فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

واکنش بازیگر سینما به ماجرای "پرهیز از کتک خوردن جلوی دوربین"



واکنش بازیگر سینما به ماجرای پرهیز از کتک خوردن جلوی دوربین

 

چند روز قبل یکی از روزنامه های سینمایی از رفتار عجیب یک بازیگر سینما سرصحنه یکی از فیلمهایش خبر داد.


این بازیگر میلاد کیمرام بود که بنا به ادعای آن روزنامه در جریات فیلمبرداری یکی از آثارش از کتک خوردن توسط یک بازیگر تازه کار در برابر دوربین سرباز زده بود.

کیمرام اما به تازگی با نگارش متنی اجتماعی ضمن گلایه از انتشار چنین خبری آن را کذب دانسته است.

میلاد  کیمرام نوشته است: در فیلم جدید جناب آقاى  كمال تبریزى “امکان مینا” این افتخار را دارم كه نقش یك خبرنگار را إیفا كنم. نقشی كه برای من جذاب است و به واسطه آنكه همیشه براى اهالى رسانه احترام قائل بوده و هستم با افتخار آن را پذیرفتم.

وی ادامه داده است: اما چیزی كه این روزها كمی گلایه مندم كرده این است كه متاسفانه شاهد انتشار اخباری كذب از حضورم در  فیلم دیگرى بوده ام. خبری با این عنوان كه “كیمرام زیر بار كتك خوردن در فیلم نرفت!”
و دامن زدن پی در پی در رسانه های متفاوت به آن كه موجب تعجب و تاسف من شد.

کیمرام افزوده است: قویاً این موضوع را رد میكنم و امیدوارم از این پس رسانه های مورد وثوق، اعتماد خواننده هایشان را خدشه دار نكنند و  با اخلاق گرایى و دامن نزدن به اكاذیب، شرایط و محیط امن تری براى من و همكارانم به وجود بیاورند.

 

اخبار فرهنگی - سینما ژورنال

 


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن بازیگر دوربین مخفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش بازیگر زن به ماجرای بی اخلاقی در سینما!



واکنش بازیگر زن به ماجرای بی اخلاقی در سینما

پرستو گلستانی گفت: اخیراَ عده ای از بازیگران زن بنا به دلایلی جوی مبنی بر بی‌اخلاقی در سینما را راه انداخته اند که من نمی پسندم از نظر من خود هر فردی با رفتارهایش بیان می کند که چکاره است.

پرستو گلستانی بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: من چندی پیش بر سر پروژه «دردسرهای عظیم 2» اشتغال داشتم که  از تلویزیون هم پخش شد و بعد از آن دیگر حضور نداشتم این را هم باید بگویم گه من در هر کاری به ایفای نقش نمی پردازم و هر فیلمنامه ای را هم قبول نمی کنم با هر گروهی هم حاضر به همکاری نیستم من سعی می کنم همین کار تدریس و تئاترم را انجام دهم.

وی افزود: در پروژه های سینمایی هم جدیدا کار خاصی به من پیشنهاد نشده یکسری تله فیلم پیشنهاد شده که کارهای خوب نبودند و در آنها هم حاضر به ایفای نقش نشدم.

گلستانی با اشاره به باند بازی های موجود در سینما عنوان کرد: باید بررسی کرد که چرا یک تعداد از افراد همواره در پروژه های سینمایی حضور دارند و به طور کلی عوامل فیلمها را مشخص می کنند اما یکسری دیگر در خانه می نشینند.

این بازیگر با اشاره به موضع گیری های اخیر برخی از بازیگران زن در خصوص بی اخلاقی در سینما و تلویزیون تصریح کرد: از نظر من این حرفها چرت و پرت است زیرا حضور سالم و موفق در سینما به خود فرد بستگی دارد در هر حرفه ای ممکن است این اتفاق بیافتد.رفتار هر آدمی نشان دهنده کار اوست نه جوی که در آن کار می کند.

وی خاطر نشان کرد: اخیراَ عده ای از بازیگران زن بنا به دلایلی چنین جوی را راه انداخته اند که من نمی پسندم از نظر من خود هر فردی با رفتارهایش بیان می کند که چکاره است. بیوگرافی افراد مشخص می کند که تا حالا چکار کرده اند در همه جوامع بشری و در دنیا چنین مسائلی وجود دارد اما این جوی که اخیراَ بعضی از آنها به راه انداخته اند به خاطر مسائل شخصی خود آنهاست باز هم تأکید می کنم که رفتار هر آدمی نشان می دهد که آنها چکاره اند

اخبارفرهنگی - mizanonline.ir