فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نیکی کریمی از اولین زن فیلمساز ایرانی تقدیر کرد



اخبار,اخبار فرهنگی,نیکی کریمی

نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان، از شهلا ریاحی به عنوان اولین زن فیلمساز ایرانی تقدیر کرد.

شهلا ریاحی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون فیلم «مرجان» را در سن ۳۰ سالگی ساخته است. این مراسم به میزبانی نیکی کریمی، کارگردان «شیفت شب» در پردیس سینمایی چارسو، برپا شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,نیکی کریمی

 

نیکی کریمی با انتشار عکسی از مراسم بزرگداشت شهلا ریاحی نوشت: «لوح تقدیر در دستان خانم ریاحی ... گفتم منت گذاشتید كه امدید و این نیست جز به خاطر مردم ، به خاطر فرهنگ ، به خاطر هنر و به خاطر حس با هم بودن و دوست داشتن و ترویج معرفت و انسانیت ... آمدید و جز این توقعی نبود چون بزرگید و معنی معرفت و خلوص را می دانید.شما دل شیر داشتید كه شصت سال پیش فیلم ساختید و تاریخ این امر مهم را به نام شما ثبت كرد و جلوتر از زمانه خود بودید. واقعا ممنونم خانم ریاحی عزیز كه با وجود مشكلات فراوان آمدید و لحظات شیرینی را با وجودتان رقم زدید . ایا چیزی جز راستی و اصالت در این جهان می ماند؟


البته كه صدای سحر انگیز شما و خلوص چهره تان كه بازتاب درون صاف و بی الا یش شماست خواهد ماند. خوب است قدر پیش كسوت هایمان را تا هستند بدانیم.»

اخبار فرهنگی - خبر‌آنلاین


ویدیو مرتبط :
انتقاد نیکی کریمی از عمل های زیبایی بازیگران ایرانی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین خلبان زن ایرانی / عکس


عفت تجاری، در سال ۱۳۱۸ در ۲۲ سالگی، اولین خلبان زن ایران