فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مصطفی عبدالهی به ICU رفت!



اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,مصطفی عبدالهی

همسر مصطفی عبدالهی , بازیگر و کارگردان , گفت : همسرم درد زیادی را تحمل می‌کند و به همین دلیل با انتقال او به بخش ICU موافقت کردیم.

مصطفی عبدالهی بازیگر و کارگردان تئاتر که مدتی است در بیمارستان بستری است، به دلیل وخیم‌تر شدن وضعیت بیماری به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد.
روزبهانی همسر مصطفی عبدالهی درباره وضعیت جسمانی و شرایط بیماری این هنرمند با سابقه تئاتر که بیش از یک دهه با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرده است،  گفت: شرایط جسمانی آقای عبدالهی اصلا مناسب نیست و مشکلات ایجاد شده برای کلیه و ریه او همچنان ادامه دارد.


وی درباره روند درمانی مدنظر پزشکان معالج عبدالهی، افزود: امروز پزشکان معالج آقای عبدالهی اعلام کردند که باید او را به بخش مراقبت‌های ویژه ICU منتقل کنند.همسر این هنرمند تأکید کرد: همسرم درد زیادی را تحمل می‌کند و به همین دلیل با انتقال او به بخش ICU موافقت کردیم. مصطفی عبدالهی بازیگر و کارگردان تئاتر حدود ۱۴ سال است که با بیماری سرطان مبارزه می‌کند. وی طی چند روز گذشته به دلیل وخیم شدن بیماری و شرایط نامطلوب جسمی به بیمارستان منتقل شد.
اخبار فرهنگی و هنری - مهر نیوز


ویدیو مرتبط :
به یاد مصطفی عبدالهی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«مصطفی عبدالهی» به کما رفت


مصطفی عبدالهی بازیگر باسابقه تئاتر ایران که طی هفته‌های اخیر به دلیل وخامت وضع جسمانی در بیمارستان بستری است، به کما رفت.

خبرگزاری مهر: مصطفی عبدالهی بازیگر باسابقه تئاتر ایران که طی هفته‌های اخیر به دلیل وخامت وضع جسمانی در بیمارستان بستری است، به کما رفت.

همسر این بازیگر و کارگردان شناخته شده تئاتر که این روزها نمایش «در اعماق» از او که پیش از این در سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا شده بود در حال اجرا در سالن اصلی است، درباره وضعیت جسمی عبدالهی گفت: متأسفانه وضعیت جسمانی آقای عبدالهی اصلا خوب نیست و او به کما رفته است.

«مصطفی عبدالهی» به کما رفت

وی افزود: طی چند روز اخیر که آقای عبدالهی در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بستری است، به دلیل تشدید بیماری ضریب هوشیاری پایین آمده و در حال حاضر آقای عبدالهی به کما رفته است.

مصطفی عبدالهی بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر است که طی 14 سال گذشته با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند.