سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

پیکر تراشی با لیپوماتیک - دکتر حمیدرضا وفایی


در روش لیپوماتیک، سلول های چربی ابتدا به روش کاملا فیزیکی و نه اشعه و با حرارت تخریب شده (توسط حرکات لرزشی کانولا بصورت امولسیون در می آید) و سپس این چربی امولسفیه به آرامی برای پیکر بندی بدن توسط خود دستگاه از بدن خارج می شود.

پیکر تراشی با لیپوماتیک - دکتر وفایی


تماس مستقیم
22094136

09109505447

پیکر تراشی با لیپوماتیک - دکتر وفایی


پیکر تراشی با لیپوماتیک

لیپوماتیک جدیدترین متد تخلیه چربی از بدن با نتیجه ای کاملا متفاوت و باور نکردنی در مقایسه با سایر روش های تخلیه چربی مانند لیزر لیپولیز و لیپوساکشن است که علاوه بر راحت تر بودن، بی خطر تر و کم عارضه تر هم می باشد.


در روش لیپوماتیک، سلول های چربی ابتدا به روش کاملا فیزیکی و نه اشعه و با حرارت تخریب شده (توسط حرکات لرزشی کانولا بصورت امولسیون در می آید) و سپس این چربی امولسفیه به آرامی برای پیکر بندی بدن توسط خود دستگاه از بدن خارج می شود. روش لیپوماتیک مشکل ایمنی را که در روش سنتی لیپوساکشن وجود داشت را رفع کرده است و سیستم امنیتی فعال آن محافظت از بافت بدن (اعصاب، رگ های خونی، ماهیچه ها) را برعهده دارد. در این روش هدف، معمولا کم کردن وزن نیست بلکه تغییر سایز، حجم و فرم است. این عمل بسیار راحت و بدون عارضه است و نتیجه آن بسیار رضایت بخش است.

پیکر تراشی با لیپوماتیک - دکتر وفایی


مزایا:

1- لیپوماتیک روشی سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی است و حجم زیادی از چربی تنها در یک جلسه تخلیه می شود که همواره با کمترین تورم، کبودی، درد و بدون خطر ایجاد آمبولی است.

2- این روش نه تنها باعث افتادگی بیشتر پوست نمی شود بلکه به سفت تر شدن آن نیز کمک می کند. نکته مهم و جالب این است که کاهش سایز تا مدت ها بعد از عمل ادامه دارد و باعث رفع سلولیت نیز می شود.

3- جهت تمامی مناطق بدن قابل استفاده می باشد مانند چاقی های موضعی شکم، پهلو، بازوها، ران ها و ناحیه غبغب.


پیکر تراشی با لیپوماتیک - دکتر وفایی


مزایای لیپوماتیک نسبت به سایر روش ها



1- تخریب بافتی و در نتیجه فیبروز بعد عمل که باعث عدم یکنواختی و سفتی پوست می شود در لیپوماتیک به مراتب کمتر است.

2- درد، ورم، کبودی و دوره نقاهت بسیار کمتر

3- امکان استفاده در مناطق ظریف مثل غبغب

4- با توجه به عدم تخریب چربی ها، امکان تصفیه و تزریق مجدد آن به فرد جهت حجم دهی اعضایی مانند باسن، سینه و پشت دست ها می باشد.

5- ریسک عفونت بسیار اندک است.

6- جمع شدن و فرم گیری و عدم افتادگی پوست در این روش بسیار ملموس تر است که علت آن سالم ماندن ترابکول های زیرجلدی شکل دهنده پوست می باشد.




آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، ساختمان پزشکان کاج، جنب داروخانه ایساتیس


تماس مستقیم
22094136

09109505447


www.dr-vafaei.ir

instagram.com/dr_vafaei



ویدیو مرتبط :
پیکر تراشی چوبی با دست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیکر تراشی با آب


با بکارگیری body-jet و با نیروی بسیار دقیق تکنولوژی water-jet، بافت نامطلوب چربی با روش های معمولی و طبیعی به آرامی از بافت زیر پوست بیرون آورده شده و به صورت دائمی حذف می شود.