فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نسخه های تقلبی «قهوه تلخ» در بازار



 

نسخه های تقلبی «قهوه تلخ» در بازار

 

 در روزهای اخیر نسخه های تقلبی از مجموعه هفتم سریال «قهوه تلخ» ساخته مهران مدیری در مراکز خرید از جمله سوپرمارکت ها و برخی فروشگاه ها به فروش می رسد.

در نسخه های تقلبی، روی هلوگرام چسبانده شده نام شرکت پخش کننده دیده نمی شود و بر روی کارت ویژه قرعه کشی آن نیز پس از پاک کردن پوشش روی شماره سری که به سختی هم انجام می شود، هیچ شماره ای دیده نمی شود.

این در حالی است که پیش از این نیز قسمت های مختلف سریال «قهوه تلخ» به صورت غیرمجاز توسط دست فروشان تکثیر شده است، با این تفاوت که ماهیت نسخه های غیرمجاز برای خریداران در زمان خرید قابل تشخیص بود.

مجموعه هفتم از سریال «قهوه تلخ» با حضور مهران مدیری در نقش بلوتوس همراه است، ضمن اینکه در مجموعه جدید نام اولین خواننده تصنیف تیتراژ، در عنوان بندی هر قسمت درج شده است.

تکثیر غیرمجاز فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی و فروش آن ها توسط دلالان در معابر و خیابان ها پیش از این گریبان دیگر سریال شبکه نمایش خانگی را گرفته بود تا جایی که دست فروشان داخل قطار مترو هم، تمام قسمت های ارائه شده از سریال «قلب یخی» را در قالب یک دی وی دی و به شکل غیرقانونی به فروش می رساندند.

این در حالی است که در این زمینه مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری و رئیس ستاد مبارزه با محصولات سمعی و بصری غیرمجاز در نشستی خبری که طی روزهای گذشته برگزار شد، اعلام آمادگی کرد فیلم هایی که کنار خیابان عرضه می شوند جمع و با آن ها مبارزه کنند.

محمدرضا عباسیان گفت: «ما برای این کار نیاز به حمایت های شهرداری داریم و شهرداری هم تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نداده است.»... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
خنده بازار پشت صحنه های قهوه ی تلخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا «قهوه تلخ» به بازار نیامد؟



 

چرا «قهوه تلخ» به بازار نیامد؟

 

 

قسمت هفتم مجموعه تلویزیونی «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری براساس شنیده ها به دو دلیل هفته گذشته وارد بازار نشد.

شنیده ها حاکی است یکی از دلایل عرضه نشدن «قهوه تلخ» در شبکه نمایش خانگی ممیزی های احتمالی آن در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است. گویا ممیزی های وارد شده به قسمت های نوزدهم تا بیست و یکم موجب شده عرضه آن به بازار همراه با تاخیر باشد.

دیگر خبر شنیده شده در مورد تاخیر یک هفته ای عرضه این مجموعه، وارد شدن کپی های غیرمجاز آن به بازار است. شنیده می شود یک دی وی دی شامل شش قسمت اخیر این مجموعه هفته گذشته در سوپرمارکت ها به قیمت ۲۰۰۰ تومان و در بساط دستفروش ها به قیمت ۱۰۰۰ تومان فروخته می شد که این تهدید جدی، سازندگان و پخش کننده مجموعه را برآن داشته در ارائه قسمت های جدید با احتیاط بیشتر وارد عمل شوند. رسیدن به راهکاری برای مقابله با عرضه غیرمجاز فیلم موجب تاخیر در ورود قسمت جدید به بازار شده است.

مهران مدیری از قسمت نوزدهم در نقش بلوتوث به عنوان بازیگر وارد این مجموعه می شود..../تحلیل:خبر آنلاین