فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فیلمبرداری سریال تازه مهران مدیری همزمان با نگارش سناریو آغاز شد



فیلمبرداری سریال تازه مهران مدیری همزمان با نگارش سناریو آغاز شد

هرچند فیلمبرداری کار هم آغاز شده اما پیش بینی کیفیت نهایی کار واقعا قابل پیش بینی نیست.خط ابتدایی فیلمنامه مشخص شده اما نگارش فیلمنامه به مانند کارهای قبلی مدیری همزمان با فیلمبرداری انجام می شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در حالی که مهران مدیری بار دیگر کار ساخت یک مجموعه تلویزیونی جدید با نام «ویلای من» را آغاز کرده، مجموعه ای که به روال مجموعه قبلی وی «قهوه تلخ» برای شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد امیرمهدی ژوله که به همراه خشایار الوند نگارش فیلمنامه این کار را برعهده گرفته در گفتگو با شبکه ایران می گوید:«هرچند فیلمبرداری کار هم آغاز شده اما پیش بینی کیفیت نهایی کار واقعا قابل پیش بینی نیست.»

ژوله درباره چگونگی نگارش فیلمنامه می گوید:«خط ابتدایی فیلمنامه مشخص شده اما نگارش فیلمنامه به مانند کارهای قبلی مدیری همزمان با فیلمبرداری انجام می شود.»

وقتی از ژوله می پرسیم آیا این مجموعه هم ممکن است به سرنوشت «قهوه تلخ» دچار شود اظهار می کند:«اتفاقا آن مجموعه بزرگترین اتفاق شبکه خانگی بود اما اینکه در انتهای کار یک سری ماجراهایی رخ داد که مخاطب را دلزده کرد ربطی به کیفیت خود مجموعه ندارد.»

مهران مدیری گویا در یک تصمیم جدید اعضای همکارش در تولید «ویلای من» را از انجام هر گونه گفتگو درباره کار منع کرده و دقیقا به همین دلیل است که ژوله هم سعی می کند اطلاعات زیادی از پروژه به ما نداده و تنها به این مساله اشاره کند:«به هر حال حواشی «قهوه تلخ» سبب ساز این شد که مدیری تصمیم بگیرد اعضای گروه را ممنوع المصاحبه کند تا تیم روابط عمومی مستقر شده و اطلاع رسانی را به طور جدی آغاز کنند.»

بد نیست بدانید «ویلای من» داستان هشت فرزند یک پیرمرد نود ساله است که هر کدام به نوعی قصد دارند ثروت پدر پیر خود را تصاحب کنند. به جز مهران مدیری که گویا خود نقش پیرمرد داستان را بازی می کند سیامک انصاری، هادی کاظمی، برزو ارجمند، الیکا عبدالرزاقی، رضا نیکخواه ، امیرکاوه آهنین‌جان و آتنه فقیه نصیری نیز در این مجموعه بازی خواهند داشت./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
در حاشیه مهران مدیری و انتقاد پزشکان+فیلم مهران مدیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز فیلمبرداری سریال جدید مهران مدیری


فاز دوم مجموعه طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری و با بازی جواد رضویان، مهران غفوریان، سیامک انصاری و نصر‌الله رادش در بلوار ارتش کلید خورد.

خبرگزاری ایسنا: فاز دوم مجموعه طنز «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری و با بازی جواد رضویان، مهران غفوریان، سیامک انصاری و نصر‌الله رادش در بلوار ارتش کلید خورد.

مجموعه «در حاشیه» که به تازگی کلید خورده است، در اولین قسمت، لحظه ورود عوامل بیمارستان «در حاشیه» به زندان را به تصویر کشید.

بر اساس این گزارش تاکنون حدود 10 قسمت از فاز دوم مجموعه «در حاشیه» نوشته شده است و قسمت اول این مجموعه مربوط به لحظه ورود عوامل بیمارستان «در حاشیه» به بازداشتگاه است.

مجموعه «در حاشیه» که پیش از این به نقد عملکرد حوزه بهداشت و درمان می‌پرداخت، در فاز دوم قرار است در لوکیشن یک اردوگاه تولید شود.

این سریال پس از 27 قسمت، پنجشنبه - سوم اردیبهشت ماه - پخش فاز اول خود را به پایان رساند و داستان این سریال با دستگیری عوامل بیمارستان «در حاشیه» به اتمام رسید.

در فاز دو قصه این سریال طبق گفته عوامل در یک اردوگاه می‌گذرد. در این اردوگاه پزشکانی که در سری اول به تخلفات در حوزه پزشکی پرداخته بودند دوران محکومیتشان را می‌گذرانند و در طول آن درگیر ماجراهایی می‌شوند.

 مدیری در آخرین قسمت از سریال «درحاشیه» مطابق رویه‌ای که در اغلب سریال‌های شبکه نمایش خانگی‌اش داشت، برای لحظاتی با مخاطبانش به گفت‌وگو نشست و اظهار کرد: آمدم یک تشکر ویژه کنم از تک تک شما مردم عزیزم که پشتیبان این سریال بودید و به خوبی از آن استقبال کردید و این سریال را مورد حمایت‌های دوست‌داشتنی و بزرگ خودتان قرار دادید. این سریال و همه سریال‌های ما همیشه مورد حمایت‌های شما بوده‌؛‌ خصوصا این سریال از همه سریال‌ها بیشتر. از همه شما تشکر می‌کنم.