فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

لاله اسکندری،بهاره افشاری و رضا کیانیان در جشنواره فیلم اربیل+تصاویر



اخبار,اخبارفرهنگی ,جشنواره فیلم اربیل

اخبارفرهنگی - لاله اسکندری،بهاره افشاری و رضا کیانیان در جشنواره فیلم اربیل+تصاویر

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم اربیل، با معرفی برگزیدگان خود به کار خود پایان داد...

در جشنواره بین المللی اربیل کردستان که تهمینه میلانی به عنوان رئیس هیات داوران و مهرداد سلیمانی، به عنوان داور بخش فیلم کوتاه در آن حضور داشتند، ۶ جایزه دیگر به فیلم های ایرانی اهدا شد.

اخبار,اخبارفرهنگی ,جشنواره فیلم اربیل

اخبار,اخبارفرهنگی ,جشنواره فیلم اربیل

مهناز افشار عنوان بهترین بازیگر و پیمان معادی عنوان بهترین کارگردانی این جشنواره را از آن خود کردند.

اخبار,اخبارفرهنگی ,جشنواره فیلم اربیل

جایزه بهترین تدوین این جشنواره به محمدرضا و میثم مویینی برای فیلم «هیچ کجا هیچ کس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی اهدا شد.

 

همچنین جایزه بهترین فیلمنامه به فیلم «هیچ کجا هیچ کس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی و جایزه بهترین فیلمبرداری به فیلم «سرد» از کشور ترکیه تعلق گرفت.

اخبار,اخبارفرهنگی ,جشنواره فیلم اربیل

جایزه ویژه هیات داوران نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم اربیل نیز به روح الله حجازی برای فیلم« زندگی خانم و آقای محمودی» اهدا شد.

اخبار,اخبارفرهنگی ,جشنواره فیلم اربیل

از مهمانان ویژه این جشنواره میتوان به حضور لاله اسکندری،اندیشه فولادوند، بهاره افشاری، رضا کیانیان،ابوالفضل جلیلی موحدی اشاره کرد.

اخبار,اخبارفرهنگی ,جشنواره فیلم اربیل

اخبار,اخبارفرهنگی ,جشنواره فیلم اربیل

اخبار,اخبارفرهنگی ,جشنواره فیلم اربیل

اخبار,اخبارفرهنگی ,جشنواره فیلم اربیل

اخبارفرهنگی - سیمرغ

 


ویدیو مرتبط :
بهرام رادان،بهاره رهنما در جشن تولد 64سالگی رضا کیانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرزوی رضا کیانیان در شب اختتامیه جشنواره فیلم فجر



رضا کیانیان، در صفحه شخصی خود از حضور موفق جوانان در جشنواره امسال ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرآنلاین او نوشت: «دیشب، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر، شب شور انگیزی بود؛ به بار نشستن شکوفه ها. چند روز پیش که مراسمی برای نامزدها در هتل لاله بود، فرهاد توحیدی و من کنار هم نشسته بودیم و درددل می کردیم.

ناگهان هر دو به حالی عاطفی و مشابه دچار شدیم! وقتی گروه گروه جوان روی صحنه می رفتند...گروه گروه نامزدهای جوان را می دیدیم ، اشک در چشم هایم حلقه زد و به فرهاد گفتم: دقیقاً مثل این است که علی ، پسرم روی صحنه است و نامزد دریافت سیمرغ شده باشد ، همان قدر هیجان زده ام. و فرهاد هم همین حال را داشت.و دیشب که گروه جوان ها روی صحنه می رفتند و با سیمرغ باز می گشتند. باز هم اشک شوق در چشمانم حلقه زد و این بار همسرم کنارم بود و او هم همین حال را داشت.

‎ بهرام دهقانی، دوست خوبم روی صحنه اعلام کرد: سینمای ایران نه مرده است و نه ورشکسته! ‎این نیروی بزرگ و پر مایه سر بر آورده اند و ما را به آینده امیدوارتر می کنند. سینما خود را باز آفرینى کرده است. قدوم باز آفرینان سینما مبارک باد.

‎و اما بعد... سال های گذشته خیلی از کارگردان ها از فیلمسازى محروم شده بودند. از جمله کیومرث پور احمد، و او بشدت افسرده شده بود، اما در روزهای فیلمبرداری فیلم #کفشهایم_كو، هر روز بهتر می شد و جهانش آفتابى تر و هر روز بیشتر به دنیای پر انرژى گذشته اش باز می گشت. این روند ادامه یافت تا اینكه یک روز از سر مونتاژ زنگ زد وگفت : دیشب اولین سکانس فیلم بعدی رو نوشتم! خبر عالی بود. او حالش خوب شده بود؛ یکی از دوست داشتنی ترین کارگردان های سینما به سینما باز گشته بود و حالا می خواهم آرزو کنم همه ى کارگردان هایی که در سال هاى گذشته از سینما دور نگه داشته شدند، به سینما بازگردند؛ حالشان خوب شود و دوباره شاهد جشنواره های پر رونق و پر رقابت باشیم.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین