فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فهمیدن لایه های فیلم "آغاز" به زمان نیاز دارد



 

فهمیدن لایه های فیلم

 

دست اندر کاران فنی فیلم آغاز نیز وقتی اولین بار فیلمنامه فوق سری نولان را دیدند، در حد خود با یک معما رو به رو شدند. تک تک آنها در یک اتاق مهر و موم شده فیلمنامه را خواندند.

ساخت فیلم سینمایی «آغاز» برای بازیگران و گروه پشت صحنه با چالش های فنی بسیار زیادی همراه بود که آغاز کننده همه این چالش ها فیلمنامه پیچیده و رؤیا زده «کریستوفر نولان» بود. لئوناردو دی کاپریو بازیگر فیلم «آغاز» گفت حتی او برای فهمیدن لایه های زیاد داستان، به زمان نیاز داشت.

به نقل از هالیوود ریپورتر – دی کاپریو گفت: "می بایست به طور ضمنی می فهمیدم که کجای کار قرار داریم. در ابتدا قسمتهای از داستان بی نهایت گیج کننده بود، ولی هر چقدر بیشتر در مورد داستان صحبت می کردیم، من بیشتر آن را می فهمیدم." دی کاپریو که در این فیلم نقش شخصیت اصلی به نام «دومینیک کاب» را بازی می کرد، تا چندین هفته همراه با کریستوفر نولان به واکاوی فیلمنامه مشغول بود.

 

«ایما توماس» همسر کریستوفر نولان که یکی از دو تهیه کننده فیلم آغاز نیز بوده، گفت: "کاری که دی کاپریو به همراه کریستوفر نولان بر روی شخصیت کاب انجام داد باعث شد فیلم دیگر حالت معما گونه نداشته باشد و شخصیت محور شود تا تماشاگران بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند." دست اندر کاران فنی هم وقتی اولین بار فیلمنامه فوق سری نولان را دیدند، در حد خود با یک معما رو به رو شدند. تک تک آنها در یک اتاق مهر و موم شده فیلمنامه را خواندند.

«پل فرانکلین» ناظر جلوه های ویژه فیلم آغاز از آن قسمت فیلمنامه یاد می کند که در آن نوشته شده بود کل شهر پاریس نابود می شود و بعد جمع می شود: "کار کردن با کریستوفر نولان تجربه بسیار عالی ای است، ولی او در عین حال بسیار چالش برانگیز است." فیلم آغاز که در گیشه جهانی ۸۲۳ میلیون دلار فروش داشت در تاریخ ۷ دسامبر در قالب DVD عرضه می شود.... / خبرگزارى ایلنا


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز ششمین فراخوان جذب از 20 بهمن/ زمان پایان اعلام نیاز دانشگاهها



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مردانی اعلام کرد:

آغاز ششمین فراخوان جذب از 20 بهمن/ زمان پایان اعلام نیاز دانشگاهها

رئیس مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، گفت: ششمین فراخوان سراسری جذب نیمه متمرکز اعضای هیأت علمی و بورس تحصیلی دانشگاه‌ها از 20 بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مردانی با اعلام این خبر افزود: فراخوان سراسری جذب نیمه متمرکز اعضای هیأت علمی و بورس تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از 20 بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت 20 روز تا 10 اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند بر اساس نیازهای بارگذاری شده توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روی سامانه جذب به نشانی www.msrt.ir/sites/jazbsite مراجعه و با ثبت نام می‌توانند سه اولویت را انتخاب کنند.

به گفته رئیس مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پس از هماهنگی با معاونت آموزشی وزارت علوم، حداکثر تا 15 بهمن ماه فرصت دارند نسبت به بارگذاری نیازهای خود روی سامانه مذکور کرده و بر اساس رشته، گرایش، محل و مقطع تحصیلی اقدام لازم به عمل آورند./مهر