فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

موفقیت بی نظیر یک دختر بی خانمان در دنیای مد +عکس



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: او 15 ساله بود و در یک پناهگاه مخصوص افراد بی خانمان در میان معتادان و الکلی ها زندگی میکرد و نا امید از همه جا برای بهبود وضعیت خود در فکر پیدا کردن راهی برای یافتن یک کار با درآمد مناسب بود.

 

دنیای مد,مد,

 

موفقیت بی نظیر یک دختر بی خانمان در دنیای مد +عکس

 

حالا 4 سال از آن زمان میگذرد و او یک طراح کیفهای دستی لوکس است و کیفهای زیبایی طراحی میکند که گاهی حداقل 180 دلار قیمت دارد.

 

او در یک سایت اینترنتی آگهی پذیرش کارمند آن لاین در زمینه طراحی کیف برای برندهای معروفی چون " خوله " و "شانل دید و تصمیم گرفت بخت خود را آنجا امتحان کند . او در کنار تحصیل  به صورت نیمه وقت برای این کارخانه ها به طراحی پرداخت و خیلی زود موفق شد جای ثابتی در میان کارمندان آنجا داشته باشد.

 

او با مطالعه کتابهایی در زمینه مد توانست توانایی هایش را در این زمینه افزایش دهد. وی سال گذشته و در 19 سالگی توانست حمایت یک تاجر محلی را جلب کرده و برای اولین خط تولید کیف دستی خودش اقدام کند.

 

او در مورد علاقه اش به این کار میگوید از زمانیکه  به یاد داشته است به کیفهای دستی علاقه مند بوده و این علاقه از زمانی در وی به وجود آمده است که مادرش در کودکی یک کیف دستی قرمز زیبا به او هدیه داده بود.

 

خانواده آنها خیلی زود از هم متلاشی شد و بعد از جدایی مادر و پدرش وی مدتی با دوست و آشنایانش زندگی میکرد تا اینکه در 15 سالگی تصمیم گرفت مستقل شود بنابر این به یک پناهگاه  مخصوص افراد بی پناه رفت و در پی استقلال مالی توانست زندگی خود را دگرگون کند.


دنیای مد,مد,

 

 

دنیای مد,مد,

 

 

تهیه و ترجمه:: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان


ویدیو مرتبط :
ورود طراحان مد به دنیای فناوری های پوشیدنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

موفقیت قهرمان موج سواری زنان جهان در دنیای مد +عکس



موفقیت قهرمان موج سواری زنان جهان در دنیای مد +عکس

به گزارش پرداد به نقل از سی ان ان: این خانم جوان و زیبا " هانا هاردینگ" نام دارد 25 ساله و اهل کشور انگلستان است. وی حدود 5 سال است وارد رشته موج سواری شده است و اکنون قهرمان زنان جهان در این رشته است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

او اخیرا قراردادی با یک شرکت مدلینگ امضا کرده  و رسما وارد دنیای مد شده است او از 7 سال پیش در این زمینه فعالیتهایی را آغاز کرد اما با شهرتی که از قهرمانی دنیای ورزش بدست آورد امروز به شکل حرفه ای تری این زمینه را دنبال میکند و به نوعی میتوان گفت شغل وی محسوب میشود. او به همراه نامزد سابقش سفر به دور دنیا را آغاز کرد. علیرغم عنوان قهرمانی بریتانیا در رشته موج سواری و موفقیتهای اخیرش وی همچنان به دنبال کسب اعتبار در عرصه مدلینگ است.

وی در مصاحبه اش با یک مجله ورزشی عنوان کرده است: بسیار خوشحالم که در زمینه موج سواری موفق عمل کرده ام . من به تشویق نامزدم به این ورزش روی آوردم و در سال 2009 در اولین رقابت زندگیم توانستم عنوان سومی را کسب کنم و این موفقیت بزرگی بود. در طی دوسال بعد با کسب سه مقام دومی بالاخره توانستم عنوان قهرمانی جهان را بدست آورم که این بزرگترین هدف زندگی ام بود./پرداد


اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب