فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

فراخوان تصویری بازیگر برای فیلم جدید فرهادی / «برسد به‌دست آهو» در ایران کلید خورد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اصغر فرهادی کارگردن سینما و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، پیش تولید هفتمین فیلم سینمایی اش را با انتشار فراخوان بازیگری آغاز کرد.

 
این فیلم «برسد به دست آهو» نام دارد و در ایران ساخته می‌شود.
کاوه سجادی حسینی که پیش از این فیلم‌های «بوفالو» و «شب، بیرون» را کارگردانی کرده است، در مقام دستیار کارگردان، در ویدئویی کوتاه، از تمام علاقه‌مندان به بازیگری دعوت کرده تا با تهیه فیلمی از خودشان، مشخصات خود را ضبط کرده و به شماره تلگرام اعلام شده در ویدئو فراخوان ارسال کنند.

این فراخوان بازیگری، محدودیت سن و جنسیت ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند فیلم تهیه شده از خود را صرفا از طریق نرم‌افزار تلگرام برای گروه تولید این فیلم ارسال کنند.

اصغر فرهادی پیش این در دو فیلم «رقص در غبار» و «شهر زیبا» از نابازیگر استفاده کرده بود. او از فیلم «چارشنبه سوری» به بعد (سومین فیلمش) از نابازیگر استفاده نکرد.

 فرهادی که پیش تولید هفتمین فیلمش را آغاز کرده، پس از ساخت این فیلم در ایران، راهی اسپانیا می‌شود تا دومین فیلم بین‌المللی‌اش را در این کشور بسازد. او پیش از این فیلم «گذشته» را به عنوان نخستین تجربه‌ی بین‌المللی اش در پاریس ساخته بود. برنیس بژو بازیگر فرانسوی برای بازی در این فیلم جایزه‌ی بهترین بازیگر زن جشنواره‌ی فیلم کن را برد.

 الكساندر ماله گى مدیر كمپانى «ممنتو» از کشور فرانسه و پدرو آلمادوار فیلمساز اسپانیایى، به صورت مشترك فیلم جدید این کارگردان را در اسپانیا تهیه خواهند کرد. حضور پنه‌لوپه کروز در این فیلم قطعی شده است.

 

اخبار فرهنگی  - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
فراخوان تصویری بازیگر برای فیلم جدید اصغر فرهادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تازه ترین فیلم پرویز پرستویی کلید خورد



 

 

تازه ترین فیلم پرویز پرستویی کلید خورد

 

فیلم سینمایی «من و زیبا» تازه ترین پروژه سینمایی پرویز پرستویی در شمال کشور کلید خورد.

کارگردانی این فیلم برعهده فریدون حسن پور بوده و به غیر از پرستویی بازیگرانی نظیر شهاب حسینی، دریا آشوری، رضا ناجی، حدیث میرامینی، سیما خزرآبادی و عمار آقایی در آن ایفای نقش میکنند.

«من و زیبا» داستان زندگی پیرمردی است که در مواجه با اطرافیانش با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو می شود. جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی «من و زیبا» را برعهده دارد و تولید طوری پیش میرود که فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود.... / شبکه ایران