فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مریم سعادت: تولیداتی چون «مشاعره» در تلویزیون لازم است / به شعر بها دهیم



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,مریم سعادت

 بازیگر تئاتر و تلویزیون تولید برنامه‌هایی با محوریت شعر را برای تلویزیون ضروری می‌داند.

مریم سعادت بازیگری که به صنعت شعر نیز توجه دارد و در ایام نوروز مهمان برنامه «مشاعره» شبکه آموزش سیما شده است در این باره گفت: در طی سال های اخیر از دنیای شعر و شاعری دور شده ایم ولی خوشبختانه برنامه هایی چون «مشاعره» و «قند پهلو» که در شبکه آموزش پخش می شود توانست این خلاء را پر کند و تاثیر مثبت و بسزایی بر مخاطبان خود داشته باشد.

وی افزود: برای کشوری چون ایران که قدمت تاریخی در حوزه ادبیات و شاعری دارد با شعرایی که در قرن های گذشته با کتاب ها و اشعار خود جهان را تحت تاثیر خود قرار داده بودند باید بیشتر از این ها به بحث شعرخوانی پرداخت. شعرخوانی مساله مهمی است و نباید آن را دست کم گرفت.

وی با اشاره به پرداختن تلویزیون به بحث شعر و شعرخوانی بیان کرد: شبکه آموزش با برنامه هایی همچون «مشاعره» که در طی سال های اخیر از دید صدا و سیما مظلوم واقع شده بودند توانست با اجرای خوب آقای اسماعیل آذر مخاطب خاص خود را جذب کند و جوانان را ساعاتی پای بحث شعر و شعرخوانی بنشاند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان به حضور خود در برنامه «مشاعره» اشاره کرد و گفت: حضور من در این برنامه بسیار جالب بود و توانستم در همان زمان کوتاهی که در برنامه حضور داشتم اشعار مختلفی را فرا بگیرم. این برنامه مرا هر چه بیشتر مشتاق به شعرخوانی و شناخت شاعران کشور کهنم کرد و به مخاطبان خود پیشنهاد می کنم این برنامه را ببینند و حتی برای شرکت در آن اقدام کنند.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم در سال جدید به فرهنگ و هنر و ادبیات بیشتر توجه کنیم و برای همه مردم سالی پربرکت باشد.

 

اخبار فرهنگی و هنری - مهر


ویدیو مرتبط :
جوونیای مریم سعادت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلویزیون را کجای نشیمن قرار دهیم؟


آیا شما نیز از شلوغی به‌وجود آمده در اتاق نشیمن خود خسته شده‌اید؟ تلویزیون از عناصری است كه به این شلوغی دامن می‌زند. با ایده‌های كاربردی زیر می‌توانید این عنصر را در زمان‌هایی كه استفاده نمی‌شود از دید پنهان كنید.