فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلم جدید زوج دوست داشتنی سینما با حضور ستاره سابق پرسپولیس؛ عکس



اخبار,اخبار فرهنگی ,پژمان جمشیدی

 

اخبار فرهنگی - فیلم جدید زوج دوست داشتنی سینما با حضور ستاره سابق پرسپولیس؛ عکس

پژمان جمشیدی كه با حضور در سینما دوباره احیا شده و نشان داده در این حوزه به مراتب بیشتر از فوتبال استعداد دارد، به‌صورت جدی پیگیر نقش‌آفرینی در فبلم‌های مختلف است.

به گزارش جام نیوز، یكی دیگر از كارهایی كه جمشیدی انجام داده و به‌زودی اكران خواهد شد فیلم «شرف خانواده فاضل» است كه نویسندگان آن زوج دوست‌داشتنی سینما یعنی «محراب قاسم‌خانی و شقابق دهقان» هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,پژمان جمشیدی

 اخبار فرهنگی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
فیلم و عکس - بنیاد کودک - ستاره های سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور ستاره محبوب سینما در فیلم مستند ناصر حجازی + عکس



اخبار,اخبار فرهنگی ,عکس های بهرام رادان

بهرام رادان بازیگر مطرح و محبوب سینمای ایران، بخش دوران کودکی تا ورود به عرصه فوتبال اسطوره ملی ایران را در فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم ..." روایت کرد.

به گزارش سایت فیلم مستند "من ناصر حجازی هستم" بهرام رادان که سابقه دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر را دارد، پس از اتمام کارش در "من ناصر حجازی هستم ..." پیرامون بهترین دروازه بان قرن آسیا گفت: زمانی که برادرم به ایران آمده بود، به اتفاق ایشان در دوران بیماری ناصر حجازی به بیمارستان کسری رفتیم که آن جا با دیدن جمعیت نگران و مشاهده بنر بزرگی که مردم به جهت کسب سلامتی ایشان نصب کرده بودند، بیشتر از قبل به بزرگی و محبوبیت ناصر حجازی پی بردم.

رادان انگیزه حضور افتخاری‌اش در فیلم مستند مربوط به ناصر حجازی را نیز اینچنین عنوان کرد: ناصر حجازی خودش انگیزه است. متاسفانه برغم دوستی با پسر ایشان، فرصت دیدار از نزدیک با حجازی را نداشتم اما همواره به وی علاقه مند بوده ام و به شخصیت او احترام می گذارم. ناصر حجازی و رفاقت با آتیلا و سازندگان فیلم، بزرگترین انگیزه برای حضورم بود.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,عکس های بهرام رادان


اخبار فرهنگی - سایت فیلم