فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ناهار خوردن بهرام رادان در کنار هنرمند مشهور



اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان

عکسی از دو ستاره ی محبوب مهران مدیری و بهرام رادان در یک رستوران که بهرام رادان آن را روی صفحه ی اینستاگرامش قرار داد.

 بهرام رادان و مهران مدیری سر میز ناهار
پای میز ناهار با دو ستاره ی محبوب که با هم دوست های صمیمی اند.


بهرام رادان عکس زیر را منتشر کرد و نوشت :
***
ناهار رفیقانه..

 

اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان

بهرام رادان و مهران مدیری


اخبار فرهنگی و هنری - صفحه شخصی بهرام رادان


ویدیو مرتبط :
عکس های جدید بهرام رادان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوء استفاده از بهرام رادان و مداح مشهور!



اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان

اخبار فرهنگی و هنری - سوء استفاده از بهرام رادان و مداح مشهور!

معاون رییس جمهور به دارندگان خدمات شاخص در حوزه اقتصاد و صنعت لوح اهدا کرد

دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران شامگاه شنبه با حضور محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس‌جمهور و علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.
در این جشنواره معاون رییس جمهور به دارندگان خدمات شاخص در حوزه اقتصاد و صنعت لوح اهدا کرده و از آنان قدردانی نمود. اما آنچه سبب تعجب همگان بود دعوت از بهرام رادان و عبدالرضا هلالی برای حضور در همایش بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان

 

دوچهره ای که هیچ گونه تناسبی با موضوع جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد نداشتند اما بلافاصله تصویر حضور آنان در این جشنواره خبریک خبرگزاری ها شد. گویی دست اندرکاران در تلاش بوده اند تا با فراخواندن این هنرمند و مداح گرانقدر کشور مان در برنامه ای که به حیطه فعالیتهای فرهنگی آنان ارتباطی ندارد، ارزش خبری مراسم خود را افزایش دهند و در یک حرکت زرد رسانه ای خبر مراسم جشنواره را به تیتر نخست رسانه ها تبدیل کنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان

 

جالب اینجاست که طبق آنچه در تصاویر نیز مشهود است هر دوی این شخصیتها یعنی آقایان هلالی و رادان در ردیف نخست جایگاه مهمانان ویژه قراردارند به طوری که رادان دقیقا در تصویر پشت سر معاون رییس جمهور آقای شریعتمداری قرار دارد. گفتنی است در این مراسم از آقایان رادان و هلالی نیز تقدیر شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان

 
چنین رفتارهایی که هر از گاهی از برخی مسئولین عالی سیاسی کشور نیز سر می زند نشانه های جدی افول در فرهنگ عمومی و دامن زدن سیاسیون به آن با همراه شدن است چیزی که دقیقا بر عکس آن از مسئولین انتظار می رود.
اخبار فرهنگی و هنری - ریتم زندگی