سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

درون هر زنی مردی وجود دارد


برای اینکه زن موفقی باشید، باید کمی مرد باشید و برعکس...



کارهایی هست که بهتر است در حالت مردانه انجام شوند. مثل کارهای سخت بدنی، حمل یک بار سنگین و...

همه انسان‌ها هر دو جنس هستند، تو از این موضوع آگاه شده‌ای و این خیلی خوب است. بینش فوق العاده‌ای در درون‌ات ایجاد شده است. آری، همه هر دو هستند! اما تا امروز جامعه، همه را به یکسان شرطی کرده است. ما اینگونه آموخته و بار آمده ایم که مرد، مرد است و زن، زن.
این چنین رده‌بندی از اساس غلط است و در تضاد با طبیعت.
وقتی مردی می خواهد گریه کند فورا همه می گویند: مثل زن‌ها نباش! مثل دختربچه‌ها زار نزن! این قدر نازک‌نارنجی نباش! مرد که گریه نمی‌کند!
این یاوه‌گویی محض است! در چشم مردها نیز همان تعداد غده اشکی هست که در چشم زن‌ها. اگر قرار بود مردها گریه نکنند طبیعت، غدد اشکی را از چشم هایشان حذف می کرد. این یک جور سرکوبگری ظالمانه است.
به همین صورت اگر یک دختر، رفتارهای به اصطلاح مردانه از خود نشان بدهد، اطرافیانش احساس می کنند مشکلی برایش پیش آمده.
همه اینها بی‌معنی است. این تقسیم بندی و این گونه خط و مرز کشیدن‌ها، طبیعی نیست بلکه صرفا سیاسی و اجتماعی است.
زن ها مجبورند بیست و چهار ساعته نقش یک زن را ایفا کنند. مردها نیز مجبورند بیست و چهار ساعته نقش یک مرد را ایفا کنند. این اصلا طبیعی نیست و حاصل اش بی‌شک گرفتاری و بدبختی بیشتر برای این دنیاست.
لحظاتی هست که یک مرد ملایم است و می خواهد زنانه رفتار کند. لحظاتی هست که زن و شوهر باید نقش هایشان را با هم عوض کنند و این بسیار بهنجار و هماهنگ با سرشت طبیعی انسان‌هاست.
اگر یک مرد مجبور نباشد بیست و چهار ساعته مرد باشد آرامش بیشتری خواهد یافت. به همین ترتیب اگر یک زن مجبور نباشد بیست و چهار ساعته زن باشد طبیعی‌تر و خودانگیخته‌تر خواهد شد.
تو هر دوی این حالات هستی. پس نترس که شیزوفرنیک، دوشخصیتی یا چیزی شبیه این شده باشی! این دوگانگی بخشی از ساختار طبیعی توست. بینش درستی به سراغت آمده است. از دستش نده و نگران چیزی نباش.
در طول شبانه روز این تغییر حالات بارها و بارها اتفاق می‌افتد، درست مثل تعویض شیفت کاری. ساعاتی مرد هستی و ساعاتی دیگر زن... و اگرآن را خوب زیر نظر بگیری دقیقا می فهمی چه مدت مرد و چه مدت زن هستی. این تغییرات از یک دوره تناوب مشخص پیروی می‌کنند.
اگر نفس کشیدن‌ات را با دقت نظاره کنی می توانی زمان دقیق این جابجایی‌ها را پیدا کنی. هنگامی که سوراخ چپ بینی بازتر است، تو زنانه‌ای و هنگامی که سوراخ راست بینی بازتر است تو مردانه‌ای... و کمابیش پس از 48 دقیقه، جابجایی دوباره اتفاق می‌افتد.
وقتی تو با سوراخ چپ بینی نفس می‌کشی نیمکره راست مغزت فعال می‌شود و این نیمکره، بخش زنانه‌ مغز است.
اما وقتی با سوراخ راست بینی نفس می‌کشی نیمکره چپ فعال می‌شود که نیمکره مردانه است.
به همین دلیل چپ دست ها که نیمکره راست مغزشان فعال‌تر است عموما طبع شعر و روحیه هنرمندانه بیشتری دارند.
می توان با این قضیه بازی کرد:
اگر یک زمان بسیار خشمگین شدی کاری که باید بکنی این است: سوراخ راست بینی ات را بگیر و با سمت چپی چند نفس عمیق بکش. بلافاصله خشم تو ناپدید می شود! زیرا برای خشمگین بودن باید بخش مردانه وجودت فعال باشد.
امتحان کنید! شگفت زده خواهید شد.
 فقط با تغییر شیوه تنفس، دگرگونی عظیم و شگفت‌انگیزی در وجودت رخ می‌دهد.
وقتی احساس سرما می‌کنی، از سوراخ چپ بینی نفس بکش و در ذهن به گرما فکر کن، بلافاصله گرما تمام وجودت را خواهد گرفت.
کارهایی هست که بهتر است در حالت مردانه انجام شوند. مثل کارهای سخت بدنی، حمل یک بار سنگین و... سوراخ‌های بینی تان را امتحان کنید، اگر در حالت مردانه نیستید بهتر است آن کار را به وقت دیگری موکول کنید زیرا ممکن است به بدن‌تان آسیب بزنید.
وقتی با یک کودک بازی می کنید یا حتی یک حیوان خانگی، وضعیت زنانه بهتر می‌تواند برایتان ایجاد نزدیکی و محبت کند. وقتی می‌خواهید شعر بگویید، نقاشی بکشید یا آهنگ بسازید هم باید در وجه زنانه باشید. مگر آن که بخواهید یک «مارش نظامی» بسازید که در آن صورت وجه مردانه نیز کفایت می کند!
اگر به درستی نظاره‌گر این پدیده باشید، رفته رفته بیشتر به ماهیت این دوگانگی و قطبیت پی خواهید برد. وجود این دوگانگی یک نعمت است و راهی است که طبیعت برای استراحت دادن یافته است.
وقتی وجه مردانه خسته می‌شود، وجه زنانه زمام امور را به دست می‌گیرد تا وجه مردانه استراحت کند و برعکس...
می شود گفت این یک جور اقتصاد درونی است. نوبت‌های کاری جا به جا می‌شوند.
اما جامعه همواره آموزه هایی نادرست ارائه کرده است. این که مرد، مرد است و باید شبانه روز مرد باشد. این بار گران و کمرشکنی است. زن هم باید بیست و چهار ساعته زن باشد؛ ملایم و غمخوار و مهربان. این نیز وظیفه دشواری است.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
‫پنج مردی که باورتان نمی شود وجود داشته باشد.‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما : هیچ شواهدی از توانایی عملیات ایران درون آمریکا وجود ندارد



 

 

 

حکومت ایران , رییس جمهوری آمریکا  , باراک اوباما

 

رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که هیچ شواهدی مبنی بر توانایی یا تمایل ایران برای انجام عملیات درون خاک آمریکا در دست نیست .

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای کوتاه با برنامه " مت لوئر " مجری معروف شبکه " ان بی سی " آمریکا با اشاره به این موضوع گفت که تامین امنیت ایالات متحده آمریکا و اسراییل در صدر اولویت های دولت وی است .

اوباما در پاسخ به سوالی درباره واکنش های احتمالی ایران در صورتی که مورد حمله نظامی قرار بگیرد و اینکه آیا حکومت ایران در این صورت توانایی انجام عملیات درون خاک آمریکا را دارد یا نه ؟ گفت :" هیچ شواهدی از اینکه ایران دارای چنین توانایی یا تمایلی است وجود ندارد."

این اظهارات اوباما در حالی است که رییس اداره امنیت ملی آمریکا هفته گذشته طی اظهاراتی در کمیته اطلاعاتی سنای این کشور گفته بود که تهران مایل به انجام عملیات خرابکارانه درون خاک آمریکا است .

اوباما در ادامه خاطر نشان کرد که دولت او با تمام ابزارها و امکانات ایران را از کسب توانایی برای ساخت سلاح هسته ای بازخواهد داشت ، اقدامی که از نظر او سبب ایجاد یک مسابقه تسلیحاتی خطرناک در یکی از بی ثبات ترین مناطق جهان خواهد شد.

رییس جمهوری آمریکا در عین حال تاکید کرد که از نظر او یافتن راه حل دیپلماتیک برای مساله هسته ای ایران در اولویت سیاست ها است .

اوباما افزود  که دولت او از نزدیک با اسراییل از نظر اطلاعاتی و سیاسی در تماس است تا آن گونه که او تاکید کرد واشنگتن در خطر مواجهه با " سوراپرایز " حمله یکجانبه اسراییل به تاسیسات هسته ای ایران قرار نگیرد .

با این حال رییس جمهوری آمریکا در ادامه گفت که از نظر او اسراییل هنوز درباره اینکه با چه شیوه ای نگرانی های خود درباره برنامه هسته ای ایران را مرتفع کند؟ تصمیم نهایی را نگرفته است .../عصرایران