فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کنایه‌ مهران مدیری به گفته‌های فراستی



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مدیری

مهران مدیری با میزبانی از کامران تفتی از پشت صحنه و خاطرات مجموعه تلویزیونی «باغ گیلاس» و بازی خودش در این سریال بیان کرد.

کامران تفتی با توجه به موضوع برنامه «دورهمی» گفت: اساسا من آدم غارنشینی هستم و به خاطر فضای ناامن دنیای مجازی از تلگرام، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های مجازی دوری می‌کنم و این فضاها را دوست ندارم.

در ادامه مهران مدیری به خوش صدا بودن و خوانندگی کامران تفتی اشاره کرد و خواست که این بازیگر سینما و تلویزیون برای تماشاگران قطعه‌ای را اجرا کند و اینبار «دورهمی» برای اولین بار شاهد اجرای زنده کامران تفتی در یک برنامه تلویزیونی بود.

پس از اجرای موسیقی، تفتی در خصوص تجاوز به حریم هنرمندان و همچنین کپی و دانلودهای غیر قانونی آلبوم‌های موسیقی گفت: گروهی مدت‌ها زحمت می‌کشند تا یک اثر خوب به بازار بیاید و بعد ما با کوتاه‌ترین مسیر، تمام تلاش‌های او را نابود می‌کنیم و یکی از بزرگترین تجاوزها در حریم موسیقی اتقاق می‌افتد.

کامران تفتی در پاسخ به اینکه بین خوانندگی و بازیگری کدام را انتخاب می‌کند، بیان کرد: تخصص من بازیگری است و از همین حرفه و صحنه اجرا به خوانندگی رسیدم. هر وقت قرار باشد یک کار کنم به حتم بازیگری است.

در ادامه بازیگر سریال «میکائیل» به بازی خوب و پخته شهاب حسینی اشاره کرد و گفت: با توجه به آنکه همه دوستان و همکارانم در مقام و جایگاه بالایی قرار دارند، اما باید بگویم که شهاب حسینی از جمله بازیگرانی است که به پختگی کامل در حرفه بازیگری رسیده است و امیدوارم روز به روز موفق‌تر باشد و سرش سلامت.

مهران مدیری در شب گذشته که در «دورهمی» اتفاق افتاد به گفته مسعود فراستی کمتر در صحنه قدم زد و حرفی از سه‌شنبه‌ها و سفر شمال به میان نیاورد و با جمع‌بندی و ختم صحبت‌هایش درباره حریم خصوصی برنامه را به پایان رساند.

 

اخبار فرهنگی و هنری - سینماخبر


ویدیو مرتبط :
کنایه مهران مدیری به مردم و مسئولان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنایه نجف زاده به مهران مدیری



اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

کنایه نجف زاده به مهران مدیری

به گزارش واحد مرکزی خبر صرفا جهت اطلاع این هفته به ماجرای مرتضوی،مصاحبه با مهران مدیری،انتقاد به صداوسیما و برخی گزارش های خبرنگارهای خارج از کشورش،گرانی اجناس و خودرو،ماجراهای بهرام شفیع و آبروریزی فدراسیون کشتی و پاسخگو نبودن بعضی از دولتی ها پرداخت و نجف زاده در پایان برنامه گفت : برای صرفا این هفته آیتم های فراوان و داغی داشته اما...بگذریم!!

مصاحبه با مهران مدیری

صرفا جهت اطلاع  با پخش بخشی از مصاحبه نجف زاده و مهران مدیری آغاز شد. مدیری به خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت انتقادهایی که در چارچوب اخلاق باشد را می پذیرد. نجف زاده به مهران مدیری گفت شما گفته اید " برای بهبود شرایط بد شبکه خانگی، فقط باید باید دعا کرد"، قبول!اما خب کسانی که در این شبکه خانگی برنامه تولید می کنند علاوه بر دعا باید کارهای دیگه ای هم بکنند. فکر کنند به آرزوهای اونهایی که در انتظار قرعه کشی هستند. فکر کنند وقتی برنامه ای را می سازند باید تمومش کنند. فکر کنند به احترام مردمی که حرف شما رو خریدند و کپی نکردند شما هم تعهد هایی دارید و بعد کامران در دلجویی از مهران مدیری آیتمی از مرد هزار چهره پخش کرد که او در دادگاه می گفت: من مقصر نبودم، من چیزی به جیب نزدم!

کنایه به مرتضوی و رییس جمهور

کنایه به مرتضوی و رییس جمهور گرچه بدون بردن نامی از این دو صورت گرفت اما برای آنهایی که در جریان تغییر چندباره نام صندوق به سازمان تامین اجتماعی بودند روشن بود.مجری این هفته صرفا جهت اطلاع گفت:"هفته پیش گفتیم یه اسم جدید پیشنهاد کنید تا یک سازمان دوباره تغییر اسم بده ورئیسشو هر طور شده نگه داره این هفته اتفاق جالبتری افتاداسم سازمانه عوض نشد اما اون رئیسه شد سرپرست تا معلوم بشه برخی ها عاشق دوربرگردان قانون هستند".

انتقاد از صدا و سیما

انتقاد از برخی گزارش های خبرنگاران خارج از کشور صداوسیما هم  در حالی صورت گرفت که صرفا جهت اطلاع که کاری از واحد مرکزی خبر است دو هفته پیش خود واحد مرکزی خبر را هم نقد کرده بود.

نجف زاده گفت خبرنگار پرکار ما در ایتالیا گرچه گزارش های جذابی دارد اما "اخیرا یه تحلیل علمی تخیلی ای داد که برق از سه فازما پرید. داشت درباره ازدیاد موش ها می گفت تو اروپاکه از او شنیدیم موش ها دغدغه کل اروپایی ها هستند!"

نجف زاده گفت :عجب! تا به حال که از صبح تا شب گفتیم اروپایی ها نگران مشکلات اقتصادی بودند نگو مشکل اصلی شان موش بوده ما خبر نداشتیم.

دماغ ما و دماغ امریکایی ها

مجری صرفا جهت اطلاع در بخش دیگری از برنامه این هفته مصاحبه یک جراح زیبایی را پخش کرد که می گفت:"بینی جای شوخی و مسخره بازی نداره"...و بعد با تاکید بر اینکه برخی، برخی ها که بیشتر به فکر جیبشان هستند تا روزگار دماغ ها باید اولین قدم را بردارند و بدانند می دانیم شوخی با همین دماغ نازنین ملت چه پولها که به جیب مبارکشان نمی ریزد.

نجف زاده گفت: راستی مگه دماغهای ما با امریکاییها چقدر فرق داره که هفت برابر امریکایی ها عمل جراحی بینی انجام میدیم؟

قول شرف

تقدیر از برگزاری جلسات دوستانه مجلس و دولت هم نکته صرفنی این هفته بود اما خبرنگار واحد مرکزی خبر پرسید:" می شه بگید شماهایی که می تونید بی حاشیه و سروصدا کارتونو پیش ببرید چرا هی هل من مبارز می طلبید و دعوا راه می اندازید؟ قول شرف بدهید به فکر مردم باشید."

نوستالژی بهرام شفیع!

نجف زاده بعد از مهران مدیری اما سراغ بهرام شفیع هم رفت. در حالی که بخش هایی از کل کل کفاشیان با او را پخش می کرد که رییس فدراسیون فوتبال که خود بازنشسته است به شفیع که هم بازنشسته است و هم رییس فدراسیون هاکی می گفت تو خودت چرا بازنشسته ای و به من انتقاد می کنی؟!

نجف زاده با پخش تصویری از روزهای جوانی بهرام خان گفت: این آقای شفیعی  از وقتی ما شیرخشک گیگوز دو می خوردیم ایشون مجری بودند واما کفاشیاتن نشان داد که سر به تو دارد و در یک لحظه مجری عهد عتیق ورزش و مردمی را فتیله پیچ کرد.

والا آبرو ریزی می کنید...

نجف زاده باز هم به سراغ ورزش رفت و گفت: مسابقات یه قل دو قل دیده بودیم الاغ سواری ندیده بودیم... و صحنه های مسابقه ورزشی الاغ سواری در یکی از شهرستانها را روی آنتن برد و بلافاصله از وجود هفت غلط ضایع املایی در نامه 4سطری فدراسیون کشتی انتقاد کرد. مجری صرفا گفت: نامه زده بودند به فیلا آبروی ما رو بردند مترجمتون اعصاب نداشت یا تایپیستتون مثل سرپرست فدراسیون قاط زده بود و بعد صحنه کوتاهی از عصبانیت سرپرست فدراسیون کشتی را در یک برنامه زنده که منجر به ترک استودیو شد نمایش داد. پاسخگو نبودن برخی دولتمردان هم سوژه دیگر نجف زاده بود. فروزنده از پاسخ به سوال هایی که درباره مسایل مختلف از او پرسیده می شد با "نمی دانم و نخیر"طفره می رفت. 

گرانی های دردناک 

در حوزه اقتصاد هم کامران نجف زاده با نشان دادن اوضاع این روزهای قیمت ها تصویر یک چسب ضد درد را نشان داد و گفت :"اینجا قیمت خورده هفت هزار ریال/برش میگردونی مهر خورده نه هزار ریال/خط پایینش نوشته قیمت برای مصرف کننده 5000 ریال /حالا چند می فروشن؟چهارده هزار ریال!.

خودروهای گران و یاد عزیز پیکان! کنایه نجف زاده به بالارفتن عجیب قیمت خودرو نیز آیتم پایانی صرفا جهت اطلاع بود. خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: "پیکان...این نوستالژی دوست داشتنی نسل ما این روزها یادش بخیر. در این هیرو ویر بالا و بالا و بالا رفتن قیمت ماشین...تو چقدر صبور و نجیب و خوب بودی پیکان....نجف زاده در حالی که آهنگی از رضا یزدانی پخش می کرد چندین عکس خاطره انگیز از انواع پیکان ها نشان داد. 

صرفا جهت اطلاع مردم 

کامران نجف زاده در پایان به مخاطبان گفت صرفا جهت اطلاع این هفته سوژه های فراوانی "داشت" اما...بگذریم!!/تابناک