فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کمپین فیس بوکی ها در حمایت از ساخت سریال پایتخت۴ +عکس



اخبار فرهنگی - کمپین فیس بوکی ها در حمایت از ساخت سریال پایتخت۴ +عکس

در حالیکه سریال تلویزیونی «پایتخت» سه شنبه دوازدهم فروردین با پخش قسمت نهایی خود به سری سوم این مجموعه تلویزیونی پایان داد، به دنبال استقبال گسترده مخاطبان، کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت4″ در شبکه اجتماعی فیس بوک به راه افتاده است.

در حالیکه سریال تلویزیونی «پایتخت» سه شنبه دوازدهم فروردین با پخش قسمت نهایی خود به سری سوم این مجموعه تلویزیونی پایان داد، به دنبال استقبال گسترده مخاطبان، کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت۴″ در شبکه اجتماعی فیس بوک به راه افتاده است.

 

مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۳» در حالی یا استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه گردیده و موفق به جذب حداکثری مخاطبان نوروزی سیما شده است که تاکنون سابقه نشان داده، سری سازی از مجموعه‌های تلویزیونی در ایران سرانجام خوبی نداشته است.

 

شخصیت‌ پردازی های صمیمی و دوست داشتنی به همراه بازی های روان و باورپذیر هنرمندان، بهره گیری از لهجه و آداب و رسوم و فرهنگ اقوام ایرانی، طنز شیرین و بدون اغراق و نزدیک به عامه مردم در فیلم نامه و کارگردانی حرفه ای سیروس مقدم، از جمله عواملی می باشند که منجر به تولید مجموعه ای شده اند که پس از پخش سری سوم آن، هنوز هم مخاطبان عطش و مطالبه ی ساخت سری چهارم را دارند.

 

راه اندازی «کمپین حمایت از ساخت سریال پایتخت۴» در شبکه اجتماعی فیس بوک که تا لحظه تنظیم این خبر با بیش از ۱۳۰۰۰ هوادار با استقبال فوق العاده کاربران روبرو شده است، حاکی از محبوبیت کم نظیر و غیر قابل انکار این مجموعه تلویزیونی در میان مخاطبان است.
 

اخبار , اخبار فرهنگی , سریال تلویزیونی پایتخت

اخبار فرهنگی - پیام نو


ویدیو مرتبط :
عکس های جالب فیس بوکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاقبت مزاحمتهای فیس بوکی برای این دختر جوان و مادرش +عکس



به گزارش پرداد به نقل از یاهو: یک مادر اهل فلوریدا به خاطر اقدام به کتک زدن خفه کردن پسری که در فیس بوک دخترش را اذیت میکرد دستگیر شد. او سعی داشت در وسط فروشگاه در حالیکه دخترش شاهد صحنه بود با دستانش پسری که او را اذیت میکرد خفه کند.

 

فیس بوک,اخبار حوادث, حوادث روز ایران

 

عاقبت مزاحمتهای فیس بوکی برای این دختر جوان و مادرش +عکس


او در مصاحبه اش گفته است: به او گفتم از حرف زدن در مورد دخترم در فیس بوک دست بردارد و گرنه او را میکشم و زمانیکه دیدم او چنین قصدی ندارد حرفم را عملی کردم.

 

"پیسبی تلا" 46 ساله و دخترش "مک کنا" 13 ساله در حال خرید در مرکز خرید سن پطرزبورگ بودند که ناگهان با پسری که باعث اذیت و آزار دخترها در فیس بوک بود ربرو شدند و این اتفاق همانجا رفم خورد.

 

این زن میگوید این پسر حرفهای بسیار زشتی در مورد دختر وی گفته است که او را آزرده و او قصد داشته به خاطر این آسیب روحی به خود صدمه بزند و این مسئله من را که یک مادر هستم به شدت آزرد.

 

این زن و پدر "مک کنا" تصمیم گرفتند خودشان دخترشان را از این مهلکه نجات دهند. آنها به مدرسه ، آموزش و پرورش و حتی اداره پلیس رفتند اما هیچ کس کمکی به آنها نکرد.

 

او به والدین پیشنهاد میکند از این اتفاق درس بگیرند، بچه هایشان را کنترل کنند و بدانند آنها در فیس بوک چه میکنند.

 

تهیه و ترجمه: گروه خبری پرداد