فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مذاکرات مستقیم اکبر عبدی با جان کری



اخبار , اخبار فرهنگی,مذاکرات مستقیم اکبر عبدی با جان کری,تصاویر فیلم مذاکرات مستقیم اکبر عبدی

 

اخبار فرهنگی - مذاکرات مستقیم اکبر عبدی با جان کری

فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» ساخته علی شاه حاتمی مراحل فیملبرداری خود را تا 20 روز آینده به پایان می‌رساند.

جلال چاوشیان تهیه کننده فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس اظهار داشت: بخشی از فیلمبرداری این اثر سینمایی از چند ماه پیش آغاز شده و در حال اتمام مراحل فیملبرداری است.
 
وی افزود: «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» یک فیلم تک لوکیشن و تک بازیگر است.
 
چاوشیان از اکبر عبدی به عنوان بازیگر اصلی این فیلم نام برد و خاطرنشان کرد: المیرا عبدی، میلاد کی مرام، فریبا طالبی و یوسف مرادیان در این فیلم به عنوان صدا پیش حضور دارند و در مقابل اکبر عبدی صحبت می‌کنند.
 
این تهیه کننده سینما در توضیح داستان «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» تاکید کرد: آقا عبدی گروگان گرفته می‌شود و در محلی خاص نگه داری می‌شود و برای رهایی خود از شر گروگان گیران با وزارت ارشاد، صدا و سیما، وزارت امور خارجه و حتی در بخش هایی از این فیلم با جان کری نیز مذاکره می‌کند.
 
چاوشیان از اتمام پروژه فیلمبرداری این اثر طنز سینمایی تا 20 روز آینده خبر داد و افزود« پس از اتمام کامل مراحل فیلمبرداری وارد مرحله تدوین خواهیم شد و به احتمال زیاد این فیلم تا قبل از جشنواره فجر سی و سوم به نمایش در خواهد آمد.
 
«مذاکرات مستقیم آقای عبدی» پس از رویای سینما،پرواز مرغابی ها، آوای زندگی، کولی، ترکش های صلح، دوستان، لاک پشت، آخرین شناسایی، پرنده آهنین، تعقیب سایه ها و گودال به عنوان یازدهمین اثر سینمایی بلند در کارنامه علی شاه حاتمی شناخته می‌شود که چندی پیش برای ساخت این فیلم از سوی شورای عالی پروانه ساخت موفق به دریافت مجوز شد.
 
بنابراین گزارش، عوامل فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» عبارتند از علی شاه حاتمی تدوین نویسنده و کارگردان، جلال چاوشیان تهیه کننده، حافظ احمدی مدیر فیلمبرداری، محمد نوین نژاد صدابردار، محمدرضا قومی طراح گریم، محسن روشن صداگذاری، فرهاد هراتی آهنگساز.

 

اخبار فرهنگی - عصر ایران


ویدیو مرتبط :
مذاکره جان کری با اکبر عبدی در مذاکرات مستقیم آقای عبدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«جان کری» دلیل تعویق مذاکرات گروه ۱+۵ با ایران



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

«جان کری» دلیل تعویق مذاکرات گروه ۱+۵ با ایران

 معاون کاترین اشتون در گفت‌وگو با همتای ایرانی خود مجددا خواهان تعویق گفت‌وگوها و برگزاری آن در ماه فوریه شد.

به گزارش فارس، با وجود آمادگی ایران برای برگزاری گفت‌وگو ها با 1+5 در تاریخ توافق شده در ماه ژانویه، هلگا اشمید دیشب در گفت‌وگوی تلفنی به باقری اعلام کرد که 1+5 آمادگی لازم برای برگزاری مذاکرات در ماه ژانویه را نداشته و تاریخ جدیدی را به ایران در ماه فوریه پیشنهاد نمود.

در این گفت‌وگوی تلفنی، باقری با تاکید بر آمادگی ایران برای انجام مذاکرات با 1+5 از طرف مقابل خواست تا به تاریخ توافق شده درماه ژانویه برای برگزاری گفت‌وگوها پایبند باشند. 

به گزارش خبرآنلاین، تغییر در تیم سیاست خارجی امریکا یکی از دلایل این تاخیر است. جان کری، نامزد مورد نظر باراک اوباما برای تصدی مقام وزارت امور خارجه آمریکا که روز پنجشنبه در جلسه رسیدگی به نامزدی اش در کمیته مناسبات خارجی سنای آمریکا سخن می گفت، بدون اشاره به همکاری های ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ایران باید با بازرسی های اتمی موافقت کند.

جان کری،‌ اظهار داشت همه بسیار امیدوارند که می‌توان‌ هم‌اکنون در جبهه دیپلماتیک با ایران به یک پیشرفت رسید.

کری گفت: ما برای بازداشتن ایران از دست یابی به تسلیحات اتم آنچه را لازم باشد انجام خواهیم داد.

او با بیان اینکه سیاست آمریکا «مهار نیست، جلوگیری است»، افزود: فرصت برای ایالات متحده جهت وادار کردن ایران به رعایت مسئولانه قطعنامه های سازمان ملل متحد و تن دادن به بازرسی از مراکز اتمی، کم می شود.

در چند روز گذشته از مصر به عنوان میزبان احتمالی مذاکرات ایران و 5+1 یاد می شد./خبرآنلاین