فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

مادرِ پسر 19 ساله امین حیایی کیست؟!



اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر امین حیایی

مدتیست تصاویری از امین حیایی در کنار جوانی که ادعا میشود فرزند پسر اوست مدام در گروههای اجتماعی بازنشر می شود.

همه چیز درباره پسر امین حیایی
برای بسیاری از مخاطبان این پرسش پیش آمده که این پسر کیست و چرا امین حیایی زیاد درباره اش حرف نزده است.


واقعیت آن است که این پسر که متولد ۱۳۷۵ است و نوزده سال سن دارد، دارا حیایی است؛ فرزند امین حیایی از همسر اولش مونا بانکی پور.

فرزند بازیگر سالهای دور
مونا بانکی پور همسر اول حیایی فرزند فرزانه داوری بازیگر سینمای قبل از انقلاب بود.
داوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در یکی دو فیلم مانند “پرواز در قفس” حبیب کاوش بازی کرد اما پس از آن بازیگری را کنار گذاشت.


مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بازیگر حرفه ای نبود اما تجربیات معدودی در بازیگری داشت و از جمله در سریال “خواب و بیدار” ساخته مهدی فخیم زاده نقش همسر دانیال حکیمی را ایفا کرده بود.

اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر امین حیایی

عکس امین حیایی و پسرش


علاقه به بازیگری و کامپیوتر و ورزش
هرچند در یکی دو سال اخیر دارا به بازیگری هم علاقمند شده و مترصد فرصتی است تا بخت خود را بطور جدی در این حرفه بیازماید اما پنج سال قبل امین حیایی در یکی از گفتگوهایش از بی علاقگی دارا به بازیگری چنین گفته بود: دارا دوست ندارد مانند من بازیگر شود اما علاقه مند به هر کاری که باشد کمک و پشتیبانی اش می کنم.

حیایی افزوده بود: پسرم بیشتر به کامپیوتر و ورزش علاقه دارد و هر کاری که از دستم بربیاید برای رسیدن به آرزوهایش می کنم.

اخبار فرهنگی - سینما ژورنال


ویدیو مرتبط :
خندوانه 19 شهریور،امین حیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر 19 ساله، مادرش را سر برید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پسر 19 ساله، مادرش را سر برید

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری پسر 19 ساله‌ای عصر روز جمعه سر مادرش را با چاقو بریده و متواری شده بود، خبرداد.

سرهنگ رحمت‌الله طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین‌باره گفت: در ساعت 16:30 جمعه، 29 اردیبهشت برابر اعلام وقوع یك فقره قتل در شاهرود به مركز فوریت‌های پلیسی 110، اكیپی از ماموران پلیس به محل حادثه رفتند و موضوع را از نزدیك بررسی كردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل حادثه با سر بریده زنی كه در بررسی‌های بعدی مشخص شد 40 ساله است، روبرو شدند.

طاهری با بیان اینكه، اقدامات ماموران برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت به سرعت آغاز شد، گفت: تیمی از كارآگاهان پلیس جنایی با استفاده از شگردهای خاص و ترفندهای علمی، قاتل كه فرزند مقتوله و با هویت «علی-ح» 19 ساله بود را در یكی از روستاهای اطراف شاهرود شناسایی و دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شاهرود درباره انگیزه متهم در ارتكاب این جنایت گفت: این جوان، وجود اختلافات شدید با مقتوله با هویت «طیبه – ش» را انگیزه این جنایت اعلام كرده است.

وی كه در صحنه بررسی جرم حضور داشت با بیان اینكه تحقیقات پلیس در خصوص این جنایت هولناك همچنان ادامه دارد، به خانواده‌ها هشدار داد: آمار موجود و تجربه سال‌ها برخورد با انواع جرایم ثابت كرده كه رفتار دینی و اخلاقی والدین و تربیت فرزندان بر پایه مبانی اعتقادی، میزان وقوع این گونه رفتارهای خشن و دور از انسانیت را در سطح جامعه به كمترین حد خود می‌رساند./ایسنا