اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

هدیه رئیس‌ جمهور به اعضای تیم‌ملی فوتبال


در مراسمی که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از مربیان و کادر فنی تیم ملی تجلیل و قدردانی شد.

خبرگزاری فارس: در مراسمی که با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از مربیان و کادر فنی تیم ملی تجلیل و قدردانی شد.

 عصر امروز و در نهاد ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران از تیم ملی فوتبال کشورمان که موفق به صعود به جام جهانی  برزیل شدند، تقدیر و قدردانی کرد.

 در این مراسم که علاوه بر رئیس‌جمهور غلامحسین الهام سخنگوی هیئت دولت، شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و سیدحسن موسوی نیز حضور داشتند از کی‌روش سرمربی تیم ملی و نکونام کاپیتان تیم ملی با اعطای شالی مزین به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر ویژه به عمل آمد.

علاوه بر 50 میلیون تومان پول نقد بر اساس مصوبه هیئت دولت مقرر شد تا یک مجوز ویژه برای واردات خودرو به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز اختصاص یابد.


ویدیو مرتبط :
دیدار اعضای تیم ملی فوتبال با رئیس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت عدم حضور رئیس جمهور در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال / کی‌روش: حضور مردم و مقامات دولتی باعث دلگرمی شد





اخبار ورزشی - طوفان، مانع حضور رئیس‌جمهور در مراسم بدرقه تیم ملی شد

حسن روحانی، رییس جمهور در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران حضور پیدا نکرد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن روحانی رییس جمهور اسلامی ایران در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران علی‌رغم اعلام قبلی حضور پیدا نکرد.

مجری مراسم، شرایط بد آب و هوایی و طوفانی بودن تهران را علت این امر اعلام کرد.

حسین فریدون، دستیار ارشد رئیس جمهور به نمایندگی از ایشان در این مراسم حضور یافته است.

اخبار,مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران

 

همه می‌دانند کار تیم ملی در جام جهانی سخت است
کی‌روش: حضور مردم و مقامات دولتی باعث دلگرمی شد/ امشب غرور ملی را حس کردم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: حضور مردم و مقامات دولتی در مراسم بدرقه تیم ملی باعث دلگرمی ما شد.

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: امروز حضور مقامات دولتی از جمله وزیر ورزش و دستیار ارشد رئیس‌جمهور باعث دلگرمی ما شد و غرور ملی را حس کردیم. قول می‌دهیم در جام جهانی تمام تلاش‌مان را بکنیم و تا آخر بجنگیم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد، حضور تماشاگران در سالن بود همه می‌دانند که کار تیم ملی سخت است و ما باید تمام تلاش‌مان را در زمین انجام دهیم.

وی در خصوص جلسه خصوصی با وزیر ورزش عنوان کرد: جلسه خصوصی همیشه خصوصی می‌ماند بحث اصلی حضور ما در جام جهانی بود. باید اشاره کنم که وزیر حمایت خوبی از ما انجام داد و این باعث قوت قلب است.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اینکه سخن آخرش با مردم چیست؟ گفت: تعهد بازیکنان و تیم ملی این است که در سطح بالایی بجنگیم و کاری انجام دهیم که دیگر هیچ افسوسی بعد از آن باقی نماند. هدف موفقیت ایران است. همان ضرب‌المثل معروف که پوست خودمان را در زمین جا می‌گذاریم باید عملی شود.
اخبار ورزشی - ایسنا،فارس