فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نامزدی جنجالی هنرپیشه جذاب سینما با یک دختر عرب +تصاویر



اخبار فرهنگی - نامزدی جنجالی هنرپیشه جذاب سینما با یک دختر عرب +تصاویر

مدتها بود خبر رابطه عاشقانه " جورج کلونی " و " امل المودین " وکیل لبنانی الاصل به گوش میرسید، ارچه این دو هرگز رابطه عاشقانه خود را تایید نکردند اما یک منبع نزدیک به این زوج میگوید آنها نامزدی رسمی خود را در میان دوستانشان اعلام کرده اند.

اخبار,اخبار فرهنگی ,جورج کلونی

 

این منبع اضافه کرد : جرج و امل سعی میکنند اطلاعات به بیرون از جمع خانوادگی راه پیدا نکند اما آنها قصد ندارند چیزی را از کسی پنهان کنند، آنها به افراد نزدیکشان اعلام کرده اند که قرار است عشقشان ابدی باشد و برنامه دارند که تا ابد کنار هم زندگی کنند. " جورج کلونی " سابقا اعلام کرده بود بعد از شکست در اولین ازدواجش قصد ندارد هرگز ازدواج کند اما به نظر میرسد این دختر عرب تبار توانسته است نظر این هنرپیشه زیباروی هالیوودی را تغییر دهد. این دختر عرب تبار اصالتی لبنانی دارد و یک وکیل موفق ساکن بریتانیاست که گفته میشود در سفری که به تانزانیا داشته است با هنرپیشه خوش پوش و خوش تیپ هالیوودی آشنا شده است. این زن 36 ساله بارها با هنرپیشه موفق 52 ساله دیده شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,جورج کلونی

 اخبار فرهنگی - پرداد

 


ویدیو مرتبط :
جنجالی ترین اظهارات حسن روحانی از نامزدی انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حراج آینه ی هنرپیشه زیبا و جذاب قرن 18 +تصاویر



حراج آینه ی هنرپیشه زیبا و جذاب قرن 18 +تصاویر

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: آینه ملقب به "آینه غرور" متعلق به یک هنرپیشه زیبای قرن 18 در یک حراجی به قیمت 300 هزار پوند به فروش رسید.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

شاید بتوان صاحب این آینه را آنجلینا جولی قرن 18 نام نهاد . گفته شده است وی بسیار زیبا و جذاب بوده و علاقه فراوانی به آرایش کردن داشته است و نهایتا در اثر مسمویت ناشی از مواد آرایشی در سن 27 سالگی درگذشته است.

"ماریا گانیگ" صاحب این آینه زیبا بود و یکی از موفق ترین هنرپیشه های قرن 18 محسوب میشود گفته شده است اوبه دلیل مسمومیت ناشی از موادی که برای جوانی پوستش به کار میبرده  مرده است. افراد دیگری چون الیزابت اول و وکتی فیشر هنرپیشه معروف هم به دلیل مشابهی مرده اند اما این زن اولین قربانی زیبایی است که در سال 1760 و در سن 27 سالگی درگذشته است.

این آینه متعلق به 253 سال پیش است و دارای طراحی فوق العاده است و توسط شوهر ماریا درست یک سال قبل از مرگش خریداری شده است.

گفته شده است مواد آرایشی که او به عنوان جوان کننده پوست صورت از آن استفاده میکرده شامل کربنات و هیدروکسید بوده است که در ترکیب با رطوبت پوست نوعی اسید ایجاد میکرده و این اسید به مرور زمان باعث نابودی پوست وی در نهایت باعث مسموم شدن خونش و مرگ او شده است./پرداد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب