فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

وضعیت جسمی اکبر عبدی از زبان خودش



اخباربازیگران,اخبار هنرمندان,عبدی

بازیگر طنز کشور گفت: به عشق مردم نازنین سرزمینم حالم خوب است، ان شاءالله و به یارى حق تعالى به زودى در کنارتان خواهم بود.

اکبر عبدی در صفحه اینستاگرامش درباره پیوند کلیه‌ای که چند هفته قبل انجام داده بود، نوشت: «بنام ایزد منان ، خداوند بزرگ را شاكرم كه یاریم می كند تا سختى دوران نقاهت پیوند را سركنم ،عزیزانم به عشق شما مردم نازنین سرزمینم حالم خوب است و لحظه به لحظه انرژى قلب مهربان و دعاى خیر شما عزیزان را حس میكنم ، انشالله و به یارى حق تعالى بزودى در كنارتان خواهم بود ،یا من اسمه دواء و ذكره شفاء ، خدمتگزار شما اكبر عبدى:»

 


ویدیو مرتبط :
رقص آقای اکبر عبدی در خونه خودش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جسمانی اکبر عبدی از زبان دخترش



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,عبدی

به گفته المیرا عبدی حال این بازیگر محبوب خوب است و در سلامت به سر می‌برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،المیرا عبدی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: خوشبختانه حال پدرم مساعد و رضایت‌بخش است و هم اکنون در سلامت به سر می‌برد.

وی افزود: فردا پدرم را از بیمارستان ترخیص می‌کنیم و به خانه می‌بریم. البته تا سه ماه آینده باید در منزل تحت مراقبت باشند.

گفتنی است؛ اکبر عبدی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون چندی پیش به جهت ناراحتی کلیوی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.