فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«کلاه قرمزی» اسپانسر نداشت، پیگیر نشدیم!



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,کلاه قرمزی

«کلاه قرمزی» برنامه پرطرفدار نوروز، امسال در میان برنامه‌های تلویزیون حضور نخواهد داشت.

ایرج طهماسب هفته گذشته در نامه‌ای دوباره به این مسئله تاکید کرد و دلیل آن را ساخت فیلم‌ سینمایی دانست. اما به نظر می‌رسد مسائل مالی، بدهی صدا و سیما به سازندگان این برنامه و از طرفی نپذیرفتن اسپانسر از سوی گروه «کلاه قرمزی»، دلیل غیبت این مجموعه است که حرف‌های تازه مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو، این مسائل را تایید می‌کند!

هفته گذشته ایرج طهماسب که پیش از این در گفت و گویی کوتاه، خبر ساخته شدن فیلم سینمایی «کلاه قرمزی» و غیبت این برنامه در نوروز 95 را داده بود، به خاطر سوالات و ابراز ناراحتی مخطابان از این موضوع، چند سطری در این‌باره توضیح داد: «لازم می‌دانم مجددا یادآوری کنم که امسال مجموعه «کلاه قرمزی» علی رغم تمامی پاسخ‌ها، برای تلویزیون ساخته نخواهد شد و در حال حاضر عوامل این مجموعه در مرحله پیش تولید فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و دوستان» قرار دارند.»

البته در سال‌های گذشته همیشه یکی از دلایل اصلی توافق یا عدم توافق صدا و سیما و سازندگان این برنامه مسائل مالی بوده است که گفت و گوی تازه آذرمیدخت آذرهوش مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو تا حد زیادی این مسئله را تایید می‌کند. 

آذرهوش از تدارک برنامه‌های مختلف نوروزی و حضور «محله گل و بلبل» در این ایام خبر داده که البته تهیه‌کننده این برنامه نیز به دلیل مسائل مالی سازمان و صدا و سیما دچار مشکل است. اما او درباره نبودن «کلاه قرمزی» در کنداکتور عید نیز در گفت و گو با مهر، این‌طور توضیح داده است: «امسال هیچ طرحی از طرف عوامل برنامه‌ساز «کلاه قرمزی» به شبکه دو ارایه نشد. از طرفی این دوستان حاضر نبودند با اسپانسر کار کنند و سازمان صداوسیما هم درگیر مشکلات مالی است و ما هم با توجه به این مسایل پیگیر دوستان نشدیم.»

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو، در ادامه بدهی سازمان صدا و سیما به سازندگان این برنامه را نیز تایید کرده: «طلب این گروه خیلی زیاد نیست و در شرایط فعلی سازمان صداوسیما تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان بسیاری هستند که از سازمان طلب دارند. بعضی از برنامه‌ها که پخش آن‌ها حدود دو سال پیش پایان یافته است هنوز نتوانسته‌اند بودجه خود را دریافت کنند.»

با این حساب، باید دید امسال با نبودن برنامه‌های پرطرفدار سال‌های گذشته، تلویزیون می‌تواند مخاطبان را در ایام نوروز با خود همراه کند یا نه؟

 

اخبار فرهنگی و هنری - آی سینما


ویدیو مرتبط :
کلاه قرمزی.آقای مجری توالت عمومیه؟؟کلاه قرمزی... خیلی با حاله ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروسکهای "کلاه قرمزی" فروخته می شوند !



 

عروسکهای

 

به تازگی سایت فروش عروسکهای "کلاه قرمزی پسرخاله پسرعمه زا" راه اندازی شده است.

یکی از شخصیت های بسیار دوست داشتنی برای کودکان امروز و جوانان دیروز شخصیت برنامه سریالی "کلاه قرمزی" و" آقای مجری" بود.

این مجموعه که با همکاری مستقیم ایرج تهماسب و حمید جبلی تولید شده بود از جمله برنامه های پرطرفدار تلویزیونی بود که براساس آن چند فیلم سینمایی هم تولید شد.

به تازگی هم سایت فروش عروسکهای "کلاه قرمزی پسرخاله پسرعمه زا" راه اندازی شده است و علاقمندان می توانند برای خرید از فروشگاه به آدرس اینترنتی www.kolahghermezi.ir مراجعه نمایند.... / شبکه ایران