فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

معاون هنری ارشاد: پیگیر مراحل درمانی محمدرضا شجریان هستم



اخبارفرهنگی وهنری,خبرهای فرهنگی وهنری,شجریان

 معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه ترین اوضاع جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی توضیحاتی را ارائه داد.

علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که این روزها برای درمان خود در خارج از کشور به سر می برد، گفت: بنده از چندی پیش در جریان بیماری استاد قرار داشتم و به طور مستمر پیگیر احوال ایشان بودم و تا آنجا که آگاهی دارم وضعیت عمومی‌شان خوب است و خوشبختانه به طور کامل مشغول تکمیل مراحل درمانی خود هستند.

وی ادامه داد: قبل از سفر استاد ملاقاتی داشتیم که خوشبختانه حال مساعدی داشتند و امیدواریم که در سال ۹۵ بعد از پایان مراحل درمانی فعالیت های هنری را از سر بگیرند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: محمدرضا شجریان از جمله بزرگان و نام آوران عرصه موسیقی است که برای اعتلای موسیقی کشورمان تلاش های زیادی را انجام داده است و امیدوارم با بهبود حال جسمانی، شاهد فعالیت های دوباره‌شان در عرصه موسیقی باشیم.

محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی همزمان با فرا رسیدن سال نو با انتشار پیام تصویری با چهره ای متفاوت از خود از طی مراحل تکمیلی درمان خبر داده بود.

این در حالی است که بخش خبری ساعت بیست شبکه چهارم سیما شنبه شب هفتم فروردین ماه با پخش گزارشی از محمدرضا شجریان و عباس کیارستمی از فرآیند مراحل درمانی این دو هنرمند توضیحاتی را ارائه داد

 

اخبار فرهنگی و هنری - مهر


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با معاون هنری - سینمایی ارشاد اصفهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش محمدرضا رحیمی به حکم دادگاه: من معاون اول نظام هستم!



اخبار,اخبار سیاسی ,محمدرضا رحیمی

 

اخبار سیاسی - واکنش محمدرضا رحیمی به حکم دادگاه: من معاون اول نظام هستم!

من فقط محمدرضا رحیمی نیستم، من معاون اول این نظام هستم.بنده 34 سال سابقه خدمت در جمهوری اسلامی ایران را دارم؛ بنابراین نباید این قدر ساده به موضوع نگاه کرد.

حکم قضایی معاون اول دولت دهم که اخیرا از سوی محسنی اژه ای اعلام شده است  مورد اعتراض رحیمی واقع شد  و او نسبت به حکم صادره خود واکنش نشان داد.

رحیمی در گفت و گو با ایسکانیوز در این باره اعلام کرد: حتما آقای اژه ای می داند حکم صادره قطعی نشده و خود ایشان هم بر این موضوع تاکید می کند، باید توجه داشته باشد که اعلام جزئیات این حکم هم غیرقانونی است.

او  با انتقاد از اعلام این حکم  تصریح کرد: من فقط محمدرضا رحیمی نیستم، من معاون اول این نظام هستم.بنده 34 سال سابقه خدمت در جمهوری اسلامی ایران را دارم؛ بنابراین نباید این قدر ساده به موضوع نگاه کرد.

معاون اول محمود احمدی نژاد در دولت دهم گفت: جناب آقای اژه ای! معاون اول قوه قضائیه، شما اگر به قانون نگاه کنید خواهید دانست که نباید حکمی که هنوز قطعی نشده است را اعلام کنید.

غلامحسین محسنی اژه‌ای در آخرین نشست خبری خود با خبرنگاران درباره  این که  حکم معاون اول رییس جمهوری سابق ایران صادر شده است گفت: «تا زمانی که یک حکم قطعی نشده نمی‌توانیم در مورد جزئیات آن صحبت کنیم اما حبس و جزای نقدی شامل حکم وی می‌شود.
اخبار سیاسی - ایسکانیوز