فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

هدیه رضا عطاران به مردم در صورت برد تیم ملی فوتبال



اخبار,اخبار فرهنگی ,رضا عطاران

 

اخبار فرهنگی - ایران بوسنی را ببرد، رضا عطاران به مردم هدیه می‌دهد

رضا عطاران کارگردان فیلم سینمایی «ردکارپت» در صورت برد تیم ملی فوتبال ایران برابر بوسنی و هرزگوین به مردم ایران هدیه می‌دهد.د

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اکران فیلم «ردکارپت» از امروز آغاز شده و در صورتی که ایران برنده بازی با بوسنی باشد و از گروهش صعود کند، فردا بلیت این فیلم در تمام سینماها نیم بها خواهد بود.

احمد احمدی تهیه کننده این فیلم هم با تایید این خبر به خبرآنلاین گفت که امیدواریم تیم ملی ایران برنده این دیدار باشد.

تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی دربرایر نیجریه و باخت در مقابل تیم ملی آرژانتین ساعت 20 و 30 دقیقه امروز چهارشنبه 4 خرداد به مصاف تیم بوسنی و هرزگوین می‌رود.

«رد کارپت» دومین فیلم سینمایی رضا عزاران در مقام کارگردان است. اکران این فیلم در جشنواره فجر با استقبال مخاطبان و منتقدان سینمایی مواجه شد.

عطاران پیش از این فیلم «خوایم می‌آد» را کارگردانی کرده بود که اکران موفقی داشت. او نقش اصلی فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی را به عهده داشت که عنوان پرفروش‌ترین فیلم فصل بهار را به دست آورد. 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
‮استقبال از تیم ملی فوتبال آلمان که جام را به خانه برد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدیه رئیس‌ جمهور به اعضای تیم‌ملی فوتبال


در مراسمی که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از مربیان و کادر فنی تیم ملی تجلیل و قدردانی شد.

خبرگزاری فارس: در مراسمی که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از مربیان و کادر فنی تیم ملی تجلیل و قدردانی شد.

 عصر امروز و در نهاد ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران از تیم ملی فوتبال کشورمان که موفق به صعود به جام جهانی  برزیل شدند، تقدیر و قدردانی کرد.

 در این مراسم که علاوه بر رئیس‌جمهور غلامحسین الهام سخنگوی هیئت دولت، شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و سیدحسن موسوی نیز حضور داشتند از کی‌روش سرمربی تیم ملی و نکونام کاپیتان تیم ملی با اعطای شالی مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر ویژه به عمل آمد.

علاوه بر 50 میلیون تومان پول نقد بر اساس مصوبه هیئت دولت مقرر شد تا یک مجوز ویژه برای واردات خودرو به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز اختصاص یابد.