فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

همکاری بیلیونر معروف ایرانی با پیمان قاسم خانی!!!



 اخبار فرهنگی - همکاری بیلیونر معروف ایرانی با پیمان قاسم خانی!!!

در حالی که پیش از این قرار بود بابک زنجانی بیلیونر مشهور ایرانی هزینه تولید «شیطان شلوار لی نمی پوشد» به کارگردانی علی عطشانی را بدهد اما از آنجا که رایت فیلمنامه این کار در اختیار حمید اعتباریان بود این همکاری منتفی شد ولی همکاری مابین زنجانی-عطشانی همچنان ادامه دارد و این دو به زودی یک کمدی را تولید خواهند کرد.زنجانی می گوید:«این دومین همکاری من با عطشانی است و در حال حاضر هم پیمان قاسم خانی مشغول نگارش فیلمنامه است.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم شیطان شلوار لی نمی پوشد,بابک زنجانی


هرچند عطشانی درباره روند تولید این کمدی اطلاعاتی به رسانه ها نداده اما بابک زنجانی در گفتگو با «صبا» با تایید ادامه همکاری با عطشانی از این نکته سخن گفته که فیلمنامه کار بعدی این دو را پیمان قاسم خانی می نویسد. زنجانی می گوید:«این دومین همکاری من با عطشانی است و در حال حاضر هم پیمان قاسم خانی مشغول نگارش فیلمنامه است.»

زنجانی که پیش از این سرمایه گذاری «نقش نگار» که حضور دوباره ناصر ملک مطیعی در سینماست و البته فیلم نه چندان پرفروش «هیچ کجا هیچ کس» را برعهده داشته پیرامون میزان سود برآمده از فیلم دوم اظهار می دارد:«مشکلی نیست. ضرر نکردم. یر به یر شد!»

باید دید ادامه حضور بابک زنجانی در سینمای ایران به کجا خواهد رسید. آیا او همچنان با عطشانی ادامه همکاری می کند یا در ماههای آینده آدمهای معتبرتر این سینما هم به سراغ او خواهند رفت.
اخبار فرهنگی - شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
پیمان قاسم خانی:با گلزار مشکل ندارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا سروش صحت در «شمعدونی»‌ با پیمان قاسم‌خانی همکاری نکرد؟



اخبار,اخبار فرهنگی ,سروش صحت

سروش صحت که در کارنامه کاری خود سابقه همکاری‌های بسیاری با پیمان و محراب قاسم‌خانی دارد می‌گوید با این دو نفر تا آخر عمر همکار است.

به گزارش خبرآنلاین او که در کافه خبر حضور پیدا کرده بود درباره علت عدم همکاری‌اش با پیمان و محراب قاسم‌خانی در سریال «شمعدونی» گفت: «فکر کنم تا آخر عمر من هر کاری کنم با پیمان و محراب قاسم‌خانی است. ما آنقدر با هم دوست و نزدیک هستیم که اگر واقعا با هم کار نکنیم هم به نظر می‌آید که در حال همکاری هستیم.»

او افزود: «در «شمعدونی» هم محراب قاسم‌خانی طراح صحنه ما بود. پیمان نیز مشاور بود و همیشه در همه کارهایم مشاور بوده و خواهد بود. مثل یک دوست و همکار همیشگی و ثابت.»

صحت ادامه داد: «پیمان بارها به لوکیشن «شمعدونی» آمد و برای انتخاب محمد نادری فیلم بازی‌اش را به اولین کسانی که نشان دادیم پیمان و محراب بودند. اما قضیه «شمعدونی» این بود که یک داستان پیوسته داشت و داستان پیوسته را نمی‌شود چند نفر بنویسند. آنها هر دو مشغول کار بودند و به همین خاطر من و ایمان صفایی آن را نوشتیم.»

این کارگردان و بازیگر همچنین گفت که بخش دوم سریال پژمان را قرار است محراب قاسم‌خانی بسازد و فیلم سینمایی آن را پیمان قاسم‌خانی کارگردانی کند.

او تاکید کرد: «این اتفاقات به معنای اختلاف بین ما نیست، به معنی این است که ما خیلی خیلی با هم دوست و نزدیک هستیم.»

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین