فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هیات مدیره جدید خانه سینما معرفی شدند



 

هیات مدیره جدید خانه سینما معرفی شدند

 

فرهاد توحیدی؛ مریلا زارعی؛ ابراهیم اثباتی؛ تورج منصوری؛ ابراهیم مختاری؛ محمدرضا موئینی و محمد سریر به عنوان اعضای جدید هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند.

 

فرهاد توحیدی با ۲۴ رای؛ مریلا زارعی با ۲۵ رای؛ ابراهیم اثباتی با ۲۲ رای؛ تورج منصوری با ۱۸ رای؛ ابراهیم مختاری با ۲۰ رای؛ محمدرضا موئینی با ۱۹ رای و محمد سریر با ۱۹ رای به عنوان اعضای جدید هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند.

مجمع عمومی خانه سینما ۲۱ آذرماه در خانه سینما به کار خود پایان داد، اعضای جدید هیات مدیره خانه سینما به شرح زیر معرفی شدند: فرهاد توحیدی با ۲۴ رای؛ مریلا زارعی با ۲۵ رای؛ ابراهیم اثباتی با ۲۲ رای؛ تورج منصوری با ۱۸ رای؛ ابراهیم مختاری با ۲۰ رای؛ محمدرضا موئینی با ۱۹ رای و محمد سریر با ۱۹ رای.

در این جلسه همچنین سیروس الوند با ۹ رای و مرتضی رزاق کریمی با ۶ رای به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند. مهدی خادم و کیوان کثیریان نیز به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل خانه سینما معرفی شدند.

در این انتخابات نمایندگان ۲۸ صنف خانه سینما حضور داشتند. جلسه با ارایه گزارشی از عملکرد خانه سینما در دوره هیات مدیره پیشین کار خود را آغاز کرد و سپس جلسه با انتخابات هیات مدیره به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است که مدیرعامل جدید خانه سینما در اولین جلسه هیات مدیره منتخاب خانه سینما؛ انتخاب می شود.... / خبرگزارى ایلنا


ویدیو مرتبط :
با حال ترین جلسه هیات مدیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدیدترین بیانیه‌ هیات مدیره‌ خانه‌ سینما


هیات مدیره‌ی خانه سینما در جدیدترین بیانیه‌شان با تاکید دوباره بر اجرای مفاد تفاهم‌نامه‌ی 13 تیر ماه‌شان در دفتر ریاست‌جمهوری اعلام کردند که همچنان بر برگزاری مجمع عمومی 6 مرداد ماه در محل خانه سینما اصرار دارند و مسوولان ذیربط شرایط برگزاری این مجمع عمومی را فراهم کنند.

خبرگزاری ایسنا: هیات مدیره‌ی خانه سینما در جدیدترین بیانیه‌شان با تاکید دوباره بر اجرای مفاد تفاهم‌نامه‌ی 13 تیر ماه‌شان در دفتر ریاست‌جمهوری اعلام کردند که همچنان بر برگزاری مجمع عمومی 6 مرداد ماه در محل خانه سینما اصرار دارند و مسوولان ذیربط شرایط برگزاری این مجمع عمومی را فراهم کنند.

 در متن بیانیه‌ی 4 مرداد ماه آمده است: «هیأت مدیره خانه سینما و روسای اصناف سینمای ایران به منظور اجرای مفاد تفاهم‌نامه 13 تیر ماه در دفتر ریاست محترم جمهوری بر تشکیل مجمع‌عمومی فوق‌العاده 6 مرداد ماه اصرار دارند و در این راستا عمل به همه تعهدات این تفاهم‌نامه را ضروری می‌دانند.

بدیهی است براساس مقررات و تشریفات قانونی در صورت تغییر مکان مجمع‌عمومی، هیأت مدیره موظف به اعلام فراخوان جدید با فاصله حداقل پانزده روز است.

در شرایط حاضر تنها مسئولین ذیربط هستند که با عمل به توصیه‌های ریاست محترم جمهوری می‌توانند با فراهم آوردن امکان برگزاری مجمع‌عمومی فوق‌العاده در محل اعلام شده در فراخوان (تالار سیف‌الله داد ساختمان شماره 1 خانه سینما) از این تأخیر ناگزیر پیشگیری کنند. ناگفته پیداست در این صورت مشکلی که دو سال است توان سینمای ایران را تحلیل برده و سینماگران ایرانی را آزرده و فرسوده است پایان خواهد یافت.»

 چهارشنبه 2 مرداد ماه معاون اجتماعی ناجا در پی درخواست فرهاد توحیدی به نمایندگی از مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما مبنی بر تامین امنیت مجمع عمومی 6 مرداد ماه در تالار سیف‌الله داد، گفت: جلسه در مکانی غیر از خانه سینما برگزار شود.

منتظرالمهدی اعلام کرد: «در شرایط کنونی، به منظور اجتناب از وقوع هر نوع اقدامی که ممکن است به شان و منزلت اندیشمندان حوزه سینما آسیب برساند، صمیمانه از جنابعالی (توحیدی) و سایر دوستان اندیشمندتان درخواست می‌کنیم تا مجمع را در مکانی غیر از خانه سینما برگزار فرمایید (مگر آن که وزیر محترم ارشاد به صورت مکتوب خواهان برگزاری مجمع در خانه سینما باشد)، مطمئن باشید با فراهم‌شدن شرایط و از میان رفتن سوءتفاهمات، ما و شما و دیگر دوستانمان در حوزه سینما همراه و همگام با یکدیگر و در فضایی سرشار از تفاهم و حسن نیت، امورات مربوط به سینما را سر و سامان خواهیم بخشید. یادآور می‌شوم که ما همچنان از خانه سینما و اموال موجود در آن محافظت خواهیم نمود.»

فرهاد توحیدی رییس هیات مدیره خانه سینما در همان روز گفت: «تلاش می‌کنیم از طریق وزیر ارشاد یا رییس جمهور هماهنگی لازم را انجام بدهیم تا مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی ششم مردادماه در ساختمان شماره یک خانه سینما برگزار شود.»