فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

چرا " نیکی کریمی " از همراهی تیم ملی در برزیل انصراف داد؟ +عکس



اخبار فرهنگی - چرا " نیکی کریمی " از همراهی تیم ملی در برزیل انصراف داد؟ +عکس

"نیکی کریمی" هنرپیشه سرشناس کشورمان انصراف از همراهی تیم ملی در کشور برزیل را درگیری های کاری عنوان کرد.

 "نیکی کریمی" هنرپیشه سرشناس کشورمان انصراف از همراهی تیم ملی در کشور برزیل را درگیری های کاری عنوان کرد. وی  فیلم جدیدش را با عنوان "شیفت شب" مهرماه مقابل دوربین می‌برد. این کارگردان گفت: شش ماه قبل، فیلمنامه این فیلم را نوشتم که توسط علی اصغری بازنویسی شد و در حال حاضر کامل شده است.

 

" نیکی کریمی " درباره علت دیر کلید خوردن این فیلم اظهار کرد: می‌خواهم همه چیز کامل باشد و عجله‌ای کار نکنم ضمن اینکه یکی-دو سفر در پیش دارم و مدتی است که درگیر تحصیل به صورت مکاتبه‌ای از دانشگاهی در لندن هستم.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , نیکی کریمی

 

کریمی فیلم جدیدش را متفاوت با کارهای قبلی‌اش و فیلمی اجتماعی عنوان کرد و از عدم بازی خودش در "شیفت شب" خبر داد. این بازیگر که پیش از این نامش در لیست بازیگران اعزامی به جام جهانی در برزیل دیده می‌شد، گفت: از این سفر انصراف دادم و به دلیل اینکه همزمان در سفر دیگری هستم، نمی‌توانم بروم. "چند روز بعد"، "سوت پایان" و "یک شب" ساخته‌های قبلی " نیکی کریمی " هستند که هر کدام با حضور در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی موفق به کسب جوایزی شده‌اند.

اخبار فرهنگی - جام جم


ویدیو مرتبط :
تیم ملی والیبال برزیل (عکس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمید گودرزی هم از همراهی تیم ملی در برزیل انصراف داد! +عکس



اخبار فرهنگی - حمید گودرزی هم از همراهی تیم ملی در برزیل انصراف داد! +عکس

"حمید گودرزی" گفت: چون همسرم همراهم نمی‌آمد، دعوت به برزیل را قبول نکردم.

"حمید گودرزی" گفت: چون همسرم همراهم نمی‌آمد، دعوت به برزیل را قبول نکردم.حمید گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از من و جمعی از هنرمندان برای ساخت فیلم "یار دوازدهم" دعوت شد که در حمایت از تیم ملی کشورمان در بازی‌های جام جهانی حضور داشته باشیم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,حمید گودرزی,همسر حمید گودرزی,عکس حمید گودرزی

 

وی افزود: هدف از این اقدام فرهنگی، منعکس کردن یک تصویر خوب از ایران و ایرانیان است و پشتیبانی قشر فرهنگی از تیم ملی کشورمان گامی در راستای انعکاس تصویر خوب از ایران است. گودرزی گفت: برای اعزام هنرمندان هزینه‌ای از ما گرفته نشده اما برای همراهان هنرمندان، هزینه‌ای نزدیک ۳۸ میلیون تومان دریافت می‌شود و من چون همسرم همراهم نمی‌آید، این دعوت را نپذیرفتم. وی در ادامه بیان کرد: برگزاری مهمانی، دعوت از سفیر ایران و برنامه‌ فرش قرمز از تدارکات این سفر است.


این بازیگر خاطر نشان کرد: ساخت این فیلم مسلما در برد یا باخت تیم ملی تأثیری ندارد، اما در ایجاد یک تصویر خوب و فرهنگی از کشورمان تا حد زیادی موثر خواهد بود.

 

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران