فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مرتفع ترین فیلم ایرانی را ساخته ایم



اخبار,اخبار فرهنگی, فیلم ایرانی

سینا سعیدیان تهیه کننده «فیلم اینجا کسی نمی میرد» در آستانه ی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از شرایط خاص تولید این فیلم گفت :

منتظر فرصتى بودم كه بتوان یك اثر سینمایى مستقل با قصه اى متفاوت و با شرایط تولیدى كم هزینه با توجه به بودجه ى كاملا شخصى ساخت و زمانى كه فیلمنامه نقطه صفر(نام اولیه فیلمنامه) را مطالعه كردم طی جلساتى كه به اتفاق هسته مركزى این فیلم متشكل از بهار كاتوزى(نویسنده)و حسین كندرى(كارگردان) در بهمن ماه ٩٣ داشتیم به پیش تولید رسیدیم.

حسین کندری درکناركارگردانی مدیریت فیلمبردارى پروژه را نیز برعهده داشت . مطمئنا سینماگران اهل فن مطلع هستند مدیریت كردن این دو بخش در كنار هم آن هم براى یك فیلمساز فیلم اولى كاریست بس دشوار! و تنها از عهده ى یك فیلمساز توانمند برمى آید.

وی در ادامه با اشاره به لوکیشن فیلم که در ارتفاعات قله دماوند فیلمبرداری شده است افزود: به پیشنهاد من لوكیشن فیلم را در منطقه رینه لاریجان و زیر قله دماوند انتخاب كردیم.

 كار كردن در آن شرایط آب و هوایى و بدون امكاناتى نظیر آب و برق شرایط تولید را سخت تر میكرد.

 

تمامى لوكیشن هاى فیلم با مدیریت و طراحی امیرحسین دوانی در زمان پیش تولید ساخته شد.

 

به تعبیرى می توان گفت ما مرتفع ترین فیلم سینماى ایران را ساخته ایم و قطعا بدون همراهى تك تك عوامل فیلم این اتفاق میسر نمى شد.

این تهیه کننده جوان در ادامه افزود : ایمان دارم با توجه به امكاناتى كه در اختیار گروه بوده و همین طور مدت زمانى كه ساخت فیلم طول كشید، خروجى خوبی داشتیم و از ماحصل كار رضایت داریم . امیدوارم مخاطبین هم با فیلم ارتباط برقرار كنند.

ما اولین فیلم بلند سینمایى هستیم كه درایران با دوربین بلك مجیك اورسا فیلمبردارى كردیم كه به نوبه ى خودش منحصر بفرد است.

سعیدیان در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش این گروه جوان در راستاى ارائه ی اثرى متفاوت در سینماى ایران بوده و امیدواریم رضایت مخاطب و همین طور هیئت داوران جشنواره را جلب كند.

گفتنی است «اینجا كسى نمى میرد» در بخش «هنر و تجربه» سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد.

اخبار فرهنگی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
لحظه تخریب برج خنک کننده مرتفع فیلم گلچین صفاسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: بزن و بکوب در شام ایرانی






بزن و بکوب در شام ایرانی



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.