فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مصاحبه اپرا وینفری با جاستین بیبر



چند کلمه کلیدی
اپرا وینفری معتقد است که هرگز ستاره ای مثل جاستین بیبر متولد نشده است !
اپرا وینفری معتقد است که در عصر حاضر هیچ ستاره ای مثل جاستین بیبر وجود ندارد و می توان طرفداران او را با طرفداران ستاره های افسانه ای تاریخ موسیقی مثل مایکل جکسون ، بیتلزها و الویس پریسلی مقایسه کرد.
این مجری تلویزیونی مشهور و قدرتمند قسمتهایی از مصاحبه خود با جاستین بیبر را در تلویزیونش پخش کرد . در این مصاحبه که درواقع یکی از قسمتهای برنامه "بخش بعدی اپرا " است و درآینده بطور کامل پخش خواهد شد . این مجری مشهور درباره چگونگی به شهرت رسیدن جاستین صحبت می کند و طرفداران او را با طرفداران ستاره های افسانه ای موسیقی مثل مایکل جکسون مقایسه می کند.
در این کلیپ چند دقیقه ای ، اپرا بعد از اینکه به شباهت این مصاحبه به مصاحبه اش با مایکل جکسون در سال ۱۹۹۳ اشاره می کند ،می گوید : " جاستین در عصر ما یک پدیده است و دقیقا" مثل الویس پریسلی ، بیتلزها و حتی مایکل ، میلیونها نفر طرفدار پر از شور و اشتیاق در سراسر جهان دارد. طرفدارانی که او را می ستایند."
در ادامه ، یک تیزر کوتاه نشان داده می شود که در آن جاستین و اپرا در کنار هم نشسته اند و اپرا به او می گوید:" هرگز ستاره ای مثل تو نیامده است . باورت می شود؟ جاستین ۱۸ ساله پاسخ می دهد ، منظورت از این حرف چیست؟"
اپرا می گوید:" بسیاری طرفداران تو را با طرفداران مایکل و بیتلزها مقایسه می کنند .
" اما حتی آنها هم با اینکه چهره موسیقی را در فرهنگ ما تغییر دادند ، کارشان را مثل تو شروع نکردند زیرا تو محصول شبکه های اجتماعی اینترنتی هستی . بنا براین تا بحال هیچ ستاره ای مثل تو متولد نشده است."
این مصاحبه روز یکشنبه ۲۵ نوامبر در برنامه " بخش بعدی اپرا" بطور کامل پخش خواهد شد..... /  پرتال آفتاب  


ویدیو مرتبط :
اپرا وینفری و توصیه او برای موفقیت و ثروت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی از ویلای جدید جاستین بیبر


 
 
 
 
 
عکس هایی از ویلای جدید جاستین بیبر
  پرتال سوال: