فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس سلفی جنیفر لوپز و جواهراتش!



اخبار,اخبار فرهنگی , تصاویر جنیفر لوپز

جنیفر لوپز 2 عکس جدید از خودش منتشر کرده است.

در عکس اول جنیفر یک سلفی از خودش در پشت صحنه برنامه گرفته است و در عکس دوم جنیفر عکسی از جواهرات زیبایش که توسط Effy Jewelry طراحی و ساخته شده است تشکر کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , تصاویر جنیفر لوپز

 

اخبار,اخبار فرهنگی , تصاویر جنیفر لوپز

 

اخبار فرهنگی - سیمرغ

 


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس سلفی جنیفر لوپز در اسکار 2015


امسال «جنیفر لوپز» به جای «الن دی جنرز» که پارسال با آن عکس معروفش کلی سر و صدا به راه انداخت، با گرفتن چند سلفی عالی تبدیل به سلطان سلفی سال شده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: امسال «جنیفر لوپز» به جای «الن دی جنرز» که پارسال با آن عکس معروفش کلی سر و صدا به راه انداخت، با گرفتن چند سلفی عالی تبدیل به سلطان سلفی سال شده است.

الن ادعا کرده بود که بهترین سلفی تاریخ را گرفته است، ولی جنیفر نیز تمام تلاش خود را کرد تا با همراهی دوستانش با او رقابت کند.

در ابتدا او عکسی زیبا همراه با هنرپیشه افسانه ای هالیوود، «مریل استریپ» گرفت تا هم از موفقیت «پاتریشیا آرکت» و هم برای سخنان او درباره تساوی حقوق زن و مرد ابراز خوشحالی کرده باشد.

جنیفر لوپز سلطان سلفی اسکار امسال

 سپس عکس دیگری به تنهایی می خواست بگیرد که «جنیفر انیستون» و «جاستین تروکس» خودشان را به زور وارد عکس او کردند، تا یک سلفی جالب دیگر گرفته شود.

از سلفی های دیگر این مراسم، سلفی «ادریس البا» و «جسیکا چستین» بود.

عکس سلفی جنیفر لوپز در اسکار 2015

همچنین برنده اسکار 2014 «جارد لتو»، در لیموزینی که او رابه سوی محل برگزاری اسکار می برد این عکس را گرفت.

عکس سلفی جنیفر لوپز در اسکار 2015

هنرمندان بسیار دیگری، از جمله «ریس ویترسپون» و «بندیکت کامبربچ»، نیز در حال گرفتن سلفی مشاهده شدند. تب جهانی سلفی در مراسم باشکوهی مثل اسکار نیز راه باز کرده است. البته نباید فراموش کنیم که بنیان گذار سلفی های اسکاری «الن دی جنرز» بود.