فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

نابودگر سینما دوباره باز می گردد!


آرنولد شوارتزنگر؛ بازیگر محبوب فیلم های اکشن و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا پس از هفت سال دوری از سینما، در فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» جلوی دوربین رفت.

آرنولد شوارتزنگر؛ بازیگر محبوب فیلم های اکشن و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا پس از هفت سال دوری از سینما، در فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» جلوی دوربین رفت.

 آرنولد شوارتزنگر، بازیگر محبوب فیلم های اکشن برجسته ای مانند «نابودگر» (The Terminator)، «غارتگر» (Predator)، «پایان روزها» (Total Recall) و فرماندار سابق ایالت کارلیفرنیا، پس از هفت سال دوری از سینما، برای بازی در فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» (The Last Stand) جلوی دوربین رفت.

 مسئولان سازنده «آخرین مقاومت» روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم سینمایی در «نیو مکزیکو» و «نوادا» آغاز شده است.

کیم جی وون؛ کارگردان کره ای فیلم های سینمایی «شیطان را دیدم» (I Saw the Devil) و «خوب، بد، عجیب» (The Good, the Bad, the Weird)، کارگردانی فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» را برعهده دارد و لورنزو دی بوناوتورا نیز تهیه کننده این پروژه است.

همچنین فیلم سینمایی «آخرین مقاومت» نخستین پروژه سینمایی انگلیسی زبان کیم جی وون به شمار می آید و شرکت فیلمسازی «لاینز گیت» (Lionsgate) مسئولیت اکران این فیلم سینمایی را در آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان برعهده دارد.



ویدیو مرتبط :
‫ازدواج دوباره خانم سوپراستار سینما، سوژه داغ خبرنگارها و پاپاراتزی ها‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه سینما دوباره باز می شود؟


آخرین جلسه رسمی «کمیته اصلاح اساسنامه خانه سینما» دوشنبه 30 بهمن ماه برگزار شد و طی آن اساسنامه به تایید هر هفت عضو شرکت کننده در این کمیته رسید.

تماشا: آخرین جلسه رسمی «کمیته اصلاح اساسنامه خانه سینما» دوشنبه 30 بهمن ماه برگزار شد و طی آن اساسنامه به تایید هر هفت عضو شرکت کننده در این کمیته رسید.

این کمیته هفت نفره متشکل از فرهاد توحیدی، جمال خندان و ابراهیم مختاری به عنوان نمایندگان خانه سینما و جمال شورجه، ابوالقاسم طالبی و عباس بابویهیی به عنوان نمایندگان سازمان سینمایی و مسعود جعفری جوزانی، تهیه کننده و فیلمساز بود که جوزانی به نوعی به عنوان هماهنگ کننده و حاکم در این جلسات حضور داشت.

جوزانی در گفت و گویش با «ایسنا» درباره ماوقع این جلسه گفت: «اولین جلسه رسمی این کمیته در روز چهارم بهمن ماه برگزار شده بودو همانطوری که پس از آن اعلام کرده بودم، تصمیم گرفته بودیم که هر چه زودتر این اصلاحات انجام گیرد و قول اواسط اسفند را داده بودم اما همدلی و تلاش دلسوزانه دوستان باعث شد تا نتیجه مطلوب، زودتر از موعد مقرر به دست آید. در بیست و هفت روز گذشته، طی جلسات متعدد و بحث های کارشناسی فراوان و شنیدن نظرات و دغدغه های همه اعضا، این اساسنامه تصویب و به تایید همه اعضا رسید.»

مسعود جعفری جوزانی می گوید: «در این جلسات سعی ما این بود که تمامی چالش هایی را که سینما با آن درگیر است، در نظر داشته باشیم و اساسنامه ای را تصویب کنیم که سینما را ضمن فعال و تاثیرگذاری اجتماعی اش از تغییر و تحولات روز سیاسی دور نگه دارد. در تمام این موارد نگاه دقیق به قانون مد نظر بوده و ضرورت ها و اهداف صنوف سینمایی و اهالی خانواده محترم سینما مد نظر گرفته شده است، خوشبختانه آنچه تصویب شد، تمامی این موارد را دربر داشت و رضایت همه اعضای این کمیته را جلب کرد. امیدوارم متن ارائه شده بی کم و کاست به تصویب قانون مداران رسیده و پیش از پایان اسفند ماه شاهد بازگشایی خانه سینما باشیم.»