیک ها دوری کنید وتنها کرم آرایشی خود را یک ضد آفتاب خوب انتخاب کنید.

 

نکات آرایشی

 

۲/در صورت علاقه ی زیاد به زدن کرم پودر و پنکیک می توانید در مجالس خاص بر روی ضد آفتابتان کمی از آنها بزنید و حتما بعد از تمام شدن مهمانی با شیر پاک کن آنها را از روی پوست پاک کنید و هیچگاه شب با آرایش نخوابید.

 

نکات آرایشی

 

۳/ در مورد چشمها بهتر است در این سنین تنها از ریمل آن هم بدون خورده مژه وبا کشیدن چند بار آرام تنها بر روی مژه های بالا به طور کاملا طبیعی چشمانتان را جذاب تر کنید.

 

نکات آرایشی

 

۴/ در صورت تمایل به خط چشم نیز بهتر است از یک خط بسیار نازک در پشت چشم که آن هم از چشم بیرون نزده باشد به چشمانتان به طور طبیعی فرم دهید.

 

۵/سعی کنید بعداز حمام به مژه ها فر مژه بزنید تا از شکستگی مژه ها جلوگیری شود واز بغل مژه ها زاویه دار به نظر نیایدوبعد چند بار ریمل را به آرامی به طور افقی وکمی هم به سمت بالا بزنید،در صورت چسبندگی مژه ها هم بهتر است از یک برس ریمل جداگانه که مخصوص شانه کردن مژه هاست و یا از سنجاق ته گرد استفاده کرده وتا کاملا خشک نشده اند آنها را از هم جدا کنید تا شکل طبیعی تری داشته باشد.