فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کیفیت را قربانی نمایش «کیفر» نمی​کنیم



 

 

 

 

سعید سعدی، تهیه​کننده فیلم سینمایی «کیفر» ساخته حسن فتحی با تاکید بر نمایش این فیلم در جشنواره فجر از تلاش برای ارائه نسخه‌ای باکیفیت در جشنواره خبر داد.



این تهیه​کننده در مورد این فیلم سینمایی و مراحل آماده‌سازی آن برای نمایش در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: «این روزها حسن حسندوست کارهای نهایی مربوط به تدوین «کیفر» را در فدک فیلم انجام می​دهد. بخش عمده​ای از کار تدوین فیلم انجام شده و فقط روتوش نهایی آن باقی مانده که حسندوست در تلاش است این بخش از کار را انجام دهد.»



او در مورد سایر بخش​های فنی فیلم گفت: «همزمان با تدوین، صداگذاری «کیفر» هم در استودیو بهمن انجام می​شود تا هرچه زودتر این فیلم آماده پخش در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر شود.»



سعدی پیش​بینی خود را از زمان آماده شدن «کیفر» چنین عنوان کرد: «فیلم اواسط جشنواره فجر آماده نمایش خواهد شد، سعی می​کنیم کار را به گونه​ای پیش ببریم که کیفیت مطلوبی به دست آید و مجبور نباشیم بعد از پایان کار جشنواره و برای اکران عمومی هزینه مجددی برای مراحل فنی فیلم صرف کنیم. قصد ما این نیست که کیفیت را قربانی کنیم، بلکه درصدد هستیم فیلم باکیفیتی برای نمایش در جشنواره ارائه دهیم.»


مریلا زارعی، مصطفی زمانی، امیر جعفری، هانیه توسلی، جمشید شاه محمدی، مینا جعفر زاده، کیانوش گرامی، سینا رازانی، امیرحسین فتحی، طوفان مهردادیان، انوشیروان ارجمند، پردیس افکاری و جمشید هاشم‌پور در «کیفر» بازی می​کنند.



این فیلم براساس فیلمنامه مشترک علیرضا نادری و حسن فتحی ساخته شده و داستان مرد میانسالی است که به دلیل قتل یک جوان در آستانه قصاص است. خانواده او در تلاش برای جلب رضایت اولیاء دم هستند و مبلغی را به عنوان پول دیه جور می‌کنند. اما پول هنگام انتقال آن از بانک توسط چند سارق دزدیده می‌شود.



فتحی سال گذشته با فیلم سینمایی «پستچی سه بار در نمی​زند» در جشنواره فیلم فجر حضور داشت.


بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر از پنجم تا پانزدهم بهمن ماه در تهران برگزار می​شود.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
نمایش «قربانی» با بازیگری مهدی هاشمی و کارگردانیbbc

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عرضه اولین اسمارت‌فون با صفحه نمایش سه‌بعدی و کیفیت بالا



گوشی هوشمند,اسمارت فون سه بعدی VKWorld Discovery S۱,ویژگیهای اسمارت فون سه بعدی

اسمارت فون VKWorld Discovery S۱

 

عرضه اولین اسمارت‌فون با صفحه نمایش سه‌بعدی و کیفیت بالا
یک کمپانی چینی از عرضه اسمارت فونی با صفحه نمایش سه بعدی و همینطور رزولوشن ۷۲۰ پیکسلی خبر داده که انقلابی در عرصه اسمارت فون ها محسوب می شود.
پیش از این اسمارت فون های  HTC EVO ۳D و LG Optimus ۳D با صفحه نمایش های سه بعدی و بدون نیاز به استفاده از عینک های مخصوص ارائه شده بودند اما از رزولوشن مناسبی برخوردار نبودند.


برای مثال، محصول HTC به رزولوشن ۵۴۰*۹۶۰ qHD و محصول ال جی نیز به رزولوشن ۴۸۰*۸۰۰ WVGA مجهز شده بودند. اما کمپانی چینی VKWorld اولین اسمارت فون با تصاویر سه بعدی در رزولوشن HD را عرضه خواهد کرد. محصول جدید  VKWorld Discovery S۱ مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با محافظ گوریلا گلس ۳ ، رزولوشن ۷۲۰*۱۲۸۰ و تراکم پیکسلی ۲۶۷ ppi است.

 

اسمارت فون سه بعدی VKWorld Discovery S۱,گوشی هوشمند,ویژگیهای اسمارت فون سه بعدی

 اسمارت فون VKWorld Discovery S۱ مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی است

 

توشیبا از دیگر کمپانی هایی است که از عرضه صفحه نمایش ۳ بعدی با رزولوشن ۴K خبر داده بود. در سال های اخیر، کمپانی های فناوری به دنبال اجرای محتوای سه بعدی در محصولات خود هستند تا بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. از دیگر محصولات کمپانی ها که با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان روبرو شده می توان به عینک های واقعیت مجازی اشاره کرد. اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره قیمت و زمان انتشار این محصول متفاوت کمپانی چینی منتشر نشده است.

منبع : mehrnews.com