فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

پوستر قلابی فیلم «12 سال بردگی» در ایتالیا + عكس



اخبار,اخبارفرهنگی,برد پیت

اخبار فرهنگی - پوستر قلابی فیلم «12 سال بردگی» در ایتالیا + عكس

«برد پیت» در این فیلم نقشی كوتاه و مثبت دارد ، ولی حضور تصویر او تنها به خاطر شهرت او در پوستر، صرفا جهت جذب مخاطب است.

فیلم «12 سال بردگی» به تازگی اكران خود را در سینماهای ایتالیا آغاز كرده است . با این حال پوستر سینمایی این فیلم با انتقاد مواجه شده است. پس از آنكه توزیع كننده ایتالیا اقدام به ادغام انتشار پوستری با تصویر «برد پیت» در كنار پوستر اصلی كرد، منتقدین اعلام كردند كه این فیلم درباره یك سیاهپوست دربند است و حضور برجسته بازیگر سفید پوست روی پوستر ، بر محتوای این فیلم و درك آن تأثیر خواهد گذاشت و تا حدودی تمایزات ن‍ژادی را برجسته خواهد كرد.

در پوستر اصلی فیلم«چی وتل اجیوفور» بازیگر سیاهپوست نقش اول در حال دویدن است . در حالی كه پوستر ایتالیایی با تصویر بزرگی از «برد پیت» در زمینه ، آن را تغییر داده است.

«برد پیت» در این فیلم نقشی كوتاه و مثبت دارد ، ولی حضور تصویر او تنها به خاطر شهرت او در پوستر ، صرفا جهت جذب مخاطب است.همچنین اگر قرار بر این بود كه تصویر یكی از بازیگران اصلی دیگر روی پوستر قرار بگیرد ، باید تصویر «مایكل فاسبندر» نقش منفی فیلم باشد.

انتشار این خبر در «تاملر» با واكنشهای متعدد مخاطبان نیز مواجه شده است .

«12 سال بردگی»‌ فیلمی به كارگردانی «استیو مك كویین» است كه تاكنون چندین جایزه انجمن منتقدان را دریافت كرده و خود را برای جایزه گلدن گلوب و نامزدی اسكار آماده می كند. 

اخبار,اخبارفرهنگی,برد پیت

اخبار فرهنگی - سینما خبر

 


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم 12 سال بردگی شانس اول اسکار 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسر پوسترهای نژادپرستانه "12 سال بردگی" برای ایتالیایی‌ها + پوستر



اخبار,اخبار فرهنگی,پوستر فیلم 12 سال بردگی,پوسترهای نژادپرستانه ایتالیایی ها

 

اخبار علمی - دردسر پوسترهای نژادپرستانه "12 سال بردگی" برای ایتالیایی‌ها + پوستر

کمپانی لیونزگیت پوسترهای فیلم "12 سال بردگی" در سینماهای ایتالیا را که تنها دو بازیگر سفیدپوست را به تصویر می‌کشد و بازیگر سیاه پوست را نادیده گرفته است، عوض می‌کند.


سه‌شنبه 24 دسامبر کمپانی لایونزگیت تلاش کرد تا پوسترهای فیلم تحسین شده "12 سال بردگی" را از سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم در ایتالیا پایین بکشد.


این پوسترها جایگاهی برای چیوتل اجیوفور بازیگر سیاه پوست این فیلم در نظر نگرفته اند و آن را با تمرکز بر برد پیت و مایکل فاسبندر طراحی کرده اند و در هر دو پوستر اجیوفور جایگاهی کوچک در پوستر دارد.


این فیلم که به عنوان شاهکار استیو مک کویین کارگردان انگلیسی شناخته شده و فیلم منتخب جشنواره های متعددی بوده، درباره برده‌داری در آمریکاست.


کمپانی لایونزگیت که توزیع کننده این فیلم که شانس زیادی برای دریافت اسکار برایش متصور شده، می گوید پوسترهای ایتالیایی این فیلم بدون هماهنگی با این کمپانی طراحی شده اند. کمپانی توزیع کننده این فیلم در ایتالیا در این باره صحبتی نکرده، اما بیشتر پوسترها دیشب جمع آوری شدند. 

این مساله تازگی ندارد که در نمایش فیلمی آمریکایی از تصاویر چهره های شناخته شده جهانی برای فروش فیلم استفاده شود ، اما در این مورد این مساله خیلی غیرمنطقی به نظر می رسد زیرا اجیوفور قهرمان اصلی فیلم است.


برد پیت که تولید کننده فیلم هم بوده، نقشی کوچک در فیلم برعهده داشت و در نقش شخصیتی کانادایی بازی کرده است. فاسبندر نیز در نقش برده دار ظاهر شده است.


این فیلم که با بودجه 20 میلیون دلاری ساخته شده تا کنون 37 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش داشته و قرار است اکران آن در آمریکا پس از معرفی اسامی نامزدهای اسکار در تاریخ 16 ژانویه شروع شود. در حقیقت این فیلم نمایش بین المللی خود را آغاز کرده است.


این فیلم از سوی انجمن منتقدان ونكوور كانادا برای دریافت 6 جایزه از جمله در بخش‌های بهترین فیلم، كارگردانی،‌ فیلمنامه، بازیگر نقش مرد و زن نامزد دریافت جایزه شده است.

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر