فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مهین شهابی دوباره در ICU



 

 

مهین شهابی دوباره در ICU

 

مهین شهابی بازیگر پیشکسوت سینما وتئاتر به دلیل مشکل تنفسی دوباره در بخش ICU بستری شد.


بیژن امیر اعلایی درباره وضعیت این بازیگر به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه روز گذشته مادربزرگم دوباره دچار مشکل تنفسی شدند وتشنج شدید ایشان باعث شد که دوباره به بخش ICU منتقل شوند. امروز حال عمومی ایشان بهتر است و بنا به گفته پزشک معالجشان در چند روز آینده به بخش منتقل می‌شوند.



وی ادامه داد: برخلاف اخباری که منتشر شده ایشان به کما نرفته‌اند و تنها مشکل تنفسی برایشان به وجود آمده است. حال عمومی مادربزرگم بهتر است ایشان نمی‌توانند صحبت کنند اما با چشمها ونگاهشان با ما حرف می زنند.



مهین شهابی از ۲۶ بهمن به دلیل سردرد در بیمارستان پارس بستری شد وبا انجام آزمایشات پزشکان بیماری وی را تومور مغزی تشخیص داده‌اند که به دلیل پیشرفت بیماری امکان جراحی وجود ندارد..../خبرگزارى مهر

 

 

 



ویدیو مرتبط :
سکانسهای مرحوم مهین شهابی در سریال وضعیت سفید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دزد به خانه مهین شهابی زد!!



اخبار,اخبار فرهنگی,مهین شهابی

دزد به خانه مهین شهابی زد و دخترش گفت : وقتی وارد خانه شدم، آنجا به شدت به هم ریخته بود. تاسف آور اینکه تمام عکس‌ها و لوح‌های مادرم را شکسته و از بین برده بودند.

آرزو شهابی، دختر مهین شهابی بازیگر فقید  گفت: جمعه گذشته به من خبر دادند که خانه مادرم در شمال مورد سرقت قرار گرفته است.


وی افزود: وقتی وارد خانه شدم، آنجا به شدت به هم ریخته بود. تاسف آور اینکه تمام عکس‌ها و لوح‌های مادرم را شکسته و از بین برده بودند.
آرزو شهابی گفت: نیروی انتظامی پیگیر ماجرا هست، اما از بین رفتن عکس‌ها و آثار به جا مانده از مادرم که جزو تاریخ هنر این مملکت است غیر قابل جبران است. وی از مسوولان درخواست کرد، فکری عاجل برای این قضیه بکنند. زیرا خانواده هنرمندان که نام پدران و مادران خود را یدک می‌کشند، مشکلات زیادی برای آنان به وجود آمده و می‌آید که سرقت از منازل آنان تنها یکی از این موارد است.
اخبار فرهنگی و هنری - بانی فیلم