فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ویشكا آسایش پس از 7 سال بازگشت


ویشكا آسایش با اولین تجربه كمدی‌اش در فیلم «ورود آقایان ممنوع» بعد از هفت سال بر پرده سینماها حضور دارد.

این بازیگر در سال 1370 با مجموعه امام علی (ع) و ایفای شخصیت معروف «قطام» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز كرد و به سرعت با این سریال به چهره آشنایی در میان مردم تبدیل شد و در ادامه اولین فیلم سینمایی‌اش را نیز با داود میرباقری تجربه كرد و در «ساحره» به ایفای نقش پرداخت.



«عشق+ 2»، «بلوغ»، «مسافر ری»، «گل یخ»، «هشت پا» و نقش كوتاهی در مجموعه «مختارنامه» در كنار طراحی صحنه و لباس فیلم «دنیا» و مجموعه «معصومیت از دست رفته» كه در این رشته از دانشگاه لندن فارغ التحصیل شده مجموع فعالیت هنری،ویشكا آسایش طی این سالها بوده است.

این بازیگر در جشنواره فیلم فجر گذشته با دو فیلم «پرتغال خونی» و «ورود آقایان ممنوع» حضور داشت كه فیلم دوم به كارگردانی رامبد جوان مورد توجه قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برایش به همراه داشت.

ویشكا آسایش در اولین نقش آفرینی كمدی‌اش به خوبی درخشید و در قالب مدیر مدرسه‌ای خشك و سخت‌گیر ظاهر شده است كه به مرور شاهد تغییر شخصیت او هستیم.

آخرین فیلم اكران شده این بازیگر «هشت پا» در سال 83 است.آسایش «برف روی كاج ها» پیمان معادی را آماده اكران دارد.

این بازیگر 39 ساله خواهرزاده مازیار پرتو فیلمبردار با سابقه سینما است.



منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
فضاپیمای آمریکایی پس از دو سال به خانه بازگشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منشور «كوروش» پس از گذشت ۴۰ سال به وطن بازگشت



 


 

منشور «كوروش» پس از گذشت ۴۰ سال به وطن بازگشت

 

 

معاون رئیس جمهور از انتقال منشور كوروش از انگلیس به ایران پس از گذشت ۴۰ سال خبر داد.حمید بقایی در گفت وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: منشور كوروش كه تاكنون در موزه بریتانیا نگهداری می شد صبح امروز وارد كشور شده است.


وی در ادامه افزود: خوشبختانه با پیگیری های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منشور كوروش در ساعت ۴:۲۵ دقیقه صبح امروز با تدابیر امنیتی ویژه از فرودگاه امام خمینی(ره) وارد كشور شد.


رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تاكید كرد: منشور كوروش برای مدت ۴ ماه در ایران حضور خواهد داشت كه آخرین باری كه این منشور از موزه بریتانیا برای نمایش به ایران وارد شده بود تنها ۱۰ روز به نمایش گذاشته شد.


بقایی در ادامه با بیان اینكه ویترین نمایش منشور كوروش نیز از بریتانیا به ایران منتقل شده است گفت: این ویترین دارای ۱۸۲.۵ سانتیمتر ارتفاع، ۸۰۰ سانتیمتر عرض و ۸۰۰ سانتیمتر عمق است.


به گفته وی منشور كوروش كه به عنوان نخستین منشور حقوق بشر در تمام دنیا مشهور است فردا با حضور كارشناسان از بسته خارج می شود و در ویترین مورد نظر قرار می گیرد كه به زودی زمان نمایش عمومی آن اعلام خواهد شد.


رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اظهار داشت هیاتی به سرپرستی جان كرتیس، مدیر بخش خاورمیانه موزه بریتانیا و مك گریگور، مدیر موزه بریتانیا فردا در مراسم انتقال منشور كوروش به ویترین حضور خواهند داشت.../خبر گزاری فارس