فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

گریم عجیب فاطمه گودرزی در نقش یک پیرمرد



اخبار فرهنگی - گریم عجیب فاطمه گودرزی در نقش یک پیرمرد

فاطمه گودرزی از سال 1367 با مجموعه تلویزیونی گالش‌های مادر بزرگ کار هنری‌اش را آغاز کرد. در سال 69 با بازی در فیلم به خاطر همه چیز کاری از رجب محمدین سینما برای او آغاز شد.

از مجموعه‌های تلویزیونی او که در اذهان مانده است، ترانه مادری، دردسر والدین، آپارتمان و رعنا و در وادی سینما ، هم همسر دلخواه من، ازدواج صورتی، ازدواج به سبک ایرانی، غزال، جنگ نفتکش‌ها و تلفن می‌توان اشاره کرد.

فاطمه گودرزی از جمله بازیگرانی است که همیشه از حاشیه فاصله گرفته و کمتر گفت و گو می‌کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , فاطمه گودرزی

 اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
"شان گارنیر" با گریم یک پیرمرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گریم عجیب جیمی فاکس برای نقش «الکترو»


ستاره فیلم «جانگو آزاد شده» اینبار قرار است نقش منفی كومیك «مرد عنكبوتی شگفت انگیز2» را بازی كند.

سینما خبر: ستاره فیلم «جانگو آزاد شده» اینبار قرار است نقش منفی كومیك «مرد عنكبوتی شگفت انگیز2» را بازی كند.

 «جیمی فاكس» كه چندی پیش آمادگی خود را برای ایفای نقش منفی «الكترو» در كومیك «مرد عنكبوتی شگفت انگیز» اعلام كرده بود با چهره ای كاملا متفاوت و عجیب در صحنه فیلمبرداری در میدان تایمز نیویورك حاضر شد.


ستاره 45 ساله هالیوود قرار است در این فیلم نقش «مكس دیلون»  معروف به «الكترو» را ایفا كند. او ضد قهرمان فیلم است و پس از آن كه توسط رعد و برق مورد هدف قرار می گیرد ، توانایی كنترل الكتریسیته را به دست می آورد و رنگ چهره او به آبی برمی گردد.

«اندرو گارفیلد» بار دیگر نقش مرد عنكبوتی را ایفا خواهد كرد و به رویارویی با الكترو می رود. اما استون ، شایلین وودلی ، سالی فیلد و مارتین شین از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مرد عنكبوتی شگفت انگیز به كارگردانی «مارك وب» از 14 آوریل روی پرده سینماها می رود.