فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلمبرداری «نیمه شب در پاریس»...



 

 

فیلمبرداری «نیمه شب در پاریس» وودی آلن ۷ هفته طول می كشد

 

 

مسوولان پروژه سینمایی «نیمه شب در پاریس» اعلام كردند، فیلمبرداری جدیدترین كار وودی آلن كه از ۵ جولای آغاز شده است،۷ هفته طول خواهد كشید.

این فیلم با حضور کارلا برونی - سارکوزی، همسر رییس جمهور فرانسه مقابل دوربین رفته و قرار است برای نمایش در بخش خارج از مسابقه فستیوال فیلم كن در سال ۲۰۱۱ میلادی آماده شود.

در این فیلم «ماریو كوتیلار»، بازیگر فرانسوی كه برای ز«زندگی به رنگ صورتی» برنده اسكار شد، به همراه « اوون ویلسون»،« آدرین برودی»، «كتی بتز»، «مایكل شین» و «راچل مك آدامز» نقش آفرینی دارند.

کارلا برونی - سارکوزی ۴۲ ساله ، بانوی اول فرانسه و همسر رییس جمهور این كشور به همراه «نینا آریاندا»، «تام هیدلستون»، «كوری استول»، «میامی كندی» و «كورت فولر» از دیگر بازیگران این پروژه هستند.

کارلا برونی - سارکوزی درباره بازی «در نیمه شب در پاریس» گفت: من هیچگاه بازیگر نبوده ام و از اینكه از فرصت بوجود آمده بهره برده ام بسیار خوشحالم.

وی افزود: من در حالی كه مادربزرگ شده ام دوست دارم به این افتخار ببالم كه با «وودی آلن» در ساخت یك فیلم همكاری داشته ام.

به گزارش هالیوود ریپورتر، در پروژه جدید وودی آلن بخشی از تاریخی معاصر تصویر خواهد شد.

این كارگردان آمریكایی قصد داشت این فیلم را سال ۲۰۰۶ در پاریس فیلمبرداری کند، اما به خاطر هزینه های زیاد این شهر تاكنون تولید آن را متوقف كرده بود.

شرکت «گراویر پروداکشنز» متعلق به وودی آلن با كمپانی «مدیاپرو در بارسلونا» قراردادی بست که طبق آن شرکت اسپانیایی هزینه ساخت سه فیلم او را تامین می کند.

این قرارداد با فیلم «با یک غریبه سبزه قدبلند آشنا می شوی» آغاز شد و پروژه جدید «آلن» دومین فیلم از این قرار داد به حساب می آید.

«مدیاپرو» یکی از تهیه کنندگان فیلم سال «ویکی کریستینا بارسلونا» در سال ۲۰۰۶ بود.

این فیلم از ۴۰ محل فیلمبرداری متفاوت در ۳۴ جلسه فیلمبرداری استفاده خواهد كرد.

«وودی آلن» به عنوان یكی از پركارترین فیلم سازان و فیلم نامه نویسان هالیوود ، طی سه دهه فیلم سازی افتخارات و جوایز سینمایی متعددی كسب كرده است كه می توان به جایزه اسكار بهترین فیلم و بهترین كارگردانی، دو جایزه بهترین كارگردانی و شش جایزه بهترین فیلم نامه از جوایز بافتا انگلیس، خرس نقره ای جشنواره برلین، جایزه فیپرشی جشنواره كن، دو جایزه بهترین فیلم خارجی از جوایز سزار فرانسه، جایزه بهترین فیلم اروپایی از جوایز گویا اسپانیا، شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز و جایزه یك عمر دستاورد سینمایی از جشنواره سن سباستین اشاره كرد.

«رز بنفش قاهره»، «منهتن»، «امتیاز نهایی»، «رویای كاساندرا» و «ویكی كریستینا بارسلونا» از معروف ترین آثار او هستند.

چندی پیش وودی آلن با «با یک غریبه سبزه قدبلند آشنا میشوی» جدید ترین فیلمش، در جشنواره بین المللی فیلم كن حضور داشت.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
طنر نیمه تخصصی نیمه شب نامه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لذت نیمه شب در پاریس با وودی!


برای نویسنده‌ای كه خلق داستان از مسیر تخیل میسر است چه چیزی ارزشمند‌تر از این می‌تواند باشد كه آرزوی خیالی‌اش را به واقعی‌ترین شكل ممكن بیابد؟ در «نیمه شب در پاریس» "گیل"(اوئن ویلسون) به سادگی و بدون پیچیدگی به پاریس دهه 20 میلادی پا می‌گذارد. برای نویسنده‌ای كه خلق داستان از مسیر تخیل میسر است چه چیزی ارزشمند‌تر از این می‌تواند باشد كه آرزوی خیالی‌اش را به واقعی‌ترین شكل ممكن بیابد؟ چه اینكه شاید هر داستانی برگرفته از واقعیت باشد اما بدون تردید محصول تخیل نویسنده‌اش است.


در «نیمه شب در پاریس» "گیل"(اوئن ویلسون) به سادگی و بدون پیچیدگی به پاریس دهه  20 میلادی پا می‌گذارد. فقط كافی‌ست نیمه شب هنگام نواخته‌شدن زنگ كلیسا در خیابان خاصی باشد تا ماشینی از عهد بوق او را سوار كند و ببرد به دهه‌ی به گمانِ او جادوییِ پاریس.