فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«قلب یخی» سه‌بعدی می‌شود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«قلب یخی» سه‌بعدی می‌شود

مهر :دست‌اندرکاران مجموعه خانگی «قلب یخی» به کارگردانی سامان مقدم قصد دارند بخش‌هایی از این سریال را به صورت سه بعدی کار کنند.

تصویربرداری فصل سوم این مجموعه به کارگردانی سامان مقدم پس از توقف یک ماهه از شب چهارشنبه 24 خردادماه در برجی حوالی سعادت‌آباد آغاز شد.

قرار است در فصل سوم این سریال رضا عطاران، هدیه تهرانی، مهران مدیری، هانیه توسلی، حسین یاری، پژمان بازغی، الناز شاکردوست، سید مهرداد ضیائی و... به ایفای نقش بپردازند. احتمال دارد محسن تنابنده نیز به جمع بازیگران «قلب یخی» بپیوندد. همچنین لادن طباطبایی نیز از بازیگران جدید این مجموعه است.

پیش از این قرار بود فصل سوم این مجموعه با تغیر کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگران حدود یک ماه پیش کلید بخورد، اما به دلیل آماده نبودن فیلمنامه ترجیح دادند یک ماه کار را به تعویق بیندازند و هم اکنون دوباره تصویربرداری را از سر گفته‌اند. گویا مقدم فقط برای ساخت فصل سوم این مجموعه قرارداد دارد.

فصل اول و دوم «قلب یخی» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با فیلمنامه‌ای از حامد عنقا ساخته شد و پس از پایان این دو فصل به دلایل نامعلومی کارگردان و فیلمنامه‌نویس کار را‌‌ رها کرده و مقدم جایگزین آن‌ها شد.

طبق تازه‌ترین شنیده‌ها قرار است قسمت‌هایی از این مجموعه مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورت سه بعدی ضبط شود./مهر


ویدیو مرتبط :
آهنگ قلب یخی از محسن یگانه..(((آلبوم قلب یخی)))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاهش خطر جراحی با تمرین روی قلب چاپ شده سه بعدی



عمل‌‌های جراحی قلب در صورتی که جراح بتواند روی مدل قلب بیمارش تمرین داشته باشد بسیار امن می‌شود. محققان حالا این مسئله را با استفاده از چاپگرهای سه بعدی به روشی آسان و سریع محقق کرده‌اند.

محققان دانشگاه ام‌آی‌تی دستگاهی ساخته‌اند که با استفاده از ام‌آر‌آی قلب می‌تواند مدل قلب بیماری را با مشخصات خودش طی سه ساعت چاپ کند یا به عبارتی بسازد.

استفاده از این قلب تمرینی که خصوصیات قلب بیمار را دارد می‌تواند جراح را با خطرات عمل آشنا کند و احتمال موفقیت در بیماری را بسیاری بالا ببرد.

 

در گذشته اگر قرار بود چنین مدلی ساخته شود باید بیش از ۲۰۰ اسکن از قلب صورت می‌گرفت.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار علمی - خبر آنلاین