فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

کلاه قرمزی مهمان عید فطر شبکه دو شد



اخبار,اخبار فرهنگی,کلاه قرمزی

شبکه دو به مناسبت عید سعید فطر با تدارک ویژه برنامه‌هایی مانند مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی»،‌ «قبول باشه»، «شب‌های روشن» و «کوی محبت» میهمان خانه مخاطبان می‌شود..

«کلاه قرمزی» با دوستان عروسکی جذاب و شیرین خود مانند اعیاد گذشته در عید سعید فطر نیز به شبکه دو می‌آید تا با ماجراهای شاد و تدارک بخش‌های متنوعی لحظه‌های پرنشاطی را برای مخاطبان تلویزیون رقم بزند.

ویژه برنامه «کلاه قرمزی» در روز عید فطر شنبه و یکشنبه از 13 و 35 دقیقه ازشبکه دو پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه «قبول باشه» به تهیه کنندگی فریدالدین نیکجو به مناسبت عید سعید فطر میزبان مهمانانی ویژه خواهد بود.

این برنامه شنبه و یکشنبه در ساعت های 17 و 30 دقیقه، 19 و 30 دقیقه و 22 با تدارک بخش های متفاوت تری نسبت به ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

برنامه شبانگاهی «شب‌های روشن»  نیز در این دو شب بخش‌های مختلف برنامه‌اش را معطوف به عید فطر کرده است؛‌ این ویژه برنامه شنبه و یکشنبه در میهمانی شبانه خود خانواده های ایرانی را گردهم می‌آورد تا پس از یکماه روزه داری، عبادت و عبودیت، راز و نیاز، فرا رسیدن عید فطر را در کنار آنها جشن بگیرد. این برنامه شنبه و یکشنبه از ساعت 24 پخش می‌شود.

برنامه «کوی محبت» با تهیهکنندگی و اجرای سیدمصطفی موسوی در عید فطر از کربلای معلی پخش خواهد شد.

این برنامه که بخش‌های مختلف خود را به آداب و اعمال عید فطر متمرکز خواهد کرد، در روز شنبه ساعت 12 و 15 دقیقه و یکشنبه در ساعت‌های 1 و 25 دقیقه بامداد و 12 و 15 دقیقه  روی آنتن شبکه دو می‌رود.

اخبار فرهنگی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
کلاه قرمزی ۹۳ – ویژه برنامه عید فطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدیر شبکه دو: «کلاه قرمزی» نوروز پخش می‌شود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مدیر شبکه دو: «کلاه قرمزی» نوروز پخش می‌شود

مدیر شبکه دو سیما اعلام کرد مشکلی برای پخش «کلاه قرمزی» در نوروز وجود ندارد و این مجموعه در نوروز 92 مهمان خانه‌های گرم مردم خواهد بود.

علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما گفت: «دست‌اندرکاران ساخت «کلاه قرمزی» ویژه نوروز 92 را با جدیت ادامه می‌دهند. برخی موارد پیشنهادی آن‌ها هم ارائه شده و مشکلی برای پخش برنامه وجود ندارد. بنابراین این مجموعه به یاد ماندنی در ایام نوروز مهمان خانه‌های گرم مردم خواهد بود.»

چندی پیش حمید مدرسی تهیه کننده «کلاه قرمزی» در گفت‌وگویی از کمبود بودجه برای ساخت کار خبر داد و احتمال به پخش رسیدن آن برای ایام نوروز را غیرقطعی دانست.

پس از این علی زارعان مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو در گفت‌وگوی دیگری این موضوع را تکذیب و اعلام کرد هیچ چیز قطعی نشده است و «کلاه قرمزی» در نوروز روی آنتن می‌رود.

این مجموعه محبوب با همکاری ایرج طهماسب و حمید جبلی چند سالی است نه تنها در ایام نوروز بلکه در مناسبت‌های گوناگون روی آنتن می‌رود و با استقبال مردم مواجه شده است./مهر