فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پیشنهاد اهداء هدیه به مخاطبان در روز ملی سینما



اخبارفرهنگی - پیشنهاد اهداء هدیه به مخاطبان در روز ملی سینما

شورای صنفی نمایش برای روز ملی سینما، پیشنهاد اهداء هدیه به مخاطبان سینما را مطرح می کند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش  در خصوص بحث اهداء رایگان بلیت برای روز ملی سینما مطرح کرد: شورای صنفی نمایش با اجرای طرح "سلام سینما" یعنی تماشای رایگان فیلم توسط مخاطبان سینما مخالف است و در جایگاه پیشنهاد دهنده ی یک طرح، به سازمان سینمایی طرح پیشنهاد می‌کند که در روز ملی سینما هدیه ای را به مخاطبانی که در این روز برای دیدن فیلم به سینما می روند، بدهند.

اخبار,اخبارفرهنگی ,روز ملی سینما

وی افزود: فیلم‌های "امروز"، "فرشته ها با هم می آیند"، "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" همچنان به اکران خود ادامه می دهند و نیز قرارداد فیلم سینمایی "آنچه مردان درباره زنان نمی دانند" به کارگردانی "قربان محمدپور" برای اکران پس از "شهر موش ها 2" در گروه سینما قدس بسته شد.

این مسئول ادامه در پایان گفت: امروز 10 شهریورماه در جلسه شورای صنفی نمایش طرح ایجاد ششمین سرگروه در سینماها مطرح شد و قرار بر این شد که انجمن سینماداران، کانون کارگردانان، شورای تهیه کنندگان و کانون پخش کنندگان نظرات خود را در این باره به شورای صنفی نمایش بگویند.

اخبارفرهنگی - سینما خبر

 


ویدیو مرتبط :
روز ملی سینما در شهری بدون سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: جشن روز ملی سینما


جشن روز ملی سینما با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان سینما جمعه شب در باشگاه دیپلماتیک آبگینه برگزارشد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: جشن روز ملی سینما با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان سینما جمعه شب در باشگاه دیپلماتیک آبگینه برگزارشد.