حنا، جوان ترین دیپلمات نشست غیرمتعهدها


حنا ربانی، وزیر خارجه 34 ساله پاکستان جوانترین دیپلمات نشست غیرمتعهدها بود. آیا او بی نظیر بوتوی جدید پاکستان است؟


ویدیو مرتبط :
اخراج 15 دیپلمات کوبایی به دستور ترامپ در پی شیوع بیماری عجیب در بین دیپلمات‌ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گزارش بی بی سی؛ تدابیر ایران برای تأمین امنیت نشست غیرمتعهدها *تصاویر



گزارش بی بی سی؛ تدابیر ایران برای تأمین امنیت نشست غیرمتعهدها *تصاویر رزمایش ناجا

«فرمانده نیروی انتظامی ایران از بازداشت افرادی خبر داده است که خواهان بر هم زدن نظم اجلاس غیرمتعهدها بوده‌اند. این افراد با همکاری مرزبانی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران ایران دستگیر شده‌اند.»

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جام نیوز؛ بی بی سی فارسی (BBCPersian) روز گذشته گزارش داد: «همزمان با ورود هیأت‌های کارشناسان ارشد کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها به تهران و آغاز عملیات نیروهای امنیتی ایران برای تأمین نظم و امنیت این اجلاس در تهران، فرمانده نیروی انتظامی ایران از بازداشت افرادی خبر داده است که خواهان بر هم زدن نظم اجلاس غیرمتعهدها بوده‌اند. این افراد با همکاری مرزبانی نیروی انتظامی و سپاه پاسداران ایران دستگیر شده‌اند.»

بی بی سی از قول سردار "احمدی مقدم" فرمانده نیروی انتظامی ایران، افزود: «برای مقابله با خرابکارها و گروه‌های تروریستی در روزهای منتهی به برگزاری اجلاس، تدابیر امنیتی ویژه‌ای در دستور کار نیروی انتظامی ایران قرار گرفته است.»

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

این منبع ضمن اشاره به برگزاری رزمایش عملیات اجرایی تأمین نظم و امنیت اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها در تهران، به نقل از سردار "احمدرضا رادان" جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران اعلام کرد که برای پوشش حفاظتی نشست سران جنبش غیرمتعهدها،۸۵۰ تیم امنیتی-انتظامی به کار گرفته شده‌اند.

به گفته رادان، ۱۱۰ هزار نفر از کارکنان ناجا به طور مستقیم در تأمین امنیت این اجلاس نقش دارند. آقای رادان اضافه کرد که برای تأمین امنیت کشور در طول دوره برگزاری اجلاس، در سه سطح تهران بزرگ، استان‌های همجوار و استان‌ها و مناطق مرزی پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و اقدامات امنیتی در نوار مرزی به ویژه در جنوب شرق و شمال غرب ایران تشدید شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بی بی سی همچنین به نقل از منابع ناجا، از ایجاد ایست-بازرسی‌های موقت و مقطعی در استان‌های همجوار تهران به ویژه منتهی به شهر تهران خبر داد و اضافه کرد:

«۲۰۰ ایست-بازرسی توسط ناجا برای تأمین امنیت تهران و ۱۶۰ ایست-بازرسی هم توسط بسیج راه‌اندازی شده است. در استان‌هایی که شخصیت‌ها به منظور بازدید از تأسیسات هسته‌ای، دستاوردهای دفاعی و مراکز صنعتی، زیارتی، فرهنگی و علمی قصد حضور در آن ها را دارند نیز تدابیر امنیتی اتخاذ شده است.»/جام نیوز

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب