فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

لیدی گاگا تنهایی را دوست دارد



 

 لیدی گاگا تنهایی را دوست دارد

 

حرفه گیج کننده و سخت این خواننده آهنگ موفق "لبه افتخار" باعث شده است که او زمانهای زیادی را در تنهایی سپری  کند اما این خواننده مشهور و عجیب و غریب از این تنهایی لذت می برد و از آن برای کار کردن روی آهنگها و اجراهایش استفاده می کند.

او گفت :" وقتی که به اندازه من تنها باشید کم کم به این تنهایی عادت می کنید و از آن لذت می برید."

" من حدود ۱۶ تا ۲۰ ساعت در روز کار می کنم و وقتی که تنها هستم ، می نویسم ، خیال پردازی می کنم و تیپهای جدید خلق می کنم و درباره نحوه اجرای کنسرت بعدی فکر می کنم و تصمیم می گیرم. من اوقات بیکاری بسیار کمی دارم."

این خواننده ۲۵ ساله که بخاطر لباسهای عجیب و غریب و غیر معمولش در همه جای دنیا معرف است احساس می کند که پوشیدن این لباسهای عجیب بخشی از هنر او است و با پوشیدن این لباسها به نظر طرفدارانش احترام می گذارد .

او گفت :"به نظر من موضوع جالب و فوق العاده ای که در ارتباط میان من و طرفدارانم وجود دارد این است آنها همیشه انتظار دارند که یک کار و یا لباس غیر قابل انتظار و پیش بینی نشده از من ببینند."

مترجم: فرشته مشاور.... / پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
نقاشی حرفه ای از لیدی گاگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیدی گاگا دوست ندارد مثل پرنسس دایانا بمیرد!



 

 

 

لیدی گاگا دوست ندارد مثل پرنسس دایانا بمیرد!

 

لیدی گاگا نگران است که مبادا سرنوشتی مشابه سرنوشت پرنسس دایانا داشته باشد و شهرت زیاد باعث مرگش شود.

این خواننده موفق که در حال نوشتن یک ترانه درباره این عضو مشهور خانواده سلطنتی انگلستان است ، به شدت نگران است که مبادا مثل پرنسس دایانا جانش را از دست بدهد. دایانا در سال ۱۹۹۷ در سن ۳۶ سالگی بر اثر یک سانحه رانندگی در پاریس درگذشت .

یک منبع خبری گفت:" لیدی گاگا خیلی به پرنسس دایانا علاقمند است و خودش را تجسم خارجی دایانا در قرن ۲۱ می داند."

گاگا می داند که به اندازه دایانا مشهور است و مثل او طرفداران بسیار زیادی دارد و عکاسان همیشه در کمین او هستند و او را تعقیب می کنند تا از او عکس بگیرند درست همانطورکه همیشه دایانا را تعقیب می کردند.

"لیدی گاگا درباره اینکه مانند پرنسس دایانا از دنیا خواهد رفت ، دائما" رویاپردازی می کند و همیشه نگران است که مبادا شهرت بیش از حد و غیر معمولش باعث مرگ زود هنگامش شود."

گاگا گفت:" دایانا بارزترین و برجسته ترین شهید راه شهرت بود. او فقط بخاطر شهرت و محبوبیتش از دنیا رفت."... / پرتال آفتاب