سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

ازدواج، خروج از منطقه آسایش!



 

 

ازدواج

 

این موضوع حقیقت دارد كه امروزه بیش از هر زمان دیگر مردان عجله‌ای برای متعهد گشتن در ازدواج از خود نشان نمی‌دهند. هنگامی كه از مردان در مورد علل این مساله پرسش می‌شود، آنها معمولا چندین دلیل گوناگون را برای عدم آمادگیشان برای ازدواج مطرح می‌كنند، اما در كل 4 عامل عمده وجود دارند كه تاثیر بسزایی روی رفتار مردان امروزی برای تن ندادن آنان به ازدواج اعمال می‌كنند:

 

1 ــ‌ مردان با فشار اجتماعی كمتری برای متاهل گشتن مواجه هستند.

 

2 ــ مردان از پیامدهای احتمالی عدم موفقیت در رابطه وحشت دارند. رنج‌های عاطفی حاصل از جدایی می‌تواند برای مردان ویرانگر و طاقت‌فرسا باشد، اما آنها بیشتر نگران ریسك خسارات مالی كه احتمال دارد هنگام جدایی و طلاق متحمل آن گردند، می‌باشند.

 

3 ــ این در سرشت و طبیعت مردان است كه هر چیزی را كه موجب تغییر عمده و جدی در زندگیشان می‌شود را به تاخیر اندازند. ازدواج آغازی برای تحولاتی عظیم است سنگینی این مسئولیت اگر چه برای زنان هم به نوبه خود وجود دارد اما همیشه قید می شود که مرد نقطه اتکاء زن در خانواده است و زن با کسب پشتیبانی و تکیه بر مرد به امور داخلی منزل رسیدگی می کند. به نظر می رسد. مردان تمایلی به خروج از منطقه آسایش و فراغ خاطر خویش و گام نهادن به یك زندگی مملو از مسوولیت، سازش و از خودگذشتگی را ندارند.

 

4 ــ ‌مردان هنگامی تن به ازدواج می‌دهند كه مطمئن شوند بهترین گزینه ممكن را انتخاب كرده‌اند. مردان همواره در این اندیشه‌اند كه: نكند سر و كله یك دختر بهتر در زندگی آنها پیدا شود، اما آنها در یک ازدواج متعهد شده باشند.

 

اما چگونه می‌توان مردان را متعهد ساخت تا در ازدواج پای بند شوند. در زیر به 8 روش برای دستیابی به این منظور و آن‌كه قلب یك مرد را فتح كنید ارائه شده‌است:

 

ازدواج

 

1 ــ آگاهانه و معقولانه اطمینان یابید ‌مردی كه برگزیده‌اید را دوست داشته و می‌خواهید باقی عمر خود را با وی سپری كنید. بنابراین در پروسه شناخت خود تا زمانی كه كاملا متقاعد نشده‌اید برای یكدیگر مناسب هستید، اندیشه تعهد و دلبستگی به ذهن شما خطور نكند. شناخت شما از او باید به حدی باشد كه قادر به تعیین این موارد باشید كه وی قادر به متعهد گشتن است. و در آزمون وفاداری، صداقت، راستی و مراعات حال دیگران شما سربلند بیرون آمده است و آن كه باید مطمئن گردید كه وی شما را حقیقتا دوست دارد.

نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی خودش و نه برای آنچه او می‌‌تواند برای شما فراهم آورد.

 

2 ــ همواره همان فردی باشید كه هستید و از ابراز ماهیت واقعی خود بیم نداشته باشید. این شاید مهم‌ترین خصلتی باشد كه مردان در زنان جستجو می‌كنند. زنانی كه شخصیتشان پس از ازدواج دستخوش تغییر می‌شود، در ردیف نخست فهرست علل جدایی‌ها پس از ازدواج قرار می‌گیرند. پافشاری در رفتاری كه در آن زنان به منظور اهمیت بخشیدن به مرد خود، مرتبا با وی سازش كرده و از ابراز عقاید و نظرات خود خودداری می‌كنند و یا به لطیفه‌های بی‌مزه او می‌خندند، هیچ‌گاه نتیجه‌بخش نخواهد بود. بنابراین خویشتن حقیقی خود باشید و همواره مراقب باشید شاید مرد شما در حال امتحان كردن شما باشد.

 

3 ــ به او نشان دهید كه استقلال دارید. مردان از زنانی كه به پشت تكیه می‌دهند و منتظر می‌مانند تا مرد آنها تمام امور زندگی آنها را به دست گیرد، بیزارند. نشان دهید با آن‌كه شما از ایده‌های او استقبال می‌كنید، بدون او نیز توانایی به انجام رسانیدن كارها را دارید. به عنوان مثال: شما می‌خواهید به تماشای یك فیلم بخصوص به سینما روید، اما مرد شما به خاطر مشغله‌كار قادر به همراهی شما نیست. در عوض دلخور شدن و قهر كردن با خنده‌رویی بگویید كه تنها به سینما خواهید رفت و همین كار را هم انجام دهید. البته نباید فراموش کنید که گاه مردان برای اثبات مدیریت خود از شما انتظار دارند که به توان و قدرت آنها تکیه کنید این نیاز را در آنان پاس بدارید.

 

4 ــ به او نشان دهید كه فردی مهربان و دوست‌داشتنی هستید. شاید شگفت‌انگیز به نظر آید: یك مرد به دختری نیاز دارد كه او را دوست داشته و خود نیز دوست داشتنی باشد. به همان میزان كه استقلال فردی به زنان قدرت می‌بخشد به همان میزان نیز عدم توانایی آنها در سازگاری مردان را دلسرد می‌سازد. مردان این گونه زنان را بی‌احساس، بی‌عاطفه و ناتوان در عشق‌ورزی تلقی می‌كنند. بنابراین همان‌طور كه زنان نیاز دارند استقلال فردی خود را به مردان نمایان سازند، باید به مردان نشان دهند كه دارای آرزو و میل آتشینی برای قسمت كردن عشق خود با مرد زندگیشان هستند.

 

5 ــ نشان دهید كه او را دوست دارید. علاقه‌مندی به خویشتن حقیقی خودش و نه برای آنچه او می‌‌تواند برای شما فراهم آورد. هیچ مردی دوست ندارد احساس كند كه دختر مورد علاقه‌اش به این علت او را برگزیده كه: او یك تامین كننده معیشت مناسب، یك شهروند نمونه و یا یك پدر خوب بالقوه باشد . به زندگی او علاقه نشان دهید همچنین به علاقه‌مندی‌ها و ارزش‌هایی كه او در زندگی قائل است. درباره شغلش صحبت كنید اما بیشتر به جنبه‌های معنوی و بالندگی شخصیتی آن توجه كنید و نه به درآمد و منافع مالی آن. از خصوصیات نیك شخصیتی و اخلاقی او سخن گویید.

 

6 ــ ‌برای آن كه او را به دنبال خود بكشانید برایش نقش بازی نكنید. هم صحبت شدن با مردان دیگر برای برانگیختن حس حسادت در شریك خود و آن كه مرد بیشتر جذب شما گردد ممكن است برای مدت كوتاهی كارساز باشد. حتی اگر وی شیفته شما باشد. هنگامی كه كوچك‌ترین شبهه‌ای در اعتماد و صداقت شما داشته باشد از متعهد گشتن هراس خواهد داشت.

 

7 ــ‌ نشان دهید كه قصد تغییر دادن او را در سر ندارید. هر گاه یك مرد احساس كند كه تعهد به یك دختر و ازدواج با او سبب به وجود آمدن تغییرات عمده و اساسی در سبك زندگی او می‌شود و مجبور است علایق خود را کناربگذارد، سرسختانه به متعهد گشتن از خود مقاومت نشان خواهد داد.

 

8 ــ به ظاهر خود اهمیت دهید. این بدین مفهوم نیست كه شما مانند یك مدل قدم برداشته و یا لباس بپوشید. اما تا حدودی به ظاهر خود برسید. لباسی به تن كنید كه بیانگر بهترین صفات و برازنده شما باشد. با اعتماد به نفس حركت كرده و رفتار كنید. مسواك بزنید، به ناخن‌های خود برسید و از عطر و ادكلن به حد متعادل در کنار او استفاده كند.


ویدیو مرتبط :
برای گریز از منطقه آسایش خود شجاع باشید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جایزه نقدی برای بهترین طرح خروج از منطقه یورو



 

 

جایزه نقدی برای بهترین طرح خروج از منطقه یورو

 

یك تاجر بزرگ انگلیسی ۲۵۰ هزار پوند (۳۹۰ هزار دلار) جایزه برای اقتصاددان هایی تعیین كرد كه بتوانند بهترین طرح خروج از منطقه ارزی واحد یورو را ارایه كنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این جایزه كم سابقه از سوی سیمون ولفسون، مدیر عامل شركت زنجیره ای پوشاك "نكست" و حامی برجسته حزب محافظه كار حاكم انگلیس مطرح شده است.

ولفسون اظهار كرده است آینده اقتصاد جهان به میزان زیادی با آنچه كه در چند سال آینده در اروپا روی می دهد، تعیین می شود.

وی در ادامه افزود من به همراه بیشتر بازرگانان اروپایی امیدواریم كه منطقه یورو باثبات شود اما در صورتیكه این اتفاق نیافتد، اروپا نباید به سمت یك خلاء سیاسی پیش رود.

اقتصاددان ها تا ۳۱ ژانویه فرصت دارند پیشنهادهای خود را برای بردن این جایزه كه بزرگ ترین جایزه تعیین شده پس از جایزه نوبل برای اقتصاددان های دانشگاهی است، ارسال كنند. گروهی از اقتصاددان های بزرگ، طرح های ارسال شده را مورد قضاوت قرار خواهند داد و روند این جایزه از سوی موسسه "پالیسی اكسچنچ" مدیریت خواهد شد.

انگلیس عضوی از اتحادیه اروپا است اما جزء ۱۷ كشور منطقه یورو نیست و چشم اندازهای اقتصادی این كشور در ارتباط نزدیكی با سرنوشت ارز واحد اروپایی است..... /  خبرگزارى ایسنا