فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

"پرسه در مه" بزودی در شبکه نمایش خانگی


فیلم سینمایی "پرسه در مه" به کارگردانی بهرام توکلی دو ماه دیگر وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. این فیلم که زمستان سال 89 در گروه سینمایی آزاد روی پرده رفت، توسط موسسه پرده نقره‌ی دو ماه آینده در نسخه دی وی دی وارد بازار خواهد شد.

فیلم سینمایی "پرسه در مه" به کارگردانی بهرام توکلی دو ماه دیگر وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود. این فیلم که زمستان سال 89 در گروه سینمایی آزاد روی پرده رفت، توسط موسسه پرده نقره‌ی دو ماه آینده در نسخه دی وی دی وارد بازار خواهد شد.



"پرسه در مه" درباره جوانی 30 ساله است که در پی نوشتن یک قطعه موسیقی که آرمان زندگی او به حساب می‌آید، به دلیل مشکلات به جایی می‌رسد که تعادل روحی خود را از دست می‌دهد. لیلا حاتمی، شهاب حسینی و احمد ساعتچیان بازیگران این فیلم هستند. "پرسه در مه" در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین کارگردانی فیلم‌های اول و دوم را از آن خود کرد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت. این فیلم ستایش شده یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های این دوره جشنواره بود.

بهرام توکلی فیلم‌های سینمایی "پابرهنه در بهشت" و "اینجا بدون من" را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
سریال نمایش خانگی ابله بزودی از تصویر گستر پاسارگاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شش فیلم به شبکه نمایش خانگی می آید



 

شش عنوان فیلم ایرانی و خارجی در دومین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری از سوی موسسه رسانه‌های تصویری وارد شبکه نمایش خانگی کشور می‌شود.



در این مرحله چهار عنوان فیلم ایرانی از جمله :"کات" به کارگردانی وحید باقری (محصول سال۱۳۸۸)،"کلاه قرمزی شماره۲" به کارگردانی ایرج طهماسب (محصول سال۱۳۸۸)،"حکم" به کارگردانی مسعود کیمیایی (محصول سال۱۳۸۳) و "تخته سیاه" محصول سال(۱۳۷۸) به شبکه ویدئویی راه می‌یابد .


"زندگی ناتمام" به کارگردانی لاسه هالستروم (محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا) و "جنگجویان صحرا" به کارگردانی انزوجی کاستلاری(محصول سال ۱۹۸۴ایتالیا) از دیگر آثاری هستند که در این مرحله عرضه خواهد شد.



در نخستین مرحله از توزیع آثار سینمایی در سال جاری نیز فیلم سینمایی "مکس" به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی مرتضی شایسته (محصول سال ۱۳۸۳) به شبکه نمایش خانگی راه یافته است..../ خبرگزارى مهر