فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

وقتی خرید کردن شکیرا سوژه عکاسان میشود +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: شکیرا خواننده محبوب 36 ساله این روزها به همراه همسرش در امریکا به سر میبرد. او در حالی سوژه عکاسان خبری شد که پسرش "میلان پیکه " را برای خرید به یکی از گرانقیمت ترین فروشگاههای لباس و لوازم کودک در بورلی هیلز لوس آنجلس برده بود.

 

 شکیرا,همسر شکیرا,عکس  شکیرا


وی که طبق معمول با  آرایش ملایم و موهای ساده لباسهای معمولی به تن داشت در حالیکه یک کلاه مشکی به سر داشت و پسرش را در آغوش گرفته بود از این فروشگاه خارج شد و سوار بر خودروی شخصی اش آنجا را ترک کرد.


وی که به نظر میرسد از زندگی شخصی اش بسیار راضی باشد این روزها حواشی زیادی را به همراه داشت. نامزد سابق وی از او به دادگاه شکایت کرده و درخواست بیش از 10میلیون دلار از ثروت او را مطرح کرده بود. این مرد جوان که پسر رئیس جمهور سابق کلمبیاست مدعی شده بود مدیر برنامه های شکیرا بوده و با او قرارداد لفظی داشته است تا در صورت موفقیت ثروتش را با او شریک شود.


آنها که سابقه ده سال رابطه عاشقانه را نیز در کارنامه دارند در سال 2011 و بعد از آشنایی شکیرا با "ژرارد پیکه " فوتبالیست معروف اسپانیایی از هم جدا شدند. اگرچه این مرد کلمبیایی بارها مدعی شده است که شکیرا ثروت وشهرتش را مدیون اوست اما دادگاه دادخواست وی را نپذیرفت و او در ادعایش شکست خورد و همین مسئله باعث شادی بیش از اندازه شکیرا شد.


شکیرا یک خواننده دو رگه کلمبیایی- لبنانی است که از سال 2005 به شهرت جهانی رسید و اولین آلبوم او با فروش باور نکردنی 10 میلیون نسخه ای روبرو شد و عنوان پر فروش ترین آلبوم قرن 21 را از آن خود ساخت.

 

 شکیرا,همسر شکیرا,عکس  شکیرا

 

 شکیرا,همسر شکیرا,عکس  شکیرا

 

 شکیرا,همسر شکیرا,عکس  شکیرا

 

 شکیرا,همسر شکیرا,عکس  شکیرا

 

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
وقتی کواکبیان سوژه دو شب خبر20و30‬میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی پاهای زخمی لیدی گاگا سوژه خبری میشود +تصاویر



اخبار فرهنگی - وقتی پاهای زخمی لیدی گاگا سوژه خبری میشود +تصاویر
"لیدی گاگا" خواننده ای که با حرکات عجیب و غریب و پوشیدن لباس های عجیب و غریب تر! شهرت جهانی کسب کرده است, به تازگی در تبلیغاتی کمپانی ورساچه شرکت کرده است و عکس های فتوشاپ نشده او در این تبلیغات منتشر شده است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی, تصاویر لیدی گاگا, تبلیغات لیدی گاگا در ورساچه


در بعضی از تصاویر منتشر شده پاهای " لیدی گاگا "پر از زخم و کبودی است، و دلیل این امر زمین خوردن های پیاپی او بخاطر پوشیدن کفش هایی با پاشنه های بسیار بلند و متفاوت است." لیدی گاگا " علاقه فراوانی به پوشیدن کفش هایی با پاشنه های اصطلاحا آسمان خراشی دارد.

اخبار , اخبار فرهنگی, تصاویر لیدی گاگا, تبلیغات لیدی گاگا در ورساچه

 

اخبار , اخبار فرهنگی, تصاویر لیدی گاگا, تبلیغات لیدی گاگا در ورساچه


اخبار فرهنگی - پرداد ، سیمرغ